Antalya Büyükşehir Belediyesi İletişim Merkezi (ABİM) iki yılda halktan gelen 31 bin 898 başvurudan 31 bin 876’sını sonuçlandırdı.
Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı bünyesinde hizmet veren ABİM iki yılda 31 bin 898 başvurudan 31 bin 876’sını sonuçlandırdı. Başvuruların yüzde 99’unu cevaplandıran ABİM, başarılı performansı ile göz doldurdu. Gelen başvuruların büyük kısmını şikayet ve istekler oluştururken, diğer başvurular bilgilendirme, öneri, temenni ve teşekkürlerden oluştu.
E-POSTA İLE BAŞVURU İLK SIRADA
Vatandaşlar şikayet ve isteklerini en çok e-posta yoluyla iletti. İki yılda ABİM’e e-posta ile 13 bin 154, telefonla 5 bin 677, BİMER üzerinden 3 bin 870, e-belediyeden 7 bin 55, ALO Zabıta aracılığıyla 1180, bilgi edinme kapsamında 492 ve şahsen 470 başvuru yapıldı. Yapılan başvuruları anında değerlendiren görevliler, ilgili birimler ile görüşerek vatandaşa geri bildirimde bulundu.
SEVGİ VE İNSANA SAYGI
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı Ali Ergin, ABİM’in başarısının altında yatan en büyük etkenin sevgi ve insana saygı olduğunu söyledi. Menderes Türel’in göreve gelmesinin hemen ardından ABİM’de düzenleme yapıldığını, vatandaşlara kendi misafirleri gibi davranacak personelin görevlendirildiğini anlatan Ergin “ABİM’in kapısından giren herkes bir arkadaşının evine ya da iş yerine ziyarete geliyormuş gibi hisseder. Çünkü karşılarında güler yüzlü personelimizi görür. Aynı şekilde telefonla yapılan müracaatlarda da sıcak bir merhaba ile açılır telefon” dedi.
Müracaat alındıktan sonra adeta zamanla yarışın başladığını dile getiren Ergin, tüm başvuruların cevaplandığını, önem sırası olmadan kısa sürede tamamlanmaya çalışıldığını anlattı.