Kahramanmaraş'ta Feci kaza! 8'i öğrenci 9 kişi yaralandı

Kahramanmaraş'ta iki öğrenci servisinin çarpışması sonucu 8'i öğrenci 9 kişi yaralandı.

Kahramanmaraş'ta Feci kaza! 8'i öğrenci 9 kişi yaralandı

Kahramanmaraş'ta iki öğrenci servisinin çarpışması sonucu 8'i öğrenci 9 kişi yaralandı.

09 Ocak 2018 Salı 21:48
Kahramanmaraş'ta Feci kaza! 8'i öğrenci 9 kişi yaralandı
banner208

Veli Güçlü'nün kullandığı 46 J 1510 plakalı öğrenci servisi ile Selçuk Doğan'ın idaresindeki 46 J 0247 plakalı öğrenci servisi, Otogar Kavşağı'nda çarpıştı.

KAZA FOTOĞRAFLARI - TIKLA

Kazada yaralanan sürücü Doğan ile her iki servisteki öğrencilerden Tuğba Gümüş, Melih Berke Yalta, Mehmet Emre Tekinşen, Allaaddin Karaçar, Hasan Kalkan, Melike Türkcan, Cafer Tolu ve Betül Bakır, 112 Acil Servis ekiplerince kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı.

Tedavileri devam eden yaralıların hayati tehlikelerinin bulunmadığı ve genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Son Güncelleme: 09.01.2018 21:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YORUMCU 2018-01-11 11:22:56

Tolga Bey ne güzel söylemişsiniz keşke söz de müslümanlığımızı özüme indirip ekmeğimizi diğer müslüman kardeşimizle paylaşsak ama maalesef paylaşmayı geçtik artık onun elindekini alma planlarındayız yazık maalesef ki para için çıkar için şu güzelim memleketimize yapılanlara ve yapanlara yazık ..

Avatar
Tolga 2018-01-10 19:56:02

Bir servis 5 okula gidiyor. 3 okula gitsin adam ungut den aliyo ordan yardır aksu anadoluya pesi pesine hepsi s plakalarda öğrenci çeksin ortada bi ekemk varsa herkes yesin kimi vurgun yapip kimi ac kalmasin yazik oluyor vergi ayni maliye ayni belediye birde asflat eskitme parası alıyor sanki asfalt var memlekette yazik oluyor uyanmak gerek....

Misafir Avatar
Emree 2018-01-12 10:53:30 @Tolga

S Plakanız olduğu için mi böyle bi yorum yaptınız ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
rahmi 2018-01-10 16:32:15

en kolay meslek dir şoförlük okulu yok kursu yok paran varsa her belge hazır sıkıştınmı başkana oda siyasi başkana canlar rabbime emanet.

Avatar
fatma güllü 2018-01-10 16:28:28

rabbim esirgesin yılın ilk siftahını yaptılar siyasilerden şefaat bekleyeceklerine oturup biz nerde hata yapıyoruz diyecekler!?

Avatar
merkezden 2018-01-10 16:25:09

lütfen veliler anne babalar çocuklarınızı vaktinde indirin servis noktasına hem dakikalarca korna yapmasınlar hem trfikte koşturmaca yapmasınlar sonuç bu oluyor işte rabbim beterinden esirgesin.her öğrencide 1 dakika geç alsa 10 öğrencide 10 dakika açığı kapatmak için hata üstüne hata yapıyorlar.

Avatar
MARAŞLI 2018-01-10 16:19:37

olmuyor kardeşim kırsalda jandarma merkezde polis siyaset gerçekten müdahale ediyorsa olmuyor.bu şehirde hep birlikte yaşıyoruz yazın gelmesini istemiyoruz şimdi neyse camlar kapalı %50 ses kayboluyor tabi durumu olanın dağı bağı var klimayla sessiz gürültüsüz oturuyor olmayanında sabaha kadar gürültüden canı çıksın o kazaları rabbim belkide o uyuyamıyanların bedduasından veriyor bunlara lanet olsun bunların eksozuyla oynayanlara.

Avatar
şahin göksu 2018-01-10 16:09:13

YAZIKLAR OLSUN-- kod lu kardeşim---diline klavyenin tuşlarına sağlık ne güzel çizmişin şehrin sorunu nu teşekkürler maraş haber sitesi sizinde cesaretinize sağlik.kirlilik ölçümü yapıldı ilk 10 dayız birde gürültü kirliliğini ölçseler bari.eksoz cu esnafına bir istiklal madalyası verirlerdi herhalde.onlarda damı siyasileri sıkıştırıyor acaba yine açık eksozlular çoğaldı ÖZELLİKLE SERVİSLERDE-EVDEN EVE TAŞIYICILARDA- BAZI VİNÇ VE ÇEKİCİ ARAÇLARINDA-FIRIN SERVİS MOTORLARI ADETA TERÖR ESTİRİYOR!OY KAYGISIYLA ŞEHİR YÖNETİLMEZZZZZZZZ............

Avatar
yazıklar olsun 2018-01-10 14:54:12

bir fırsatını bulsanızda il ilçe başkanlarına gelen TAVİZ isteme telefonlarına bir şahit olsanız şehrin nereye gittiğini görürsünüz....okul önünde çocukları (motorlarla) taciz edelerin yakınlarının ceza iptali için aramasınımı dersiniz..gece dirif yaparken yakalanmış şahinlinin mahalle temsilcisi dayısını arattırıp başkan bida yapmaz kefilim diye ricasınımı dersiniz,trafik bizikilerin üzerine çok geliyor ama seçimde geliyor diyen başkanların ricasınımı dersiniz.unutmayın arkadaşlar bu şehrin huzuru senin keyfiyatından çok daha önemli bu şehrin asayişini trafiğini mahalle temsilcileri partili muhtarlar ulaşım dernek başkanları yöneltmiyor.sağolsun iyiki şu sosyal medya varda sesimizi ancak duyurabiliyoruz.sağolasın MARAŞ HABER.

Avatar
öznur 2018-01-10 14:41:06

siyasetin oy kaygısı ne yazıkki hiç bir şeyi tam düzenlemede engel çıkarıyor !

Avatar
YORUMCU 2018-01-10 10:33:16

Hız desen var , kontrolsüzlük var zam zaten aldı başını gidiyor 6 km'lik mesafeye 120-130 tl para veriyoruz . Bence artık belediyenin bu işleri düzene koyması gerekiyor böyle giderse daha çok çocuğun canı yanacak . Kendilerini düşünmedikleri gibi yavrucağızlarıda düşünmüyorlar .

Avatar
kahramanmaraş'lı 2018-01-10 08:36:55

servislerinde şehiriçi dolmuşlar gibi kaldırılıp tek tip düzene geçirilmesi lazım.denetimsiz başı boş istedikleri gibi at koşturuyorlar.çok kısa mesafelere uçuk kaçık fiyat çekiyorlar.

banner215

banner122

banner222

banner223

banner226

banner154

banner191

banner126

banner224

banner217

banner225