Başkanlık Sistemini Getirecek Olan Anayasa Değişikliğine Nasıl Oy Vereceksiniz?
Başkanlık Sistemini Getirecek Olan Anayasa Değişikliğine Nasıl Oy Vereceksiniz?
SİTENE EKLE

Aşağıdaki kodu kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cenk 2017-01-28 17:57:23

Durum şu: 15 yıldır iktidarda olan sayın Cumhurbaşkanımız, içinde bulunduğumuz kaosu,terörü ve ekonomiyi tüm güç elinde olmasına rağmen çözemediyse başkanlıkla çözmeyi beklemek yanlış olur.Bu süreçte hep kandırıldı,yanıldı.Bence hala kandırılıyor,yanıl(t)ılıyor ve tuzağa düşürülüyor.Şöyle ki; referandumda Evet çıksa tam da Batının,ABD’nin,FETÖ’nün yapamadığını ellerimizle yapacağız.Cumhurbaşkanımıza ‘’Diktatör’’ yaftası vurulacak ve vatanımıza direkt müdahale konusunda kendilerince meşru bir zemin oluşacaktır.Hayır çıksa bu kez AKP dağılma sürecine girecek, Cumhurbaşkanımızın gücü zayıflayacaktır.Bana göre en doğrusu bu anayasanın hiç gündeme getirilmemesi idi(tuzak burda).Şimdiden komşularla,arkadaşlarla,akrabalarla gırtlak gırtlağa geldik.Buna rağmen ille de referandumsa Hayır diyerek en azından Cumhuriyeti ve rejimi kurtarmış oluruz. Israrın sebebi için tek neden var; kendisinin,ailesinin ve efradının yargılanma korkusu!Bu ülke tek kişi ve aileden mi ibaret? Ya bizimki?

Misafir Avatar
Kel Mulla 2017-02-03 08:54:18 @cenk

eğer her vatandaş senin düşündüğünü düşünebilse zaten şu durumda olmazdık BRAVO.

Beğenmedim! (8)
Avatar
OKUYUCU 2017-01-25 22:06:31

EVET EVET EVET EVET

Misafir Avatar
cenk 2017-01-29 21:26:31 @OKUYUCU

Sayın Cumhurbaşkanımıza belediye başkanlığı dedi verdik, parti başkanlığı dedi verdik, milletvekilliği dedi hapisten çıkararak uydurma bir sebeple iptal edilen Siirt milletvekilliğini verdik, başbakanlık dedi verdik, cumhurbaşkanlığı dedi ve halk seçsin dedi verdik, haziran seçimlerini beğenmedi tekrar yapalım dedi kasımda tekrar verdik iktidara taşıdık, darbe oldu sokağa çıkın dedi çıktık yani ne istediyse verdik ve olağanüstü yetkileri ve gücü verdik. Davutoğlu gelsin geldi getirdik, olmadı Binali gelsin dedi getirdik, Efkan sen git Süleyman gelsin dedi ses çıkarmadık, kandırıldım dedi arkasında durduk. Daha ne istiyorsunuz sayın Cumhurbaşkanım ülkenin tapusunu mu? Burada durun artık bu kadar yeter! Dolar 4 lira, ekonomi,turizm berbat! Model ülkelikten çıktık tipik Ortadoğu ülkesi olduk.Çözecekseniz çözün artık! Tüm yetki sizde, daha görev süreniz devam ediyor. Başarın,milleti kucaklayın peşinizde koşmazsak namerdim!

Beğenmedim! (21)
Avatar
Serdar 2017-01-25 21:53:39

Hayır askeri ücretle çalışan olarak Hayır gendiler bir gecede %200 zam bize %8 nasıl olacak tabiki hayirrrrrrrrrrrrrr

Misafir Avatar
tekci 2017-01-27 08:14:43 @Serdar

evet

Beğenmedim! (49)
Avatar
Mert 2017-01-25 21:49:32

Baştan aşağı adaleti bir adama bağlayan yarın bir gün dengesiz birinin kazanıp bu yasalar ile Türkiye resmi uçuruma atabilmesi nedeni ile Kesinlikle "HAYIR" !

Avatar
BEYTULLAH 2017-01-25 20:42:00

HAYIRRRRRRRRRRR !!!!!!

Avatar
okuyucu 2017-01-25 19:21:45

bundan önce olduğu gibi seçim öncesi gerilim politikası izlenirse; ülke sağ sol diye bölünür. hükumet güçlü ve büyük olabilir ancak ülke küçülme sürecine girer. yüksek okulu tamamlamamış 18 yaş, tamamen gençlerin oyu için yapılmış ucuz siyasettir.600 çıkmasıda ihtiyaç değildir.emeklilik yaşı tamamen bir facia.18'inde seçil 20 sinde emekli ol.bu haliyle vicdanen evet demem.

Misafir Avatar
Uğur 2017-01-29 09:35:07 @okuyucu

Süper yerden yakalamışsınız helal olsun 18 yaşında çocuklarını vekil yapacaklar 20 sinde süper vekil emekliler dolacak birde bunları eğle dur artık HAYIRRRRRRRRRRRRRRR bu referandum TÜRKLERİ uyandıracak

Beğenmedim! (15)
Avatar
Maraş Dahisi 2017-01-25 17:20:54

H A Y I R !...
İlle de HAYIR!...

Avatar
özgür 2017-01-25 17:11:07

lütfen arkadaşlar 18 maddeyi iyice okuyup anlayın ve sonra yorum yapmaya çalışın.

Misafir Avatar
MAHMUT YILDIZ 2017-02-01 16:54:47 @özgür

ya arkadaşlar lütfen mantıklı olalım. şu anda yedi düvele karşı savaş veriyoruz. tamam ekonomi kötü olabilir. turizm kötü olabilir v.s v. dolar dört lirayı geçmiş olabilir fakat bakın içimizde dışımızda arkamızda önümüzde yani hertarafta hain ve kalleş dolu. bakın bugün savunma sanayiye yaptığımız devrim. çok mükemmel bişey eskiden savunma sanayimi vardı. hayır tamamen dışa bağımlıyıdk. bakın hatırlayın. avusturya bişeyi bahane ederk türkiyeye verdiği silahları bidaha vermemek üzere ambargo kpydu. bu nedemek. avrupa bize resmen şantaj yapıyor akıllı olalım eveti basallım. ama dediğim gibi ekonomi bozuk olabilir; ekonomiyi bozmak için ellerinden geleni yapıyorlar...

Beğenmedim! (69)
Misafir Avatar
İBRAHİM 2017-01-27 12:23:48 @özgür

SONUNA KADAR EVET

Beğenmedim! (81)

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191