Ak Parti Adayı Celalettin Güvenç: İkinci devreye başlıyoruz

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayı Celalettin Güvenç, seçim çalışmaları kapsamında Afşin'de çeşitli ziyaretlerde bulundu.

Ak Parti Adayı Celalettin Güvenç: İkinci devreye başlıyoruz

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayı Celalettin Güvenç, seçim çalışmaları kapsamında Afşin'de çeşitli ziyaretlerde bulundu.

01 Ekim 2015 Perşembe 22:03
Ak Parti Adayı Celalettin Güvenç: İkinci devreye başlıyoruz
 Partisinin Afşin İlçe Teşkilatını ziyaretinde, Afşin Belediye Başkanı Mehmet Fatih Güven, AK Parti Afşin İlçe Başkanı Şeref Kırbıyık tarafından karşılanan Güvenç, bir süre burada partililerle sohbet etti.
Afşin Kaymakamı Ali Edip Budan'ı da ziyaret eden Güvenç, daha sonra resim daireler ve sivil toplum kuruluşlarına ziyaretler gerçekleştirdi.

Güvenç, ziyaretin ardından gazetecilere yaptığı açıklamada, Türk milletinin sağduyu sahibi olduğunu belirtti.

Ülkenin feraset sahibi ve sağduyulu vatandaşlarının yaşananları gördüğünü aktaran Güvenç, şunları kaydetti:

"Vatandaşımız, 7 Haziran genel seçimlerinin neye malolduğunu görmüş gözüküyor. Bizler her ziyaretimizde bunu açıkça görüyoruz. İnşallah 1 Kasım’da devre arası bitmiş olacak ve ikinci devreye başlamış olacağız. Ben, milletimizin kararını vermiş olduğunu görüyorum. 1 Kasım’da tekrar AK Parti’yi tek başına iktidara getireceğine inanıyorum."
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 01.10.2015 22:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
abacı 2015-10-08 13:30:09

Aç tavuk kendını darı anbarında gorurmuş :))

Avatar
ökkeş 2015-10-06 12:19:03

bize baraj yapmayın kardeşim, bize spor salonuda buz pistleride yapmayın.ulusal haber kanallarındaki yarışma programlarında sorulan sorularda millet ilimizi doğu anadolu bölgesinde zannediyor ben utanıyorum.bunu yıkabilecek tek değerimiz kahramanmaraşsporumuzdur.her hafta ilimizin adı ulusal basında sadece kahramanmanmaraşsporla geçiyor.aynı yarışmalarada akhisarı sorsalar herkez bilir.ak partililer on binlerce taraftarı olan kahramanmaraşsporumuzu süper lige çıkarın başka bir hizmet istemiyoruz sizden.

Avatar
ede 2015-10-06 12:11:41

sayın vekilim türkiyede yaklaşık 30 ile arena stadı yapılıyor.bunların bir çoğunun profosyonel takımı bile yok.bizim iki stadımız var her ikiside çürük.bizimkiler buz pisti yapıyor.ak parti kahramanmaraş teşkilatı kahramanmaraşspora sanki küs.ak parti teşkilatı kahramanmaraşsporla barışıp memleketime arena stadı yapılıncaya kadar ak partiliyim ama oyumu saadete vereceğim.

Avatar
Vatandaş 2015-10-05 14:01:11

Siz sanıyorsunuz ki millet adaylara bakarak oy veriyor! Herkes Tayyip Erdoğan'a oy veriyor!

Adaylara bakılsa kim AKP'ye oy verir bu şehirde?

Avatar
Oğuzhan Yanak 2015-10-03 19:07:40

Boynunuzun kökünü görürseniz, tek başınıza iktidarı da görürsünüz.

Avatar
ede 2015-10-03 16:44:27

urfa kurtulduk diyor. vah memleketim vah.

Avatar
elbistanlı 2015-10-02 15:52:15

Urfada yeni seçilmiştin hayırdır buraya gelmişsin...

Avatar
true dedective 2015-10-02 14:17:47

ak parti bir daha tek başına iktidar olamaz..aç gözlü trollere oy vermek için insanın kör olması gerek ancak..

Avatar
misafir 2015-10-02 10:32:39

babandan miras kaldı ya
,koca memlekette senden ve ailenden başka kimse yokmuş, yazıklar olsun bu memlekete biz kimlerin eline kalmışız,siz çok mu zeki insanlarsınız neyi icat ettiniz onu çok merak ediyorum neden sizden vaz geçemiyorlar siz bu memleket için ne yaptınız

Avatar
ede46 2015-10-02 10:21:49

valla halk neder onu bılmem lakın ben çöpe atar yıne sıze vermem .bu zamana kadar verdım beledıyenızde dönen haraca ,yandascılıga , rüşvete ,goz yumdunuz .

Avatar
aaaaaaaaaa 2015-10-02 09:12:42

böylesi daha iyi ..

Avatar