Başkanlık Sistemini Getirecek Olan Anayasa Değişikliğine Nasıl Oy Vereceksiniz?
Başkanlık Sistemini Getirecek Olan Anayasa Değişikliğine Nasıl Oy Vereceksiniz?
SİTENE EKLE

Aşağıdaki kodu kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
RTE 2017-04-13 22:07:47

Sonuna kadar EVET. Abi kötüler hayır diyor demek ki eğer evet çıkarsa onlar için kötü olacak ve bizim için iyi olacak peki hayır diyenler düşmanda bunların içinde Türk de var bunlar düşman mı oluyor şimdi bunlar anlamıyorlar değil anlamaya çalışmıyorlar körü körüne kötüye bağlanıyorlar ve sadece onun dediğine inanıyorlar ve yanlış yapıyorlar adam 15 yıl başta o kadar hizmet yaptı yapmaya da devam etmek istiyor her şey bundan ibaret KARARIM SONUNA KADAR EVET EVET EVET

Misafir Avatar
edeler45 2017-04-14 19:25:06 @RTE

güzel ama ingiliççe yazmıssın ede :(

Beğenmedim! (0)
Avatar
Samir Kul 2017-04-11 17:25:20

2010 referandumunda hani güçlü yargı olacaktı.Nerde kaldı.başkanlık mı krallıkmı?yoksa birilerini suçundan arındırıp geleceğinimi kurtarmak.Koca Maraş arap istilasına uğtatıldı.Kapalı çarşının adını bile değiştirmişler.Halep'tende daha eski bir TÜRK şehri Maraş.Uyan Maraşlı.Yazık.Ve HAYIR

Avatar
ŞEMSETTİN ŞAHİN 2017-04-07 19:08:22

15YILDİR YAPİLANLARİ GORMIYORSANİZ NE SİYELİM EVET EVET EVET

Avatar
MEHMED 2017-03-31 13:18:00

Referandumun sonucu ne olursa olsun.(inşAllah güçlü bir evet olur,istikrar olur) Allah kalbimizden vatan,millet,bayrak sevgisini,milli birlik ve beraberlik ruhumuzu zayıftlatmasın. Devletimizi,milletimizi, korusun.

Avatar
ALİ 2017-03-31 11:09:13

EVET EVET EVET ÜLKEYİ PKK YAMIBIRAKACAKSINIZ

Avatar
Ayben Karataş 2017-03-25 09:16:08

BİZ REİSE GÜVENİYORUZ AİLECEK SÜLECEK EVET EVET

Avatar
ases46 2017-03-24 07:25:57

evet evet

Avatar
celal 2017-03-22 10:33:36

devletin bekası, milletin bekası,ülkenin bekası için E V E TTTTTTTTTTTTTT

Avatar
rammazankar 2017-03-15 22:05:38

şimdidenayırlıolsun

Avatar
ALİ YILDIRIM 2017-03-11 17:32:30

getirlen anayasa değişikliği ile 100 bin vatandaş 30 yıl sonra suriyeli birini cumhurbaşkanı yaparsa ne olacak suriyeliler vatandaşlık ver 30 yıl sonra ülkede 30 milyon suriyeli olur

Avatar
emrullah 2017-03-09 02:32:51

Dünyanın önemli ülkesi olan TÜRKİYE CUMHURİYETİ nin bir lideri olması ve bununda sadece RECEP TAYYİP ERDOĞAN ın olmasıdır.Başka lider öncü komutan olamaz yönetim sistemimiz veYENİ TÜRKİYE için bir kabuk değişimine ihtiyacı vardır. bunun için EVET diyorum.

Avatar
muammer caymaz 2017-03-06 15:24:21

evet

Avatar
fatih 2017-03-06 14:33:40

EVET EVET EVET DEN

Avatar
ali 2017-03-06 14:31:31

evet evet erdogan işini milir

Avatar
ahmet 2017-03-06 14:26:13

siz nedersenizden yüzde 70 evet olmadı yüzde 60 evet çıkar

Avatar
gerçek tarih 2017-03-02 23:55:16

ya şu özgür tutturmuş 18 madde diye.... tabiki evetttttttttttttttt

Avatar
ali 2017-02-28 10:00:24

bence cumhurbaşkanı Recep Tayip Erdoğan başkanlık sistemini getrmenin iyi bir sonucu olacağını düşündüğü için EVET EVET EVET

Avatar
adnan 2017-02-24 19:05:20

başkanlık yeniden büyük türkiyein doğuşu -türk ve tüislam aleminin bir osmanlı kuruluşudur.

Avatar
ASIM KÖK 2017-02-24 05:52:28

EVET (BAŞKANLIK GELSİN)

Avatar
ALİ EREV 2017-02-24 05:51:27

EVET

Avatar
HİLMİ TUNALI 2017-02-24 05:51:02

EVET EVET EVET EVET EVET EV EVET EVET EVET EVET EVET SONSUZ EVEEEEEET

Avatar
hamza 2017-02-11 22:13:42

hayır

Avatar
ADNAN 2017-02-09 15:46:49

Milli İradenin bir daha Darbecilere teslim edilmemesi için,Yol-Köprü-Baraj-Hava alanlarının devamı için -Yeniden Büyük Türkiye için-Barış için-Kardeşlik için-Vatan-Bayrak aşkı için EVET-bAŞÖRTÜME BİR DAHA EL UZATILMAMASI İÇİN EVET

Misafir Avatar
edelerdiyari46 2017-02-09 22:10:04 @ADNAN

sendemi başörtüsü takıyorsun yapma :''(

Beğenmedim! (0)
Avatar
HULYA OSELMIS 2017-02-08 23:11:45

ULKEMIZ ICIN HANGISI IYIYSE O OLSUN AMIN ATATURK UM OLSAYDI BIR BASKA OLURDU

Avatar
salih palabıyık 2017-02-08 19:08:45

guçlü bir turkıye ıçın oyum kocamaqn bir evet

Misafir Avatar
düşün 2017-02-09 13:45:22 @salih palabıyık

şeytan rıdvan paylaştığı videoda türkiyenin onbeş yılda geldiği durumu çok iyi özetlemiş, buna rağmen neden evet demiş anlayamadım. senin de kulağa hoş gelen argumanlar dışında neye evet dediğini bilmediğin gibi...

Beğenmedim! (0)
Avatar
MEHMET 2017-02-08 14:13:08

HAYIR OYU VERECEĞİM

Avatar
YAŞASIN İYİLİK 2017-02-08 12:12:30

Soru: Halk olarak bizim sistem değişikliği ile ilgili bir talebimiz mi oldu?
Cevap: HAYIRRRR…
Bize referanduma şu sorularla gelin.
İşsizliğe, yoksulluğa evet mi? HAYIR MI?
İş kazası ölümlerine, terör saldırıları ölümlerine, kısacası hayatınıza değer
verilmemesine evet mi? HAYIR MI?
Kendini her anlamda güvende ve huzurlu hissetmemeye evet mi? HAYIR MI?
Bize sorulmadan getirilen zorunlu bireysel emekliliğe ve (sıradaki)
tazminatlarımızı bir fona aktarma yönelik çalışmalara evet mi? HAYIR MI?

Avatar
Türk Genci... 2017-02-08 06:26:14

Ülkede %15-20 lik bir kesim var seçimlerde hep doğruyu bulan...Boşa yorulmayın...Onlar zaten doğruyu bulur...Evetçiler ve hayırcılar istediğinizi söyleyin...Onlar da kararını verdi...Onlar hiç kandırılmaz o kadarını söyleyim...NOT DÜŞÜLSÜN: Zeki adamlar onlar demiştim değil mi, kesinlikle kimse kandıramaz...

Misafir Avatar
Mori Şevki 2017-02-08 08:25:15 @Türk Genci...

Felsefeyi bırak hayırı bas keyfine bak milleti sıkıntı sokma.

Beğenmedim! (1)
Avatar
murat 2017-02-07 17:50:03

Allahını seven hayır desin yeter artıkk

Avatar
adem 2017-02-04 17:17:14

ewet

Avatar
LT HÜSEYİN 2017-02-04 09:35:53

HAYIRLISI DIYELIM. . .

Avatar
düşün 2017-02-03 16:41:14

akıl hocalarımız 15 yılın sonunda beka sorunu yaşayan bir ülke konumuna düştüğümüzü söylüyorlar. hal böyleyken evetten kıyamet kadar güçlü bir devlet çıkmaz nokta

Misafir Avatar
mehmet 2017-02-04 17:23:38 @düşün

Aklınca çok entelektüel bir yorum mu yaptığını sanıyorsun stop! Yazdığından ne sen anlıyorsun ne de biz nokta....Evet mi? Hayır mı? Nokta.

Beğenmedim! (0)
Avatar
sevim 2017-02-03 11:21:34

1975 doğumluyum prim gün sayım doldu .yaş bekliyorum 9 yıl neden bekliyorum verin hakkımızı sizde alın oyları ..artık kucaklayın şu halkı fakiri görün mağduru ..

Misafir Avatar
misafir 2017-02-09 14:10:45 @sevim

eline sağlık en güzelini sen yazmışsın çözün yaş sorununu bizde emekli olalım

Beğenmedim! (4)
Avatar
YAŞASIN İYİLİK 2017-02-03 11:04:44

EVET SONRASI YAŞANANLARDAN DERS ALDIĞIM İÇİN, EVETÇİ İKİ GENÇİN ELİNDE SİLAH DİLİNDE TEHDİT EVET TARAFININ İYİ BİRER PROFİLLERİ OLDUKLARINI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN, OHAL SÜRECİNDE REFERANDUMA GİTMENİN SAKAT BİR DÜŞÜNCE OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN, HALKIN YOKSULLUK, İŞSİZLİK, KENDİNİ GÜVENDE HİSSETMEMEK, DEVLETİN HİÇ BİR KURUMUNUN GÖREVİNİ LAYIKIYLA YURT VE HALK YARARINA YAPIP YAPMADIĞI KAYGISI TAŞIDIĞI İÇİN, ...... HAYIR

Avatar
edelerdiyari 2017-02-02 19:15:05

arkadaşlar 10 yıllıgına başkanı seçtik varsayalım ya sonra? sonra gelecek kişinin bu yetkileri vatan millet için kullanacagı ne malum??? ben hayır diyorum başkanlıga ama olası bir genel seçimde oyum akp den yana

Misafir Avatar
mehmet 2017-02-04 17:33:18 @edelerdiyari

Senin gibi bilinçli vatandaşlara ihtiyacımız var.Bravo! Evet bu referandum sayın cumhurbaşkanı gitsin ya da kalsın seçimi değil. Bu referandum rejimi değiştirelim mi referandumu.Bu kadar yetki bir tek kişinin kaldırabilieceği yetkiler değil. O yüzden sonuç hayır da olsa sayın cumhurbaşkanımız görevinin başında olacak. Başarılı olsun bir sonraki genel seçimlerde tekrar seçelim. Var mı başka mantıklısı? Hodri meydan! Hem hayır çıkması hükümetimizin ve Sayın cumhurbaşkanımızın kendine çeki düzen vermesine ve söylemlerine dikkat etmesine önayak olacaktır. Şuan milleti ikiye bölmek ve ötekileştirmek üzerine siyaset izleniyor. Kendilerinden olmayanlara vatan haini iftirası yapılıyor. Danışmanları ve kurmayları tarafından yanlış yönlendiriliyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ayhan ünlü 2017-02-02 04:29:07

devletimizin kıyamete dek güçlü kalması için evettttttttttt

Avatar
DADAS79 2017-02-01 10:28:45

HAYIRCILARA İNAT BENDE EVET DİYORUMMM R T E

Misafir Avatar
cenk 2017-02-04 17:47:34 @DADAS79

Vay vay vay ne kadar gerçekçi bir bahane, ne kadar dolu bir yorum, ne kadar aristokratik bir yorum. Bu öfke, bu kin neden? Sen oy versen ne olur vermesen ne olur ? Senin gibileri gördükçe herkese oy kullanma hakkı verilmemeli diyorum.Müslüman Türk analitik olur,değerlendirir,akılcıdır,akıllıdır, zekidir,aydındır,berraktır,süzer,okur,araştırır,pozitiftir,hurafeyi değil ilmi baz alır,dinini kullandırmaz,erdemlidir,biat etmez,özgürlükçü ve özgürlüğüne düşkündür,boyun eğmez,teslim olmaz teslim etmez, vicdan yapar,geleceği görür,tehlikeyi sezer, düşmanını tanır, gözü açık olur...Sen ve senin gibiler sömürülmeye ve oy deposu olmaya devam edecek.Dinini istismar edilmesine göz yumacak ve ülkenin yarınlarına yanlış kararlarıyla etki edecek.Adamın evet demesindeki nedene bak! Seni böyle saftirik bir gerekçe sunmaya neden olacak travmayı çok merak ediyorum. Hidrosefali misin yoksa?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gümbetli hasan 2017-02-03 08:49:42 @DADAS79

kardeş olay R T E olayı değil bizim oyumuzda R T E'nin olay yasanın yanlış olması.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vedat mrq 2017-02-01 08:19:47

18 yaşında milletvekilimi olur başkan 10 yıldamı seçilir türkiye böylemi bölünür bunlar hep doğuyu verme politikası yeni yasayı okumayan bence ayrıntılı ve düşünerek okusun 10. maddeyi okursanız bölünmeye gittiğimizi anlarsınız herkese saygılar iyi düşünün bu son şansımız HAYIR HAYIR HAYIR

Avatar
KASIN 2017-02-01 00:09:15

EVET

Avatar
007 ÖKKEŞ 2017-01-31 12:19:06

REFERANDUMDA HAYIR demek , pkk-fetö-dhkp-c çizgisinde,ONLARIN YANINDA olmak demektir. DARBECİ EVRENİN YANINDA .........., HAZIRLADIĞI ANAYASA KALSIN, DEMEKTİR. Milli irade karşıtı, terör örgütleri ne diyorsa ......ben onların karşısındakileri destekliyorum.....YANİ MİLLETİNDE YANINDA OLMAYI SEÇİYORUM.....EVET..EVET....EVET

Misafir Avatar
cenk 2017-01-31 18:39:55 @007 ÖKKEŞ

Aferin Ökkeş senin aklın bu kadar işte! Ne kadar sığ ve üstünkörü bir düşünce. Yani ben şimdi hayır diyorum diye teröre destek mi veriyorum. Senin hayatın kadar vergi verdim, gururla askerlik görevimi yaptım. yıllarca dirseklerimi çürüttüm bu bu memleket için. Sabahtan akşama kadar hastanede bu ülkenin vatandaşlarına hizmet veriyorum. Fetö'nün hainliğini dillerimde tüy bitene kadar anlattım çevreme ama dikkate alınmadık. Siyasal islam kandırmacası bitmiştir artık Ökkeş! Din istismarı terör istismarı, korku ve baskı bitmiştir artık Ökkeş! Bu ülkeyi ben yönetmedim,bu ülkeyi bu duruma ben getirmedim.Koskoca 15 yıl yönet,başarısız ol, kandırıl ve kandırılmaya devam et sonra vatan haini ve terörist biz olalım öyle mi Ökkeş! Bu referandum Cumhurbaşkanına kurulan tuzaktır. Bunu beynine sok Ökkeş! Evet de çıksa hayır da çıksa kaybeden Cumhurbaşkanımız olacaktır. Yol yakınken dönülsün. Üstelik 2019'a kadar hükümetin ve Cumhurbaşkanımızın görevi devam ediyor.Elinden alan mı var Ökkeş!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Secattin 2017-01-31 08:39:25

yıllarca rte dedik verdik gelen şehitleri ekonomiyi gördük bu sefer HAYIR ! fetöye yaptığınızı birde pkk'ya yapsaydınız şimdiye terör falan kalmazdı.

Avatar
cemal 2017-01-31 00:03:10

HAYIR , HAYIR , HAYIR BİNLERCE HAYIR GELECEĞİMİZ İÇİN HAYIR '' ÜLKEMİZ İÇİN , DEMOKRASİ İÇİN, İNSAN HAKLARI İÇİN KEYFİYETE KARŞI HAYIR DİYORUM.

Avatar
Harun Şahin 2017-01-30 14:16:13

Yarınlarımız için Ülkemizin Geleceği İçin Evet Diyorum

Avatar
Harun Şahin 2017-01-30 14:12:09

Güçlü Türkiye için Geleceğimiz için Bende Evet Diyorum.

Avatar
ilbey 2017-01-30 11:15:15

milletvekili sayısı düşmedikçe hatda kalkmadıkça bu sisteme hayır milletvekilleri neye yarıyor.anlamış degilim bu ülkede ye iç bi okadarda para al oh bide üstüne süper emeklilik.biz napalım 65 yaşına kadar emeklilik var ne iş yapsın insan o yaşta her sey ters bu ülkede millet vekillerinin mecliste harcadı parayı kıs ssk lıya ver emeklilininide karşılar ssklının maasını da karşılar. başkan lıksa meclise gerek yok bakanları zaten atama yetkin olacak bakanlık sayısını attır yeter ozaman evet millet vekili varsa hayır

Avatar
Mehlika 2017-01-30 10:30:39

Tapiki evet

Avatar
has4646 2017-01-30 00:53:33

başkası geldiginde başkan olarak ulke cok mu iyiye gidecek illede evet diyenler var sacma sapan konusmayın bu iş inat işi degil başkan 10 yıl seçilecek ya sonra ?? iyi birisinin gelecegi garanti mi ???? ben hayır verecegim ama normal secimlerde oyum akpnin

Avatar
Doğan 2017-01-29 22:50:13

Ne istediğizse aldı şimdi başkanlık istiyor ondan sonra ülkenin tapusunu ister o yüzden hayır

Avatar
nedo 2017-01-29 18:09:00

Tabiki HAYIR

Avatar
emre ede 2017-01-29 16:51:35

ölümüne eveetttttt

Avatar
EŞREF YILMAZ 2017-01-29 13:22:12

Tam bağımsız bir Türkiye için Evet, Siyasi istikrar ve koalisyon dönemlerini tarihe gömmek için Evet, Türkiye'ye başka iç ve dış güçlerin milli iradeye ayar vermemesi için Evet, Kişi başına düşen milli gelirin daha da artması için Evet, Dünya mazlumları için Evet ...

Avatar
Ayyıldız 2017-01-29 09:32:57

Kesinlikle hayır Türk milleti buna geçit vermez ,inşALLAH

Avatar
beytullah 2017-01-29 00:51:46

evet evet evet

Avatar
ferdi 2017-01-28 21:20:10

Kesinlikle hayir dunya 5 ten buyukse turkiyede 1 den cook cook buyuk

Avatar
MİHMANDAR 2017-01-28 21:05:18

EVET EVET EVET EVET EVET SONUNA KADAT EVET

Avatar
Halit Kapukaya 2017-01-28 17:57:25

Evet evet

Misafir Avatar
Göksel Dengiz 2017-02-06 09:02:36 @Halit Kapukaya

anayasadan haberin yok halit kabala evet diyorsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cenk 2017-01-28 17:57:23

Durum şu: 15 yıldır iktidarda olan sayın Cumhurbaşkanımız, içinde bulunduğumuz kaosu,terörü ve ekonomiyi tüm güç elinde olmasına rağmen çözemediyse başkanlıkla çözmeyi beklemek yanlış olur.Bu süreçte hep kandırıldı,yanıldı.Bence hala kandırılıyor,yanıl(t)ılıyor ve tuzağa düşürülüyor.Şöyle ki; referandumda Evet çıksa tam da Batının,ABD’nin,FETÖ’nün yapamadığını ellerimizle yapacağız.Cumhurbaşkanımıza ‘’Diktatör’’ yaftası vurulacak ve vatanımıza direkt müdahale konusunda kendilerince meşru bir zemin oluşacaktır.Hayır çıksa bu kez AKP dağılma sürecine girecek, Cumhurbaşkanımızın gücü zayıflayacaktır.Bana göre en doğrusu bu anayasanın hiç gündeme getirilmemesi idi(tuzak burda).Şimdiden komşularla,arkadaşlarla,akrabalarla gırtlak gırtlağa geldik.Buna rağmen ille de referandumsa Hayır diyerek en azından Cumhuriyeti ve rejimi kurtarmış oluruz. Israrın sebebi için tek neden var; kendisinin,ailesinin ve efradının yargılanma korkusu!Bu ülke tek kişi ve aileden mi ibaret? Ya bizimki?

Misafir Avatar
Kel Mulla 2017-02-03 08:54:18 @cenk

eğer her vatandaş senin düşündüğünü düşünebilse zaten şu durumda olmazdık BRAVO.

Beğenmedim! (8)
Avatar
kenan 2017-01-28 15:29:57

10 yıl sonra biz türkler azınlık olacagız bu yüzden hayır cumhurbaskanının ilkokul mezunlarına yaptıgı konuşmayı 18 kanal canlı yayınlıyor ama meclisde milletin anayasası yapılıyor birtane canlı yayın yok bunun neresi milletin anayasası

Avatar
WQW 2017-01-28 15:21:28

CENAB-I ALLAH VATANIMIZ, MİLLETİMİZ İÇİN HAYIRLARI VESİLE EYLESİN.HAYIRDA HER ZAMAN HAYIR VARDIR. YARATAN KİMSEYİ HAYIRDAN ŞAŞANLARDAN EYLEMESİN.İNSANI KİŞİLERE DEĞİLDE MİLLETİNE MAHÇUP VE HAYIRSIZ EDENLERDEN HAYIRLARA NAİL EYLESİN. AMİN.

Avatar
okutucu 2017-01-28 14:09:45

hayır

Avatar
selocan 2017-01-28 14:05:48

evet

Avatar
hasan kankan 2017-01-28 12:22:23

devletin ve milletimizin gelecegi için EVET diyorummmm

Avatar
burhan yeter 2017-01-28 12:19:34

evet diyorum cünkü hdp chp hayır diyor bunlar hayır diyorsa bende evet diyorumm

Misafir Avatar
turan 2017-02-11 11:02:26 @burhan yeter

anca boş boş konuşun. hdp evet dese (ki gizli evetçi) hayır mı diyeceksin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
a .d 2017-01-28 11:35:43

eyt maduruyum babam yaşım küçük yazdırmış aslında öldürmü sonra tekrar yazdırmış suçum ne aslında51 yaşındayım nüfusta 47 2022yi nasıl bulayım 21masa başındayım boynumu tutamıyorum refaranduma nasıl evet diyeyim .evde oturanı nemekli ediyorsunuzda bize niye yok vicdanlarınızın sesini duyun artık cumhur başkanızdan yardım destek bekliyoruz

Avatar
Kadir 2017-01-28 10:11:43

RTE değilde Ahmet Necdet Sezer başkan olacak olsaydı da yine destekler miydiniz bu getirilmek istenen sistemi ? Ve de diktatörlükle bu sistem arasında 5 farkı sayacak kaç babayiğit çıkar acaba ? Esed de bile yok bu yetkilerin bazıları ve sonrasında pişman olacağınız bir sisteme evet demeyin ...

Avatar
METİN ORCAN 2017-01-28 10:11:21

HAYIR DIYORUM....

Avatar
EMRE 2017-01-28 10:08:49

hayır

Avatar
akıllı ol maraşlı 2017-01-28 10:05:08

bu tür işleri anlamak için kafa lazım oda maraşlıda yok,düşünün geçmişteki vaadleri.haaaahyır

Avatar
ali 2017-01-28 09:14:03

HAYIR DİYORUM.NEDEN Mİ BU KADAR SORUNLAR AKP DÖNEMİNDE OLDU O YÜZDEN HALEN MİLLETTEN OY İSTİYORLAR

Avatar
kemalettin 2017-01-28 02:00:15

Kredi derecelendirme şirketlerinin Türkiye notları şöyle:

S&P 27 Ocak 2017 Negatif BB (Yatırım yapılamaz)
Moodys 23 Eylül 2016 Durağan Ba1 (Yatırım yapılamaz)
Fitch 19 Ağustos 2016 Negatif BBB- (Yatırım yapılabilir)

Avatar
kemallettin 2017-01-28 01:52:09

HAYIR
Tek adam rejimi afrika kabile reisliği gibidir.
Ne Kadı nede Şeyhülislam fetvasına gerek görmeden ben yaptım oldu rejimidir.

Avatar
iismet 2017-01-28 01:49:57

Hukukun üstünlüğü, üstünlerin hukukundan önemlidir.
HAYIR

Avatar
ABUZER 2017-01-28 00:49:04

HAYIR. 18 YAŞINDA MİLLETVEKİLİ OLUP 20 YAŞINDA 10 15 MİLYAR EMEKLİ PARASI ALACAK.

Avatar
Ülkücü 2017-01-28 00:28:45

Hayır

Avatar
MUSTAFA 2017-01-28 00:23:09

HDP HAYIR DİYOR BEN EEEEEVEEEETTTTTT DİYORUM UYAN TÜRKİYE UYAN OYUNU BOZUN EVET DİYELİM EVET

Misafir Avatar
cenk 2017-03-02 22:51:38 @MUSTAFA

Nereden çıkarıyorsun Hayır diyeceğini? Hala bir açıklama yapmadılar. Duydun mu bir HDP'liden ''Biz hayır diyeceğiz'' dediğini? Sessizliklerini bozmadılar. Hala bekliyorlar. Neden acaba? Pazarlık için olabilir mi? Peki son anda HDP evet derse(ki öyle) nasıl yüzümüze bakacaksınız? Bu sonucun altından nasıl kalkacaksınız? Ne çekiyorsak cahillikten çekiyoruz. Allah yardımcımız olsun, Allah sonumuzu Hayır etsin...

Beğenmedim! (0)
Avatar
KING 2017-01-27 23:33:30

HAYIRRRRRRRRR

Avatar
Enes 2017-01-27 19:05:30

Evet ewet ewet

Avatar
Ibrahim 2017-01-27 18:45:25

Evettttttttttttttttt tabikide evetttttttttttttttttEVETTTTTTTTTTT EVETTTTTTTT

Avatar
hacker 2017-01-27 18:25:11

ya he he ne eveti tabiki HAYIR bir zamanlar tayyip başkanlığa hayır emperyalizm bunlar bizi çekiyor derken 1993 yılında şimdi çıkmış başkanlık diyor. Eeee burası tr koyun sürüleri de peş peşe giderse olacak bu.

Misafir Avatar
MUSTAFA 2017-01-28 00:26:43 @hacker

HDP HAYIR diyor onun arkasına mı gidecen koyun surusu gibi TÜRKİYE İÇİN EVET TAYİP ZATEN TEK ADAM

Beğenmedim! (6)
Avatar
noname 2017-01-27 17:53:48

RTE BABA EVET DEDİ İSE EVET . VAR MI BAŞKA YOLU

Avatar
Hasan 2017-01-27 17:49:09

Chp evet diyorsa biz ailecek hayır diyoruz 26 kisiyle

Misafir Avatar
hmm46 2017-01-30 00:54:58 @Hasan

anlıyorum eğitim şart :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
kamil 2017-01-27 17:24:45

hayır

Avatar
EVET 2017-01-27 16:39:28

EVETTTTTTTT

Avatar
cenk 2017-01-27 16:22:48

hayır

Avatar
üü 2017-01-27 16:15:51

hayır

Avatar
REMZİ YALÇIN 2017-01-27 16:02:45

ÜLKEMİN GELECEĞİ İÇİN EVET

Avatar
Haydar 2017-01-27 12:05:29

Mesele maalesef sayın Erdoğan a evet Hayır meselesi değil,lütfen iyi düşünün
Oyunuz için,mesele tamamen Türkiye nin yarınları için ,çocuklarımız,torunlarımız,onların çoçukları için Hayır dememiz lazım,lütfen bunu unutmayın.Yabancı sermayenin kaçması halinde ne oluruz düşünün lütfen.bir kişinin vereceği kararlarla yaşam ne olur onu düşünün lütfen.Saygılarımla

Avatar
yarım deli 2017-01-27 11:32:12

koalisyon hükümetleri hiçbir zaman ülkeye hizmet edememiştir.sürekli partiler arasında uyuşmazlık olmuştur.birdaha koalisyon görmemek için evet

Avatar
MUSTAFA 2017-01-27 09:11:51

DEĞERLİ ARKADAŞLAR ZATEN SAYIN CUMHURBAŞKANI RECEP TAYİP ERDOĞAN ÜLKEYİ YÖNETİYOR GEREK YOK BAŞKANLIĞA BU NEDENLE SONUNA KADAR HAYIR

Avatar
Arif SOLAK 2017-01-27 08:54:18

EVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.....

Avatar
edeler466 2017-01-27 01:47:57

hadi diyelim başkan oldu c.baskanı ondan sonra gelecek kişinin iyiye kullanabilecegine garantimiz varmı ?? o yuzden hayır diyorum

Avatar
Rukiye 2017-01-26 21:21:03

Hayır çunku çocuklarımın geleceği için

Avatar
rukiye 2017-01-26 21:17:03

Hayır

Avatar
Maraş biberi 2017-01-26 20:10:48

Adalet olmadıkça referanduma Hayır

Avatar
cem 2017-01-26 20:04:30

evet evet evet evet başkanlık sistemine ^evet^

Avatar
nes 2017-01-26 20:03:47

Evettttttt

Avatar
basat 2017-01-26 20:03:25

tabikide EVET EVET EVET EVET

Avatar
hasmarasli 2017-01-26 19:14:54

yani şuan ne isterse olmuyor mu neden lllede başkanlık ?? elbette hayır

Avatar
KAYT 2017-01-26 16:36:38

Allah için doğru konuşmak gerek. Akp nin yaptığı bütün yanlış politikaların hesabını bu millet ödedi.ama Erdoğan sevgisi herşeyin üstünde.örnek bir madde.18 yaşında çocuk milletvekili olacak .anasından izinsiz don bile alamayan bebe milletvekiili nokta.550 milletvekiili bile çokken 600 milletvekili nedir nokta

Avatar
abdullah 2017-01-26 16:08:46

Ülkem için güzel Türkiye geleceği için HAYIR diyeceğim

Avatar
vatansever 2017-01-26 13:32:50

HAYIR diyorum çünkü recep beyde sonra gelecek kimsenin yönetim biçimi bilemiyoruz....

Avatar
m 2017-01-26 13:28:31

evet evet

Avatar
Şaban 2017-01-26 13:22:57

yarınlarımız için, güçlü bir Türkıye için tabiki EVET

Avatar
YUSUF 2017-01-26 13:17:41

EVET

Avatar
Genel izleyici 2017-01-26 12:39:48

Başkanlığı bu kadar acil kılan nedir acaba İçerde ve dışarda güvenlik kuvvetlerimiz operasyon yaparken.Her şey bitti başkanlık mı kalmştı.

Avatar
EDE 2017-01-26 12:21:18

TÜM KALBİMİZLE REİS E SONUNA KADAR EVET.

Avatar
yunus elmacı 2017-01-26 12:05:15

tabiki HAYIRR

Avatar
namert 2017-01-26 12:01:31

elbetteki hayır ne hale geldik yok efendim dünya piyasası yedik senin ekonomin iyi ise dünya bomba olup patlasa sarsılmaz dolar yüro deyip sömürüyorlar akp zenginleri

Avatar
okur 2017-01-26 11:37:03

bu nedir ya maaşları %300 zamlı versin evet yoksa hayır.... Amerikaya gidin arkadaşım o zaman. onların yaptığı bu parayı verir bütün sülaleni satın alır..... neye yorum yaptığınızın farkındamısınız siz bilemedim şimdi...

Avatar
abdullah 2017-01-26 11:28:24

evet

Avatar
Mehmet Ali Bayhan 2017-01-26 11:23:04

Bize bir daha EVET mi HAYIR,mı diye kimse sormaz Bu ilk ve son yeni bir gelecek için çocuklarımızın geleceği için yeni bir dünya için vatan için namus için millet için tabiki EVET hayırlı olsun

Avatar
ali ak 2017-01-26 10:24:18

dengesiz birinin cumhurbaşkanı olup türkiyeyi uçuruma götüreceğini söyleyenler muz cumhuriyetindemi yaşıyor acaba? bir aday çalışıp parti başkanı olacak seçimlere girip yüzde % 50 oy alacak halktan vede dengesiz olacak komedi yaaaa :)))

Misafir Avatar
fatih 2017-03-11 18:39:20 @ali ak

beyinsiz olmasa bile ya halkın yüzde 50 ile seçtiği KANDIRILIRSA o zaman ne yapacağız bu kadar yetkiyle

Beğenmedim! (0)
Avatar
YAKUP BOYALI 2017-01-26 10:20:32

Güçlü bir Türkiye için Güçlü bir ekonomi için Güçlü bir ordu için Güçlü bir millet için yeni dünya düzeni için dünyanın 5 den büyük olduğunu isbatlamak için mazlumların sesi olmak için köle olarak yaşamamak için evet başkanlık sistemi olmazsa olmazlarımızdan olmalı kararımız evet olmalı

Avatar
02HMK46 2017-01-26 09:57:01

HAYIR TABİKİDE
TEK DİLEĞİM VAR ALLAH SONUMUZ HAYIR ETSİN BU GİDİŞ HAYRI ALAMET DEĞİL.....

Avatar
HÜSEYİN BOZKURT 2017-01-26 09:30:24

EVEEEEET....EGER EVET DEMESSEK BİR DAHA EVET DEME FIRSAT BULAMAYIZ NE VATAN BIRAKIRLAR NE YURT ESKİ TÜRKİYE GİBİ FAİZCİLER SÖMÜRMEYE SOYMAYA DEVAM EDERLER.....

Avatar
ALİ 2017-01-26 09:21:00

KIYAMETE KADAR HAYIR

Avatar
Kahramanmaraş'lı 2017-01-26 09:03:40

Daha önceki seçimlerde de olduğu gibi ankete göre ve etrafımdakilerle istişareme göre EVET/HAYIR başa baş berabere gidiyor ama ne hikmetse sandıktan %75-80 oy çıkıyor.Yine aynı şekilde olacak hemşerim her zamanki gibi %70-75 civarı EVET diyecek ankete gerek yok.

Avatar
HAYIR 2017-01-26 08:59:55

HAYIR HAYIR HAYIR

Avatar
aslıhan kılıç 2017-01-26 08:52:46

hayır

Avatar
Çöneveli 2017-01-26 08:25:44

İlk 18 maddeyi okuyan iyi bir türkiye cumhuriyeti vatandaşı zaten vicdanen rahat edemez HAYIR'ı basar !

Avatar
AKSU 2017-01-26 08:14:04

EVET DİYORUM AMA MADDELER İÇİNDE SEÇİLME HAKKI 18 YAŞA İNMESİNE KARŞIYIM

Avatar
Talip 2017-01-26 08:02:42

Oyumu bu zamana akp verdim.ekonomi bu kadar kötüyken .onca şehit haberleri gelirken.o kadar vatan haini beslerken suriyelilere türk insanindan daha iyi bakilirken oyum hayir ...

Avatar
Ahmet 2017-01-26 04:21:59

Bir bakin Türkiye bu zamana kadar böyle gelmis hic bir sikinti yasamamamis
Bundan sonrada insAllah bisey olmaz MADDELERI IYI OKUYON HERSEYI BIR KISIYE TESLIM EDIYORUZ MILLET OLARAK HIC BISEY YAPAMIYACAGIZ
HAYIRR HAYIR HAYIR HAYIR HAYIR HAYIR

Avatar
arkadaş 2017-01-26 01:49:10

türkiyenin tek adamla yönetilmesine karşıyım cumhurbaşkanı iyi birisi ama ileri zamanda bu yetkiler kötü birinin eline geçerse o zaman anayasa yı değiştirme imkanımız olmaz türkiyenin felekati olur onun için hayır diyorum

Avatar
aklı olan 2017-01-26 01:20:40

tayyip erdoğanın başkalığına evet ama ya bu yetkilirle başka birisi aeçilirse... kimse kusura bakmasın ben belki rahat edicem ama çocuklarımı ateşe atamam

Avatar
Hakkı 2017-01-26 01:02:15

Bu ülke;cumhurbaşkanı seçememeden,hükümetler kuramamadan, başbakanlarla, cumhurbaşkanlarının kavgalarından az çekmedi.Tabiki evet

Avatar
Ülkücü 2017-01-26 00:27:58

Hayır...

Avatar
Elbîstanlı 46 2017-01-26 00:08:56

78 OYUMLA HAYIR !!!!!!!!

Avatar
yahya beşen 2017-01-25 23:45:34

başkanlık yelsin

Avatar
Evet 2017-01-25 23:41:13

EVET

Avatar
Serkan 2017-01-25 23:27:28

Hayır

Avatar
OKUYUCU 2017-01-25 22:06:31

EVET EVET EVET EVET

Misafir Avatar
cenk 2017-01-29 21:26:31 @OKUYUCU

Sayın Cumhurbaşkanımıza belediye başkanlığı dedi verdik, parti başkanlığı dedi verdik, milletvekilliği dedi hapisten çıkararak uydurma bir sebeple iptal edilen Siirt milletvekilliğini verdik, başbakanlık dedi verdik, cumhurbaşkanlığı dedi ve halk seçsin dedi verdik, haziran seçimlerini beğenmedi tekrar yapalım dedi kasımda tekrar verdik iktidara taşıdık, darbe oldu sokağa çıkın dedi çıktık yani ne istediyse verdik ve olağanüstü yetkileri ve gücü verdik. Davutoğlu gelsin geldi getirdik, olmadı Binali gelsin dedi getirdik, Efkan sen git Süleyman gelsin dedi ses çıkarmadık, kandırıldım dedi arkasında durduk. Daha ne istiyorsunuz sayın Cumhurbaşkanım ülkenin tapusunu mu? Burada durun artık bu kadar yeter! Dolar 4 lira, ekonomi,turizm berbat! Model ülkelikten çıktık tipik Ortadoğu ülkesi olduk.Çözecekseniz çözün artık! Tüm yetki sizde, daha görev süreniz devam ediyor. Başarın,milleti kucaklayın peşinizde koşmazsak namerdim!

Beğenmedim! (21)
Avatar
Serdar 2017-01-25 21:53:39

Hayır askeri ücretle çalışan olarak Hayır gendiler bir gecede %200 zam bize %8 nasıl olacak tabiki hayirrrrrrrrrrrrrr

Misafir Avatar
tekci 2017-01-27 08:14:43 @Serdar

evet

Beğenmedim! (51)
Avatar
Mert 2017-01-25 21:49:32

Baştan aşağı adaleti bir adama bağlayan yarın bir gün dengesiz birinin kazanıp bu yasalar ile Türkiye resmi uçuruma atabilmesi nedeni ile Kesinlikle "HAYIR" !

Avatar
Baybars 2017-01-25 21:18:03

Sadece şu madde miğde bulandırıyor. "Hakim ve Savcı Cumhurbaşkanı tarafından atanacaktır." Bu çok yanlış bir uygulama olur diye düşünüyorum. Adalet kurumu bağımsız olmalıdır. Her gelenin savcısı veyahut hakimi değil, hakkın ve halkın savcısı ve hakimi olmalıdır. Bu madde başta olmak üzere diğer maddelerde tam anlamıyla açıklanmadığı için ve hep muğlak ifadeler kullanıldığı için HAYIR diyorum. Yani şu durumu ile HAYIR! Ama iler ki günlerde tanıtımını yaparlar veyahut revizyona uğratırlar o zaman belki de EVET diyebilirim. Körü körüne değil düşünerek ve muhakeme ederek seçim yapmalıyız. Çünkü biz Zeki ve Çalışkan Türk Milletiyiz.

Avatar
BEYTULLAH 2017-01-25 20:42:00

HAYIRRRRRRRRRRR !!!!!!

Avatar
salih 2017-01-25 19:49:56

evet, evet, evet,

Avatar
m-akar 2017-01-25 19:49:46

evet

Avatar
okuyucu 2017-01-25 19:21:45

bundan önce olduğu gibi seçim öncesi gerilim politikası izlenirse; ülke sağ sol diye bölünür. hükumet güçlü ve büyük olabilir ancak ülke küçülme sürecine girer. yüksek okulu tamamlamamış 18 yaş, tamamen gençlerin oyu için yapılmış ucuz siyasettir.600 çıkmasıda ihtiyaç değildir.emeklilik yaşı tamamen bir facia.18'inde seçil 20 sinde emekli ol.bu haliyle vicdanen evet demem.

Misafir Avatar
Uğur 2017-01-29 09:35:07 @okuyucu

Süper yerden yakalamışsınız helal olsun 18 yaşında çocuklarını vekil yapacaklar 20 sinde süper vekil emekliler dolacak birde bunları eğle dur artık HAYIRRRRRRRRRRRRRRR bu referandum TÜRKLERİ uyandıracak

Beğenmedim! (15)
Avatar
Selahattin 2017-01-25 18:24:20

Evet

Misafir Avatar
cenk 2017-02-02 00:49:20 @Selahattin

Arkadaşlar Sayın Cumhurbaşkanımızın yüzündeki endişe ve kaygı net bir şekilde belli oluyor. Bu referandum ülkemiz için iyi sonuçlar doğurmayacak. Sayın cumhurbaşkanımız inşAllah onaylamaz. Bu bir tuzak tekrar tekrar yazıyorum bu AKP'yi, Sayın Erdoğan'ı ve biz milleti zor durumda bırakacak. En başta ne demişti Tuğrul Türkeş: Bu bir tuzaktır güvenmeyin. Aklı başında tüm anketler Hayır'ı işaret ediyor. Diğer taraftan hain FETÖ'nin kaçak polis şefi ve Fuat Avni'si ne diyor?''Ülkenin kaosa sürüklenmemesi için evet demeliyiz'' diyor. Açın okuyun her yerde haberi var. Cumhurbaşkanımız bize lazım. O yüzden yıpranmaması ve yıpratmaması gerekiyor. Şimdiden millet birbirine düşman oldu. Artık daha sorumlu davranmalıyız ve aklı selim açıklamalar yapmalıyız. Ama nerde? Hala din istismarı hala ümmetçilik hala mezhepçilik hala ötekileştirme hala bizden değilsincilik hala rant kavgası. Sayın cumhurbaşkanımızın diktatör damgası yemesi demek bu ülkenin felaketi olur. Bu yanlıştan tez amanda dönülmeli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Maraş Dahisi 2017-01-25 17:20:54

H A Y I R !...
İlle de HAYIR!...

Avatar
özgür 2017-01-25 17:11:07

lütfen arkadaşlar 18 maddeyi iyice okuyup anlayın ve sonra yorum yapmaya çalışın.

Misafir Avatar
MAHMUT YILDIZ 2017-02-01 16:54:47 @özgür

ya arkadaşlar lütfen mantıklı olalım. şu anda yedi düvele karşı savaş veriyoruz. tamam ekonomi kötü olabilir. turizm kötü olabilir v.s v. dolar dört lirayı geçmiş olabilir fakat bakın içimizde dışımızda arkamızda önümüzde yani hertarafta hain ve kalleş dolu. bakın bugün savunma sanayiye yaptığımız devrim. çok mükemmel bişey eskiden savunma sanayimi vardı. hayır tamamen dışa bağımlıyıdk. bakın hatırlayın. avusturya bişeyi bahane ederk türkiyeye verdiği silahları bidaha vermemek üzere ambargo kpydu. bu nedemek. avrupa bize resmen şantaj yapıyor akıllı olalım eveti basallım. ama dediğim gibi ekonomi bozuk olabilir; ekonomiyi bozmak için ellerinden geleni yapıyorlar...

Beğenmedim! (70)
Misafir Avatar
İBRAHİM 2017-01-27 12:23:48 @özgür

SONUNA KADAR EVET

Beğenmedim! (83)

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126