Kahramanmaraş Geçici Barınma Merkezi teknolojiyle donatıldı.

Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) ile Turkcell arasında, ‘Merhaba Umut Projesi’ İşbirliği Protokolü imzalandı. AFAD Başkanı Dr. Mehmet Güllüoğlu ve Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün’ün imza attığı protokol kapsamında Kahramanmaraş Geçici Barınma Merkezi teknolojiyle donatıldı.

Kahramanmaraş Geçici Barınma Merkezi teknolojiyle donatıldı.

Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) ile Turkcell arasında, ‘Merhaba Umut Projesi’ İşbirliği Protokolü imzalandı. AFAD Başkanı Dr. Mehmet Güllüoğlu ve Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün’ün imza attığı protokol kapsamında Kahramanmaraş Geçici Barınma Merkezi teknolojiyle donatıldı.

23 Kasım 2017 Perşembe 07:42
Kahramanmaraş Geçici Barınma Merkezi teknolojiyle donatıldı.
banner208

Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) ile Turkcell arasında, ‘Merhaba Umut Projesi’ İşbirliği Protokolü imzalandı. AFAD Başkanı Dr. Mehmet Güllüoğlu ve Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün’ün imza attığı protokol kapsamında Kahramanmaraş Geçici Barınma Merkezi teknolojiyle donatıldı.

Turkcell, proje ile çocuk ve gençlere özel Arapça Khan Akademi K-12 eğitimleri, yetişkinler için haber, sağlık ve günlük yaşama dair içerikler ile Türkçe öğrenme olanağı sağlayacak.Merkezde ayrıca yüksek hızlı fiber interneti ücretsiz sunacak.

Türkiye’nin insani yardımda bir süper güç olduğunu söyleyen Bütün, “Bugün Türkiye’de yaşayan 3 milyon Suriyeli’nin 1.7 milyonuna Turkcell olarak hizmet veriyoruz. 2014’te ilk Arapça Çağrı Merkezini açtık. 2016 yılının Eylül ayında Birleşmiş Millet Genel Kurulu döneminde New York’ta Merhaba Umut mobil uygulamamızı lanse ettik. Bu uygulamamızla hem Birleşmiş Milletler hem de Dünya GSM Birliği’nden (GSMA) ödül aldık. 615 bin kişi tarafından indirilen uygulamada Türkçe öğrenme kartları 400 milyon kez görüntülendi. Sesli tercüme kullanımı 10 milyona ulaştı.Bu yıl da Merhaba Umut Teknoloji Merkezi’ni hayata geçiriyoruz. Fiber internet altyapısı ve teknolojik ekipmanlarıyla merkezde, çocukları teknolojiyle buluşturmayı hedefliyoruz” dedi.

Güllüoğlu da insani yardım alanında kamu-özel sektör iş birliğinin önemini vurgulayarak bu iş birliğinin savaş ve doğal afetlerde hayati değerde olduğunu söyledi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
önce vatan önce vatandaş 2017-11-28 10:15:10

sinan efendi sen okudun da ne değişti?
ne kadar bilgilisin şaşırdık bu kadar insana akıl vermeye kalkmazdan önce kendin biraz bilgi sahibi ol önce.
turkcell bedava vermiş diyorsun bilmem ne diyorsun
burası türkiye ve burada yöneticiler var yetkililer var
bu ülkede bu kişilerin onayı olmadan yatırım yapamazlar.
sözün özü çadırdakiler biraz daha +18 film izleyip sanal ortamdan ülkemizin kızlarına sarkıntılık yapmasına müsade edeceğine bu imkanı o dinsizlere sağlayacağına yorumda da mağduriyetlerini dile getiren vatandaşlarımız mahali sorunlarını gidermek üzere kullandırabilirdi bu imkanı.
DİYELİM Kİ BUNU BAŞARAMAZDI FİRMA SURİYELİLERE İMKAN VERMEK İSTEDİ
o zaman kurgu 2
bu suriyeliler yüzünden insanlar sürekli taciz şikayetinde bulunuyor.
bu gelen abaza ahmaklar türk halkına şiddet veya cinsel içerikli taciz de bulunuyorlar.
en azından ortada bulunan sanal tacizlerin artmasına sebebiyet vermek yerine bu geliştirmeye izin vermeyerek siber suçu arttırmamaya olanak tanıyabilirlerdi.

Misafir Avatar
cem sabancı 2017-11-29 08:58:42 @önce vatan önce vatandaş

sinan suriyeliler başına iş mi getirdi ne bu suriyeli aşkı :D

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mağdur halkın mağdur bireyi 2017-11-29 08:55:13 @önce vatan önce vatandaş

önce vatan sana katılıyorum kardeşim.
sinan kardeş sende boş konuşma adam suriyeliler ne halt yediğinden bahsetmiş sen laf çarpıtarak 3 yaşında çocuk gibi konuşuyorsun. suriyeliler ne ... yeiğinden haberin yok konuşuyorsun. diyelimki dediğin gibi bizimki o tarz film izleme niyetinde sen o filmi izleyen de ne olursa olsun önce kendi adamına öncelik vereceksin. ne olursa olsun önce kendi hemşerinin yanında olmalısın. adam suriyelilerin ne niyetli kullandığından bahsetmiş sen izliyorsun demek ki diyorsun. bu ne cehalettir arkadaş.
gördüğüm kadarıyla sende bir vatan hainliği söz konusu kütüğünü araştırmalısın bence.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
önce vatan önce vatandaş 2017-11-29 08:49:06 @önce vatan önce vatandaş

boşuna dememiş atalar " etme cahil ile muhabbet küstürürsün silme ... çizdirirsin " diye.
sen evinde kaba etinin üzerinde otururarak siyaset yaparken benim günlerim suriyelilerin arasında geçti. onların ne halt ettiklerini vs ziyadesiyle işittim gördüm.
sen zahmet edip bir gazete okusaydın en azından bu kadar cahil olmazdın.
hoş karşımda ki insanın fiziki yaşı nedir bilmiyorum ama belli olan bir durum var ki IQ bayağı geri ki yaşlardan seyrediyor. kullandığğın cümlelerin basitliği o kadar aşikar ki beni utandırdın resmen kimi muhatap almışım ki ben?
kahramanmaraş büyükşehir oldu buna rağmen halkın mağduriyetleri var hala. bu mağduriyetler arasında bir çok nedenle birlikte internet sorunu yaşayan insanlarımız var en azından onlara yöneltilebilirdi bu hizmet.
BİZİM EVİMİZDE DERS ÇALIŞAN NETTEN DERS İZLEYEN İNSANLARIMIZ VAR!
senin ve suriyeliler gibi fuzuli işgal de bulunanlar değil!
benim lafımla değil varsa kendi kapasiten onunla hareket et.
seni okumaya davet ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandaş Rıza 2017-11-28 17:31:56 @önce vatan önce vatandaş

Sinan Bey kardeşim. Herkes ne yazmış sen ne yazıyorsun? Aklın yolu bir değil mi? Bari bu sefer eleştir partini!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SİNAN 2017-11-28 14:32:35 @önce vatan önce vatandaş

Sen Fiber internetten sadece siber suç anlıyorsan +18 film izlenir diyorsan abazanlığı artırır diyorsan tacizi artırır diyorsan demek ki fiber interneti bu gözle görüyor ve böyle kullanıyorsun demek ki
ben dururken suriyeli izlemesin demek istiyorsun herhalde kızgınlığın bundan olabilir mi

Beğenmedim! (5)
Avatar
Sinan 2017-11-27 17:26:02

Haberde aynen şöyle yazmış
"Turkcell, proje ile çocuk ve gençlere özel Arapça Khan Akademi K-12 eğitimleri, yetişkinler için haber, sağlık ve günlük yaşama dair içerikler ile Türkçe öğrenme olanağı sağlayacak.Merkezde ayrıca yüksek hızlı fiber interneti ücretsiz sunacak."
Haberi doğru dürüst okuyun beyler işinize geldiği gibi anlamayın bedava veren turkcell kurumu adamlar isterse bedava verir size ne oluyor anlamadım
devlete saydırıp durmayın içinizdeki suriyeli düşmanlığı gözünüzü kör ediyor haberiniz yok
gaza gelmeyin

Misafir Avatar
Nasıl yani 2017-11-29 13:24:21 @Sinan

Sinan kardeşim, o internet oraya gelene kadar bazı altyapılar kurulur. Türkcell bedava internet veriyor olabilir. Peki ya altyapıyı oluşturan Türk Telekom necidir? Millet burada evime internet çekemiyorum diyor alt yapı eksikliğinden bahsediyor sende iyi okuyun diyorsun. Kardeş sen okuduğunu iyi anlayamamışsın. Türk Telekom altyapı kuracak her türlü faturasını takır takır ödeyen vatandaş da o hizmeti alacak. Sen vatandaşından önce bunları düşünürsen hem kurumun hem de devletin güvenine ve geleceğine darbe vurursun. Anlaşılmıştır umarım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mustafa 2017-11-29 13:18:44 @Sinan

bedava veren turkcell kurumu değil mi bedava çok çok bedava geçtiğimiz ay içerisinde Torba yasa ile ağırlıklı yabancı 3 Şirketin (Telekom, Turkcell, Vodafone) yaklaşık 5 Milyar TL kamu borcu fiilen silindi neymiş efendim bedava bu gariban Türk vatandaşının ödediği vergiler öyle yada böyle heba ediliyor...

Beğenmedim! (0)
Avatar
maraşlı 2017-11-27 08:53:55

digiturkte bağlayında maçlardan yoksun kalmasınlar

Avatar
Terolarli 2017-11-25 01:10:18

iyi ya bizim köyede faydasi olur hizli internetin iyi bir hizmet yerinde

Avatar
SALMAN 2017-11-24 23:33:24

BİNEVLER ÇOCUK HASTANESİNİN ORADA OTURUYORUM. ŞU MEMLEKETTE SURİYELİLERE YAPILAN HİZMET KADAR KENDİ VATANDAŞLARINA YAPMADILAR! BİZİM BİNADA CADDEDE ADSL VAR 8MBS BİLE ÇEKMİYOR.

Avatar
Recep 2017-11-24 21:53:38

AKP'ye Oy verirken düşünecektiniz. Ağlamanın faydası yok.

Avatar
VELİ 2017-11-24 20:53:59

OHHH HAYAT BUNLARA GÜZELLL
ULAN ARKADAŞ BU NEDİR YAW

Avatar
KÜRŞAT46 2017-11-24 20:49:32

birinci sınıf (!) vatandaşlara hayırlı (!) olsun

Avatar
mustafa 2017-11-24 19:36:45

bunlardan da bu beklenir adamlara heyşey beleş oldu o he güzel ye iç yat gez toz para nasıl olsa geliyor zaten

Avatar
mehmet 2017-11-24 10:29:28

2019 seçimleri bir daha gözden geçirilmelidir.bu kadar uyku kafi.

Avatar
furkan 2017-11-23 23:39:52

seçimler yaklaşıyor nasıl olsa göreceğiz milletin parasını dağıtmak neymiş..

Misafir Avatar
furkan 2017-11-26 14:42:05 @furkan

2019 seçimleri farklı olacak kendileri de biliyor göreceksiniz..Herşeyin bir sonu olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-11-25 09:48:24 @furkan

değişen hiçbir şey olmaz merak etme.Hadi şimdi ver koçum mehteri...

Beğenmedim! (0)
Avatar
mustafa 2017-11-23 23:17:18

onlar vip vatandaş sanırım bizi iyiden iyiye dışladılar...

Avatar
Omer guzel 2017-11-23 21:26:21

Bu ne aymazliktir . Şu bedava elektrik doğalgaz.ilaç hastane birde internet ben bir gün elektrik i geç yatirsam kesiyorlar zehir zikkim olsun..

Avatar
Mehmet 2017-11-23 20:01:15

Bu hizmeti biz de bekliyoruz aylardır dogukentte bulunan daireme internet çektirmek istiyorum ancak pot yok diyorlar dilekçe vereli aylar oldu..

Avatar
SARI 2017-11-23 18:12:18

EN AZ Maraş lılar da suriyeliler kadar İNSAN YA

Avatar
SARI 2017-11-23 18:06:56

suriyenin onurlu ları ülkesini terk etmedi şehit oldu onursuz gurur suz olaları kaçtı bizim devlet ne kadar onursuz gurur suz seviciymiş bun lara ver len degerin onda biri bize veril miyor

Avatar
SARI 2017-11-23 17:48:33

suriyelilere birde DİBLAMATİK dokunulmazlık verin

Avatar
mağdur halkın mağdur bireyi 2017-11-23 16:20:36

SURİYELİLERDEN DAHA MUHTAÇ OLAN VATANDAŞLARIMIZ VAR BİZİM. ÜSTELİK İNTERNET B...KUNA DEĞİL BİR KURU EKMEĞE İHTİYACI OLAN HALKINA ÖNCELİK VER! HER İŞİNİZ GÖSTERİŞ HER İŞİNİZ REKLAMASYON YAZIK GÜNAH AYIBI BİLMEZ MİSİNİZ SİZ DE HİÇ Mİ EDEP HAYA YOK? İNŞALLAH O SURİYELİLER GÜN GELİR SİZİN DE TIRNAĞINIZA TAŞ DA DEĞDİRİR DE DERDİMİZİ O ZAMAN ANLARSINIZ KOLTUK SEVDALISI VATANPERVERLİKTEN MAĞDUR KALMIŞ DÜŞÜNCE FAKİRLERİ.

Avatar
Vatandaş46 2017-11-23 16:19:32

Abi ben suriyeli vatandaşlığına geçiyorum hemen , onlar mı mülteci ben mı multecıyım ??

Avatar
mağdur halkın mağdur bireyi 2017-11-23 16:14:46

HALKI AYAKLANDIRMAYA RAMAK KALDIK. GİTTİĞİNİZ YOL YOL DEĞİL.

Avatar
HALK 2017-11-23 14:49:50

YAZIKLAR OLSUN BU VATAN HAİNLİĞİDİR PARA YOK DİYE AĞLAYAN KÖRLER NEDEN BU KADAR DÜŞMANLARA PARA HARCAR NEDEN HER GÜN BUNCA HAİN BESLENİR BUNUN HESABINI KİM VERECEK YA BU KADAR DA AŞAĞILIK ŞEREFSİZLİK AYMAZLIK HAİNLİK GÖRMEDİ TÜRK DEVLETİ

Avatar
Mert Tunç 2017-11-23 14:17:48

Benim ödediğim vergilerle ben aynı hizmeti alamıyorum buna sebeb olan devletin en başından en sonuna kadar hakkım zıkkım olsun. Maraşlılar uyuyun ana caddelerde yüzlercesi cirit atıyor korkudan yaklaşamıyoruz yedirin içirin töretin ki ülkede Türk kalmasın. Sütçü İmamın kemikleri mezarında sızlıyor. Yarın bu yaptıklarınız için utanın. Ben Akepeye bir daha oy vermeyecem yazıklar olsun

Avatar
Vatandaş 2017-11-23 13:27:56

Suriye vatandaşlığına nasıl geçiliyor beyler?

Avatar
akpli 2017-11-23 12:56:48

Ver mehteri ver mehteri

Avatar
gökhan 2017-11-23 11:32:56

biz gidelim siz memleketi suriyelilere verin daha güzel olur yalakalar.

Avatar
Vesselam 2017-11-23 11:21:59

Burası karışır yerimi alayım..

Avatar
Mehmet 2017-11-23 10:34:19

Verin ne var ne yok verin vatandasiniza değil bunlara bakın siz

Avatar
eloğlu 2017-11-23 10:32:18

Bu kadar ''işgüzarlık'' ne memleket bee..

Avatar
cenk 2017-11-23 10:11:33

Valla benim evde bırakın fiber hızlısını hiç internet yok.

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-11-23 09:43:44

lan bunlar bizle dalgamı geçiyorlar yoksa vatandaşın sabrını mı deniyorlar....

Avatar
Nasıl yani 2017-11-23 09:38:37

Yahu biz evimize internet altyapısı gelsin diye 3 aydır uğraşıyoruz. Adamların barınma merkezinde bile fiber internet var. Vatandaşını Suriyelinden düşük görenlere lanet olsun.

Avatar
mağdur halkın mağdur bireyi 2017-11-23 08:42:47

çogu vatandaşlarım mülteciyardıma muhtaç gözüyle bakıyorlar. fakat bunların hepsi yardıma muhtaç değil. 18-30 yaş arası ızbandut gibi geziyorlar trabzon caddesinde. yazık günah hemşerim KAHRAMANMARAŞ halkı bunlardan zaten şikayetçi. çoluğumuz çocugumuz dışarı çıkamaz oldu. adamlar şehri iyice sahiplendiler. gerçi adam da denilmez ama insan müsvettelerine. saçlarında bir kilo jöle kollarında aptal aptal simgeler. ne karşıdan gelene yol verme nezaketine sahipler ne de toplum içerisinde kısık sesle konuşayım da kimse rahatsız olmasın düşüncesi var. tamamıyla insan dışı varlık bunlar. hepsine sözüm yok illa ki adam insan olanı vardır lakin şu bir gerçek ki %85'i insan dışı bunların. SONUÇ OLARAK SAYIN YETKİLİLER BUNLARIN FİBER NETİNİ DÜŞÜNECEĞİNE KENDİ TOPLUMUNUN HAKLARINI DÜŞÜN TÜRK MİLLETİNE VERDİĞİ RAHATSIZLIĞI Bİ GÖR ÇARŞININ PİAZZANIN İÇİNE ETTİKLERİNİ GÖR. SİZİN GİBİ YÖNETİCİLERİ ALLAH TEZ ZAMANDA BAŞIMIZDAN EKSİK EDER İNŞALLAH. DIŞ KAPININ DIŞ MANDALINI DEĞİL HALKINI DÜŞÜN!!!

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126

banner217