Bugün Seçim olsa hangi partiye oy verirsiniz?
Bugün Seçim olsa hangi partiye oy verirsiniz?
SİTENE EKLE

Aşağıdaki kodu kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Faruk.46/34 2017-12-21 13:03:35

Sayın katılımcılar,Burhan Yeter ismindeki bir katılımcı arkadaşın'Kafire Bir yumruk için A.K.P.demiş Allah için bunun neresine karşı çıkıyorsunuz da olumsuz oy kullanıyorsunuz kendinizi o kadar açığa çıkarıyorsunuzki,açığı kapatamıyorsunuz sizin bu riyakarlığınızı deliler bile anlar,Diger bir katılımcı arkadaşın dedıği gibi bu anketi Fetocular yönetiyor,Ahmak çabalar iş olacağına varır,Bu çabalarıda boşa çıkacak,yine M.H.P. her zamankinden daha güzel duruma gelecek,az kaldı Şapka düşecek KELLİK görünecek.

Avatar
BAŞARAN 46/34 2017-12-20 12:01:57

Daha sonradan Kahramanmaraş'lı Katılımcı arkadaşım çok doğru söylemiş bizzat o oturumu bende takip ettim adam elindeki belgeleriyle gelmişti Fetonun tavassut mektubunu zamanın Başbakanına kendisinin götürdüğünü söyledi,hi kimseden çıt çıkmadı şimdi çıkmışlar ortaya hayır biz böyle bir şeyin içinde değiliz diyorlar,bunları kimse yutmaz kardeşim ,arkadan dolanmakla insanlarımızı kandıramazsınız,harbice gerçekleri söyleyerek er meydadına kantara çıkında kilonuzu öğrenin,ağzınıza yakışmayan kutsal değerlerimizi lekelemeyin,gerçek ülkücülere sesleniyorum davavızdan taviz vermeden M.H.P.diyelim.

Avatar
KORKUSUZ KURT 2017-12-20 11:12:44

AFGAN VE HİNTLİ ASYALI MÜSLÜMANLARIN PARASIYLA KUTULAN İŞ BANKASI VE CHP GERÇEĞİ HALİHAZIRDA DURURKEN ŞİMDİDE OKYANUS ÖTESİNDEN FİNANSE ETİLEN ADI (İYİ)KENDİLERİ BELGELİ İSPATLI FETOŞCU MERAL İN KURDUĞU TUZAK PARTİ MİLLİYETÇİ MUHAFAZAKR OYLARA GÖZ DİKMİŞ MİLLETİ UYANMAYA DAVET EDEN ARKADAŞLAR GEÇMİŞİNİ BİLEMEYEN GELECEĞE YÖN VEREMEZ ADNAN MENDERES RAHMETLİYLE BAŞLAYAN RAHMETLİ TURGUT ÖZAL VE PROF.DR. NECMETTİN ERBAKANLA DEVAM EDEN VE REİS RECEP TAYYİP ERDOĞANLA TAÇLANAN ÇAĞI YAKALAMA ÜLKEMİZİ GELİŞTİRME HAMLELERİNE KURULAN TUZAKLAR HEP BENZER VE AYNI ŞEKİLDE OLMUŞ HIRSIZ DİKTATÖR VATAN HAİNİ GİBİ V.B YAFTALARLA BASIN VE İLETİŞİM KANALLARINI KULLANARAK MİLLETİ MANÜPLE EDENLER BİLMELİDİRLERKİ PAPAZ ARTIK HER ZAMAN PİLAV YEMİYOR HALKIN UYANIŞINA TAHAMMÜL EDEMEYEN ÇEVRELER ŞUNU BİLMEİDİRLEKİ ARTIK MIZRAK ÇUVALA SIĞMIYOR BELEDİYE BAŞKANIMIZA GELİNCE ŞEHRİMİZİN HERYERİNİ ŞANTİYE ALANINA ÇEVİRDİ MAŞALLAH DİKENSİZ GÜL BAHÇESİ OLMAZ İNSANLAR HER ŞEY BİR GECEDE OLSUN İSTIYOR BÖYLE BİR DÜNYA YOK

Misafir Avatar
ENS 2017-12-20 14:07:57 @KORKUSUZ KURT

Allah İYİligini versin İYİ günler diler İYİler kazanır derim...

Beğenmedim! (3)
Avatar
daha sonradanK.maraşlı 2017-12-19 23:06:58

Nurettin Veren CCN TÜRK te MERAL akşener in bizzat fetoşun yazısıyla içişleri bakanı yapıldığını yazıyı zamannın başbakanı Tansu Çillere bizzat kendisinin götürdüğünü o belğeyide canlı yayında tüm TÜRKİYE nin gözüne soktu daha neyin ispatından bahsediyorsunuz fetöcü MERALİN TABİKİDE MHP OYUMUZ FETÖCÜ HAKİMLERLE MHP Yİ ELE GEÇİREMEYİNCE KÖTÜLER İYİ ADINI KULLANMAYA ÇALIŞIYORLAR....

Avatar
FARUK 2017-12-19 20:27:36

Yılların M.H.P.lisi olarak diyorumki: Ülkücülük kutsal bir davadır bunu bu davanın içinde olanlar bilir,Burda Mert olunur.Dürüst olunur,İdealist olunurTürk İslam ahlakıyla ahlaklanmış olunur,Döneklik olmazbunların yanında Başına bir kadını getirmez,çünkü bu bizim tarihimizde bu zamana kadar hiç olmamıştır,zaten her şey ortada Yurta Sulh parolasını herkesten önce söyledi,lütfen bu bir projedir düşmeyelim ve Baş buğumuzun emanetine sahip çıkalım,en kötü iş dönekliktir dönmeyelim.

Avatar
milcan79 2017-12-19 17:29:14

ispatlamayan şerefsizdir haysiyetsizdir dedi. hodri meydan dedi. Anlamıyorum bu millet bu kadar mı şeref yoksunu ki hala namuslu bir kadıncağızın arkasından iftira atmaktalar. varsa bir belgeniz ortaya koyunuz yoksa Allah'ın gazabından hiç mi korkmazsınız ki iftira atarsınız. sonuna kadar meral hanım ve IYI parti

Avatar
ali 2017-12-19 14:07:36

bu millete iyilik yaramaz 1970 den beri yediler bitiremezler ap dedik chp.dedik verdik ğördük ya ne oldu agalar yedi hep Allah aşkına iyidüşünün şimdi neyiniz eksik araba ev para işte lüks yaşam işe ğeldiğine oyunu versen imanın varsa yoksa ne ala etrafımız düşmanla dolu sen oy derdindesin biraz şükür edelim

Misafir Avatar
mustafa 2017-12-20 09:00:47 @ali

bu lüks yaşamın içerisinde bankaya tek seferde tüm borçlarını kapatabilecek kaç kişi tanıyorsun kredi kartlarıyla kredilerle dediğin gibi herkes lüks içinde yaşayıp gidiyor...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
vatandaş 2017-12-19 15:00:46 @ali

millete iyilik yarayıp yaramayacağına sizler karar veremezsiniz. ayrıca siyasi partiler haricinde hiç kimse oy derdinde değildir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
şaban 2017-12-19 12:18:59

iyi parti yada başka bir parti k.maraş için ne öneriyor bizim ilimize ne yapacak projeleri var mı açıklasınlar bizde karar verelim.

Avatar
mustafa 2017-12-19 12:04:17

bu başımızın belaları olan suriyeliler gitmediği sürece akpye oy filan yok bunlar kime lazımsa o beslesin benim verdiğim vergiler heba edilmesin...

Avatar
Murat ER 2017-12-19 11:56:20

AKPARTİLİYİİKK HÜLOĞĞĞĞ

Avatar
hakan 2017-12-19 11:26:38

bu kahraman sehrimizde once buyusehir belediye baskani degismeli.sehrimize sahip cikacak sehrimizi ileriye götürecek tek bir kisi war.oda sayin bakanimiz eski basbakan yardimicimiz VEYSI KAYNAK dir.

Avatar
mehmet 2017-12-19 11:26:19

haber 46 en çok oy alan daha yukarıda olması gerekmez mi. ben mi yanlış gördüm

Avatar
OSMAN TAN 2017-12-19 11:22:10

TABİKİDE İYİ PARTİ

Avatar
mozambik 2017-12-19 10:47:29

ülkede beyin göçüğü var!

Avatar
Yavuz 2017-12-19 10:08:47

İyiler gelince kötüler rusvetciler feto büyütüp palazlandiranlar sonrada kendinden olmayanlara fetocu diyenler kaçacak İyi günler hepinize

Avatar
TIRPAN 2017-12-19 09:50:19

MHP

Avatar
kahramanmaraş'lı 2017-12-19 09:18:32

Tabiki de sonuna kadar İYİ PARTİ..Malum başka parti yoktur.

Avatar
garayiğenimbenimtosunumbenim 2017-12-19 09:18:02

ülkede acil çözülmesi gereken sorumlar var
1 - oto camı filmi ne olacak olmazsa olmasım
2- askari ücret en azından pratisyen dokdor maaşına eşit olsun ki yada memur maaşından yüksek olsun ki herkes hakkını alsın, emek harcayan belli olsun
3- taşeron maaşları on bin olsun
4- seçim zamanı bedava yemek dağıtılsın ki suriyeli gardaşlarımla yiyek
5- bi de benim boşda gezen dayoğlu, emmiızı, biboğlu var ona da bi hal çare

Avatar
MEHMET 2017-12-19 08:20:59

AKPARTİ KURULDU KURULALI AKPARTİYE VERDİM AMA BU SEÇİM DE OY MOY YOK BUNLARA İYİ PARTİ DİYORUM

Avatar
metin 2017-12-19 00:40:42

yorumcu vatansever arkadaş sen burdakileri fetocu ilan etmişsin ne hükümle yaptın bunu bu ülkeyi sevenler fetocumu en büyük fetocular halen milletvekiliği yapıyorlar siz kendinizi.bu ülkenin sahibi sanmyınız bu ülkede akp gibi düşünmeyen milyonlarca insan var

Avatar
Samed Tilki 2017-12-19 00:24:55

Ak parti belediye başkanlarından iş istiyoruz taleplerimiz karsılıksız kalıyor, 2019'daki genel seçimlerde oyumu Allahın izniyle Chp'ye atıcam..

Misafir Avatar
comolokko 2017-12-19 09:24:19 @Samed Tilki

her gelen belediye başkanı bin kişi taşeron almış şu an kaç bin kişi olmuş haberin var mı?

Beğenmedim! (4)
Avatar
Osman Çalık 2017-12-18 21:53:28

İyi parti tabikide,

Avatar
SARI 2017-12-18 21:06:12

anket lere bakıyorum herkes AKP karşıtı sandıga vardıgın da oyunu yine AKP ye veriyor cooooook enteresan

Misafir Avatar
Eeeee 2017-12-19 00:36:18 @SARI

erbakan hocaya soruyor spiker hocam yıllardır siyonizmi anlatıyorsunuz ama malum parti iktidar oluyor sizce bir terslik yokmu diyor ?erbakan hoca diyorki kızım 30 kanal 60 yazar gece gündüz bu milleti narkozluyor sence uyandırırlarmı diyor umarıö cevap olmuştur

Beğenmedim! (3)
Avatar
ede4634 2017-12-18 17:59:19

fetöcüler anketi ele geçirmiş.....

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-19 10:22:58 @ede4634

2-referandumda kendisini iktidara getiren illerden hayır çıkınca o illere düşman olan,insanları sağ-sol çatışmalarının olduğu dönemdeki gibi kutuplaştıran,kendinden olmayanı pkklı,fetocu ilan edebilecek bir zihniyetin asla sen ve senin gibi zavalllar gibi temsilcisi olmadım.Her zaman doğruyu söyleme cesareti oldu elhamdülillah.lideriniz aka kara dese siz cesaret edipte ona ak diyemezsiniz.Çünkü size göre onun bir bildiği vardır.Ama sonunda kandırıldık diye bir açıklama yapar,siz de evet ya adam kandırılmış yoksa iyi bir adam dersiniz.Örnek olaylar Barzani,fetö,pkk,hayırsever işadamı zarrab,esad kardeşiniz.Daha sayalım mı.Eğer ki sen size muhalefet olanı fetöcü olarak değerlendiyorsan en büyük fetocu SENSİN,SENSİN,SENİN.Çünkü onlarla işbirliği yapan size muhalif olan değil sizin zihniyetinizdir.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-19 10:22:12 @ede4634

1-ben ne ak partiliyim ne de onlarla bi tarafınızı tokuşturduğunuz dönemde muhreteremmmmm!!! hocaefendinizin tarafındayım.Ben bu memleketi seven sizin gibi parti şakşaklamayan,hocaefendinizin peşinden koşmayan,liderinizi haşa peygamberimizin(s.a.v) üzerinde tutan,insanların inançları üzerinden bu kadar siyaset yapan,Allah(c.c)nin ayetleriyle bakara/makara diye dalga geçen bir partinin zihniyetinde olmadım.Muhterem hocaefendinizin pusulası olmadan hak etse bile memur yapmadığınız, garip/gurebanın hakkını yiyen bir topluluğun sizler gibi temsilcisi olmadım.artık amacı bu memlekete hizmet etmekten çok cebini doldurmak olan,adam kayırmacılığın tavan yaptığı,belediye kurumlarında kimin torpili daha yüksek diye muhabbet ortamının olduğu,akp li değilsen işin hallolmaz kuralının olduğu,akp li ve ötekiler diyerek karşı düşüncede olanların ötekileliliştirildiği bir partinin temsilcisi olmadım.

Beğenmedim! (4)
Avatar
TÜRKİYE İYİ OLACAK 2017-12-18 16:58:14

İYİ PARTİ
(İKTİDAR İÇİN İSTİKRARLA)

Avatar
kahramanmaraş'lı 2017-12-18 16:46:09

Tabiki de sonuna kadar İYİ PARTİ..Malum başka parti yoktur.

Avatar
Gerçek Vatansever 2017-12-18 14:27:01

Allah İYİliğinizi versin

Avatar
İYİ 2017-12-18 13:52:21

İYİ DİYELİM İYİ OLSUN...

Avatar
AEY 2017-12-18 13:24:40

CCC MHP CCC

Avatar
İlhan 2017-12-18 13:06:47

Ak Parti

Avatar
sk 2017-12-18 11:19:12

iyi parti

Avatar
mp 2017-12-18 10:20:44

iyi parti

Avatar
ahmet şavkılı 2017-12-18 09:12:40

ak ak ak

Avatar
Selahattin 2017-12-18 08:52:51

Tabikide AkParti #RTE

Avatar
Kahramanmaraş'lı 2017-12-18 08:35:54

Tabiki de sonuna kadar İYİ PARTİ..Malum başka parti yoktur.

Avatar
Ali 2017-12-17 21:56:44

Mhp haric her partiye yakinim

Avatar
Osman Çalık 2017-12-17 21:53:54

Marasi soyup sogana ceviren ve halkımızı kandiran akpnin sonu gelmiştir. Artik hesap zamani. Hep kandırdıniz halki. Hep kendinize calistiniz. Haram zahir zikkim olsun hakkim.

Avatar
mehmet akar 2017-12-17 16:04:21

bir donem mhp ye beldıye başkanlığı verilmeliki antebe yapılanlar bu şehrede yapılsın

Avatar
Ahmet Tunahan Bayraktar 2017-12-17 15:23:03

Kahramanmaraş iktidar parti tarafından kale olarak görülüyor yani oy almak için çabaya gerek yok mantığı var sadece bir dönem farklı parti gelsin Maraş'a hizmet akar farklı parti kaybetmemek için herşeyi yapar kaybeden kazanmak için maraş 50 yıl ileri gider

Avatar
bertti,zlioğlu 2017-12-17 14:46:07

yapılan hizmet için daha önemlisi ALLAHcc. için ak parti

Avatar
zeki 2017-12-17 13:33:10

akp kendi içindeki fetöcüleri temizlesin ve kurumlara adamlarını ve aşırı derecede rüşvet var onu önlerse akp yoksa oy moy yok şuan heriş rüşvetle dönüyor yapı denetim imar tapu ne varsa memurlar rüşvetçi olmuş yazık ya

Avatar
Uyuuuuu 2017-12-17 13:11:47

İyi

Avatar
Hep Doğrusöyler 2017-12-17 13:11:09

MFE'ye vermeyeceğim kesin.

Avatar
Kürşat46 2017-12-17 11:44:52

Akepe ve pkk dışındaki adam gibi aday gösterirlerse hepsine de veririm

Avatar
SARI 2017-12-17 08:32:58

hizmet bekli yorsak oyumuzu iktidar harici yerel seçimde hangi partiye verirseniz verin ozaman hizmet alırız

Avatar
Ökkeş 04646 2017-12-17 07:47:25

Ülkem ve geleceğim için Akp diyorum lakin eksiklikler ve adaletsizlerde giderilsin iliştiririm kahramanmaraş belediyesi içinde daha planlı proğramlı çalışması şartıyla hizmetlerinin ilimiz için önemli olduğunu görüyorum sadece bize verirken vatandaş için alternatif olanakların önceden planlanması gibi

Avatar
Saladin bin hamzat 2017-12-17 05:57:27

Ülke 15 yıldır gelişti gelişmesinede kafalar gelişmedi saman alevi gibi tutuşacak düzeyde ülke çok gereksiz yatırımlar yapılmaya başlandı birilerinin cebi dolsun diye ilime bilime teknolojiye yatırım lazım

Avatar
asane 2017-12-17 02:48:15

mhp

Avatar
Evlad-ı Fatihan 2017-12-16 23:54:40

Neden oyum AK PARTİ ?
Çünkü Millet bu parti sayesinde yağ,tüp,şeker kuyruklarından kurtarıp, iPhone kuyruğuna girmeye başladı.
Çünkü yüce dinimiz İslam'a geçmiş hükümet ve yöneticilerinden ve diğer devletlerden daha iyi , aktif ve öncü olmaya çalışıyor.
Çünkü güzel ülkemiz 15 yılda Dünyanın en büyük 16. büyük ekonomisi bu parti sayesinde girmiştir.
Çünkü son derece lüks hastaneler, kurumlar, idare merkezleri , yollar , sanayiler , refah bir yaşam için mücadele ediyor.
Çünkü dünyada ne kadar mazlum varsa elini uzatmaya çalışıyor, ve bunlar bize ahirette iyi ameller olarak dönecek.
Çünkü memuruna her ay aksatmaksızın maaşlarını ve sosyal haklarını tanıyor.
Çünkü işçisine bu kadar önem verip geçmiş yıllara oranla kat be kat fazlasıyla hak tanıyor.
Çünkü ilk defa dünya devlerinin yanında pısırık kalmayıp karşısında herkesi titretiyor.
Dipnot: 80 Milyonluk ülkemizde bir tane açlıktan ölen insan bulamazsınız şükürler olsun. Doymuyoruz çünkü insanoğlu doyumsuzdur. Şükredelim bugünümüze.

Misafir Avatar
gurbetten 2017-12-18 12:32:26 @Evlad-ı Fatihan

hiç biri
diğer ülkeler uzayda üs kurma telaşında biz yok tüp kuyruğu yok şeker kuyruğu yok bilmem ne artık ileriyi düşün çalmadan haram yemeden ileriyi ve teknolojiyi en ileri seviyeye taşımak isteyen bir parti varsa olur gardaş

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kenan Temiz 2017-12-17 05:07:27 @Evlad-ı Fatihan

İyi güzel söylüyorsunuz.Ben Ak Parti kurulduğundan bu yana can ı gönülden destek veren biriyim.Belediyelerde ki yolsuzluklar ne olacak? Çalıpta fakir fukara işçilerin canını yakanlar ne olacak? Adına hırsız damgası vurulan garipler ne olacak? Hangi Ak Parti den bahsediyorsunuz?İlk zamanların Ak Parti si yok .

Beğenmedim! (4)
Avatar
Karanlik 2017-12-16 23:22:28

Ïyi parti oylar

Avatar
adalet 2017-12-16 22:58:45

şöyle bir baktımda daha demokratik bir secim için 30 yıl gerekli yok din için yok vatan için ulan ülkede din nedir?desen %99 ne oldugunu bilmiyor bu islam siz koruyasınız diye inmedi siz islamla korunasınız diye indi arkadaş Allah dini korur %11 büyümüşüz asgari ücret 1400 lira kanada %1.2 büyümüş asgari ücret türk lirası ile 12 bin lira yiyormu yiyor bu millet kanada ögrenciye verdigi para 500 euro geri ödemesiz almanya 650 euro geri ödemesiz bir iphone telefon almak için abd de 44 saat ingilterede 48 saat türkiyede 640 saat çalışmanız gerek hala mhp diyor neyi basarmış bu adamlar hayatı boyunca sadece nefes almak 20 yıllık parti barajı gecebilmek için kendini paralıyor dün kurulan iyi parti %30 geçmiş düşünün bir DEGİŞİM GÜZELLİKLER GETİRİR İYİ PARTİ

Avatar
omer 2017-12-16 22:45:55

mhş

Avatar
Atıf YILMAZ 2017-12-16 22:17:57

Ömrüm boyunca MHP derken,şimdi Demokrasi ve ülkenin normalleşmesi için İYİ parti diyorum.

Avatar
haydar 2017-12-16 22:11:53

Hem Fetöcü olun bide iktidari suclayin Vatan Haini olun sucu iktidarda bulun biraz gurur olmali kendi nefsinden baskasini düsunebilmeli

Misafir Avatar
koç 2017-12-18 11:06:08 @haydar

Dogru söylüyorsun bu kadar ahlaksızlıgı yolsuzlugu rüşveti torpili kabul edebilmek için onur gurur olmalı anlıyorum seni

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ahmet altun 2017-12-16 20:48:27

18 ada işgal altında yani bu demekki cumhuriyet tarihinin ilk toprak kaybı onun için IYI parti

Avatar
Goksunlu 2017-12-16 20:28:39

İyi olacak iyi gelecek

Avatar
turanna 2017-12-16 19:46:32

İyi parti

Avatar
Serdengeçti 2017-12-16 19:27:48

Sonuna kadar AKP

Avatar
HAKAN 2017-12-16 18:25:42

CHP

Avatar
Htc 2017-12-16 16:58:34

Eski CHP olsaydı CHP ye lakin MHP nin yaptıklarından ötürü MHP ye

Avatar
osman 2017-12-16 16:53:05

ADALET VE KALKINMA PARTİSİ (AK PARTİ)

Avatar
Mertkaan 2017-12-16 16:34:22

Devletin bekasi için mhp

Avatar
Irfan 2017-12-16 16:08:20

İYİ parti

Avatar
ELBİSTAN... 2017-12-16 03:28:56

DEMOKRASİ ADALET VE PARLEMENTER REJİM için İYİ PARTİ diyoruz.....

Avatar
Ç CERİTLİ 2017-12-15 17:29:04

İYİ PARTI

Avatar
ADEM 2017-12-15 17:22:23

ADALET VE DEMOKRASİ İÇİN YENİ PARTİ İYİ PARTİ DİYORUM

Avatar
yavuz osman fatih 2017-12-15 01:47:14

boş vızıltıları bu millet çoook duydu sandık gelir ampule basar çıkarız o kadar

Avatar
Kral çıplak 2017-12-13 11:54:54

Millettin evladına gelince ihraç ceza evi akp kendine gelince istifa etsin kusura bakma IYI ler bozar bu oyunu

Avatar
Ahmet Nazlı 2017-12-12 12:14:42

MHP

Avatar
bertizlioğlu 2017-12-11 09:26:21

VATAN İÇİN , BAYRAK İÇİN. TÜRKİYE İÇİN YAPTIĞI ÇOK BÜYÜK HİZMERTLERİNDEN DOLAYI TABİKİ AK PARTİ

Avatar
bugun 2017-12-09 17:04:25

BUGUN OLURSA IYI PARTI YARINA Allah buyuk

Avatar
vatansever 2017-12-08 13:41:40

Dikkat edin bu yorumlara fetocular doldurmuş aynı dil söylemler, aklı başına gelmemişler. Allah ıslah etsin olmayanlarda amarikaya kaçsın.

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-09 09:59:23 @vatansever

neden sizin düşüncelerinize katılmayanlara fetocu diye etiketliyorsunuz.Herkes sizin gibi düşünmek zorunda mı, yada bu ülkeyü bir tek siz mi seviyorsunuz.En büyük fetocu sen ve senin gibi düşünenlerdir.Zamanında kimlerin fetoyla senin zihniyetin işbirliği yaptı,onlar fetoculara en büyük gücü verdi ve darbe yapacak kadar cesareti senin zihniyetin verdi.Onun için senin gibi zihniyete sahip olanların kimseyi fetocu diye suçlamaya hakkı yok.Eğer ki dershane konusunda ters düşmeselerdi yani çıkarlar konusunda bugün senin zihniyetine sahip olanlar da o zata hala muhterem hocaefendi diyeceklerdi.Seninde dediğin gibi Allah sizin gibi zihniyete sahip olanları ıslah etsin...

Beğenmedim! (11)
Avatar
burhan yeter 2017-12-08 10:20:20

tabiki ak parti ak ak ak ak ak ak kavura bir yumruk için ak parti 2023 hedef

Avatar
Ç CERİTLİ 2017-12-08 08:20:31

ülkemize güneş doğması için İYİ parti diyorum

Avatar
sansar 2017-12-08 01:56:32

maraşlı olarak yerel yönetimlerin asla sevmediğim şu alt yapı çalışması yok yol çalışması yok efendim boru patlar ya orta refüj sularlar tankerle ya anlamıyorum gece niçin halkı rıhatsız etmeden yapılmıyor madem halka hizmet niçin insanlara rıhatsızlık veriyorsunuz

Avatar
ökkeş 2017-12-08 01:49:43

koyu akpartiliyim ama şunu söyleyeyim belediye seçimlerinde bu yönetim devam ederse oyum kesinlikle mehepeye vereceğim reklam yapmayan halkı için çalışan aday istiyorum halkın menfaatine yönelik çalışma yapan

Avatar
mehmet 2017-12-07 21:14:42

iyi ki iyi dogdu

Avatar
Ahmet 2017-12-07 20:28:52

KESİNLİKLE İYİ PARTİ

Avatar
muharrem046 2017-12-07 19:05:49

akp

Avatar
ömer faruk başaran 2017-12-07 13:22:15

45 yılık M.H.P.liyim hiç bir zaman zikzak çizmedim .çizmemde hep öyle kalacağım, Genel başkanımızı şimdi daha çok seviyor ve takdir ediyorum bu partinin tabanı dinine bağlı ve muhafakar bir yapıya sahiptir şGenel başkanımıza sağlık sıhhat ve başarılar dilerim

Avatar
Tuncay 2017-12-07 13:20:40

Gün cumhurbaşkanımız sahip çıkma günüdür.dış güçlerin oyununa karşı dimdik ayakta duracak tek lider şu anda Recep Tayyip ERDOĞAN 'dır.uyanık olalım ey TÜRK MİLLETİ.

Avatar
hayati kabal 2017-12-06 16:09:09

Kimse kusura bakmasin hala akp diyen dilim varmiyor yazdikmi da Troller deyince ne kadar hakli oldugumuz acikca ortada arkadas 7 sülalelerini dolar $ milyoneri yaptiklarinin bile farkinda olmayan bir guruh tan bahsediyoz daha dün PKK yi kardes ilan eden megri megri diye aniran benmiydim yoksa anlamis degilim daha dündü Reza saraba yilin is adami ödülünü verenler arkadasim siz maytapmisiniz simdi ABD casusu deyi verdiniz daha man adasindaki 1 sterline acilan akraba sirketlerini de yazmayayim

Avatar
Asi 2017-12-06 15:21:00

Türkiye Cumhuriyetine bu güne kadar iki lider gelmiştir Atatürkten sonra Necmettin ERBAKAN ve Recep Tayip ERDOĞAN bunlar bundan 50 yıl sonra olacak çocuğun yaşantısını hesaba alarak devleti yönetmeye çalışmışlar ve çalışıyor .Ama gelmiş geçmiş liderlerin hiç biri bunları düşünmemiştir. O yüzden akıllı olmak gerekir.

Avatar
ali 2017-12-06 13:53:18

tabiki chp

Avatar
afşinli ede 2017-12-06 13:37:07

Tabiki akparti tabiki reis

Avatar
Serhan 2017-12-06 11:24:19

Iyi partiyi karalayip fetocu ilan ettiler sn.meral aksenerin bi tane resmi varmi ayrica fetocu kim var kim yok herkesi derdest ettiler tutukladilar hakim yada karsisina cikartlar sn meral aksener boyle bi baglantisi olsaydi goz actirirlarmiydi sizce hep karalama iftira asli olmayan laflar ettiler oyuzden oyum iyi parti

Misafir Avatar
Maraşlı 2017-12-06 13:07:54 @Serhan

İYİ PARTİ

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
memet 2017-12-06 12:36:08 @Serhan

kardeşim zamanında darbe metnini bizzat sayın akşener hanım götürmedi mi ?

Beğenmedim! (36)
Misafir Avatar
kahraman 2017-12-06 12:21:32 @Serhan

Kesinlikle reis

Beğenmedim! (43)
Avatar
Kralizm 2017-12-06 10:30:46

Millete fetocu yaftası vuranlara bakıyorum da zamanında okyanus ötesine selam söylemeden mikrofonu elinden birakmayanlar hep gerçek temizliği inşaAllah millet yapacak yetim mali yiyen devlet mali çalan savaş meydanında da ölse şehit sayılmaz

Avatar
akpartili 2017-12-06 10:14:58

Sonuna kadar akp

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-06 10:11:02

hangi mhp.Akmhp mi.Düne kadar birbirlerine küfür edenler, bu gün birbirlerine sarılıyorlar.Sorarsan devlet için diyorlar.Ya siz kimi kandırıyorsunuz.İkisi de anladı 2019 da amaçlarına ulaşamayacaklarını,işbirliği yapıyorlar.Ama nafile.En azından halkın bir kısmı uyandı.Uyuyan uyuyor ayrı mesele,onlar uyumaya devam etsin; onlar tam uyanacakken veriyorlar mehter müziğini,dombırayı uykuya kaldıkları yerden devam ediyorlar.

Avatar
Halit Türk 2017-12-06 09:42:23

Tabiki ülke için m.h.p.

Avatar
Kenan temiz 2017-12-06 09:04:36

Ak parti ye vermeyecek olduğum kesin.Onikişubat belediye sinde devletin 50000 (elli bin) litre yakıtı kayıp.Üç dört tane suçsuz günahsız işçinin adını hırsıza çıkarıp işten atanlara vermeyeceğimiz kesin.

Avatar
Kahramanmaraş'lı 2017-12-06 08:46:53

kesinlikle İYİ PARTİ'ye vereceğim.malum başka oy verecek parti yoktur.

Avatar
Fatih 2017-12-06 08:42:46

Akp nin yalanından chp nin dırdır 'ın bahcelinin boş laflarindan dan bıktım o yüzden İYİ PARTİ

Avatar
Good paar 2017-12-06 08:01:49

Kendine sorgulama gereği duymayanlar ve de birşey sananlara birşeyler gösterme adına oyum İYİ partiye

Avatar
Mehmet 2017-12-06 07:42:33

Fetocular iyi partide toplanmis hayirli olsun diyoruz bizde akparti ne yaptiysa millet icin vatan icin yapti bu bize verilmis bir nimettir millet rahatliga alismis simdi kim gelirse gelsin diyor..

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-06 09:56:50 @Mehmet

mesela fetocularla yakın temas gibi mi , pkk lıları davullarla karşılamak gibi mi,daha sayayım mı...

Beğenmedim! (9)
Avatar
Maraşlı 2017-12-06 03:12:49

iyi partiye fetocu diyenler meral akşener çıktı bunu kanıtlamayan namussuz serefsizdir dedi, kardeşim sizde ya namus şerefin bir önemi kalmadı varsa buyurun bilgi belge çıkın kanıtlayın.spiker soruyor erbakan hocaya 40 yıldır siyonizmi anlatıyorsunuz ama malum parti iktidar oluyor sebebi nedir diyor erbakan hoca kızım 30 kanal 60 yazar bu milleti gece gündüz narkozluyor bunlar artık uyanmaz diyor .Artık uyanın muhsin yazıoglunun kıymetini bilmediniz gitti şimdi meral akşener var bunun kıymetini bilin

Avatar
46 Musti 2017-12-06 01:11:30

Bir siyasi partiyi 2 dönemden fazla iktidara getirmemeliyiz,çabuk şımarıyoruz,toplum olarak,bırakalım çırak ve kalfa olarak kalsınlar,usta olunca gözleri açılıyor kendilere çalışıyorlar,şekil A da gördüğümüz gibi.zamanın hortumcuları hangi partinin ön safında sizce???

Avatar
Hakan 2017-12-06 00:18:45

Oyum Cumhuriyet Halk Partisine dir, sağdan fayda yok birde soldan denemek gerek diye düşünüyorum.

Avatar
metin 2017-12-06 00:15:42

bu güne kadar akp ye oy verdim ama adamlar halkı bıraktılar bütün yolsuzluklara bulaşmışlar bundan sonra vermeyeceğim akp yolsuzlukların araştırlması için bile destek vermiyorlar hep engel oluyorlar

Avatar
Hasan 2017-12-05 23:31:39

İyi parti fetöcülerin partisi diye biliyorum. Onlara oy Moy yok.

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-06 09:59:43 @Hasan

nerden biliyorsun.Kesin havuz medyasını seyrediyorsun.Trt,atv,a haber,beyaz tv bunlara bakarak memleketin gerçeklerini asla öğrenemezsiz.Yoksa rıza sarraf gibi değerli!!!!! işadamlarını hayırsever!!!! sanar durursun.

Beğenmedim! (7)
Avatar
mustafa 2017-12-05 22:49:58

kimsenin genel seçimde desteklediği şahsa hiç bir lafım olmaz ama mevzu bahis yerel seçimse eğer kesinlikle iktidarı desteklemem yerel seçim dediğim belediye seçimlerinde iktidarı desteklediğin sürece iyi bir hizmet alamassın şu an maraş halkı dönüp baksın iktidarın belediye seçimlerini kaybettiği yerlerde çok büyük hizmetler yapılıyor...

Avatar
Yüksel Çelik 2017-12-05 22:15:08

MHP

Avatar
kurtuluş 2017-12-05 21:59:25

DEGİŞİM HER ZAMAN YENİLİK GETİRİR KARDEŞLERİM

Avatar
AHMET 2017-12-05 20:53:15

HAK YOL İSLAM YOLU BBP

Avatar
Mkkm 2017-12-05 20:41:52

İyi parti

Avatar
Ali 2017-12-05 19:08:36

Siyasi bir ideolojim yok fakat dönem dönem farklı partilere oy verdim vede son olarak akp ye fakat gördüm ki kendi çıkarlarına en ufak ters dustugun an yerle yeksan oluyorsun birde memleketimizdeki rezil belediyecilik bu seçimde iyi partiyi destekleyecegim.

Avatar
Emre 2017-12-05 19:00:12

Senelerce akp aliyor belediye baskanligini kahramanmarasimi gelistiremeyen bir gruptur akp belediye başkanlari....

Avatar
Emre 2017-12-05 18:57:23

Bu turkiye secimi degil belediye baskani secimi Allah askina birakin akp oy vereceklermis bir kahramanmarasli olarak soyluyorum ne yapti size 3 kere ulu caminin onundeki parki yikip yikip durdu milete zarar cikarti yollar desen perisan heryer insaat cukur dahada hala akp derler git turkiye secimlerinde ver oyunu kime veriyorsan ama bu belediye secimlerinde o bu parti degil iş yapan parti getirin artik gozunuzu açin biraz açin...

Avatar
zeki 2017-12-05 17:16:20

akp ama temizlik şart belediyeler özellikle fetöcü dolu bulmaca çözüp veya gezip boş beleş maaş alan insanlar var özellikle resmi kurumlarda yapı denetim imar tapu da rüşvetle işler dönüyor

Avatar
yahya 2017-12-05 16:27:09

akp

Avatar
bnt 2017-12-05 15:37:18

sonuçlardaki iyi parti akp ile kafa kafaya kim ip yenileyip yenileyip iyi parti ye oy basıyorsa adını yazsın :)))

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-06 10:02:17 @bnt

o işi kimin çok iyi yaptığı belli.Referans olarak da referandumdaki durumlar...

Beğenmedim! (6)
Avatar
burhan yeter 2017-12-05 15:26:33

AK PARTİ başka parti varmıki ülkeyi yönetecek tek lider recep tayip erdogan

Avatar
MKL 2017-12-05 15:02:49

İYİ PARTİ OKYANUS ÖTESİ BİR PROJEDİR İLK SEÇİMDE HEZİMETE UĞRAYACAK

Avatar
Süleyman 2017-12-05 14:51:07

Artık kimin ne olduğu meydana çıktı CHP den başka oy verecek kimse kalmadı

Avatar
Mehmets 2017-12-05 14:46:55

Türkiye İYİ olacak

Avatar
KIRMIZI MAVİ 2017-12-05 14:24:13

AK PARTİ

Avatar
46 Maraşlı 2017-12-05 14:02:37

Meral Akşenerin şimdiye kadar ne eseri varki bundan sonra o olacak fetöcülerle güzel güzel anlaşıp gidiyorlar

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-06 10:05:48 @46 Maraşlı

ya insanın gözü bu kadar kör olur mu ya.Fetöcülerle en iyi anlaşanların kimler olduğunu bilenler çok iyi biliyor.Aslında akp li arkadaşlar da biliyor ama konduramıyorlar.Bunlara herşey müstehaktır ya.

Beğenmedim! (7)
Avatar
abdullah 2017-12-05 13:59:15

Tabiki AK parti.

Avatar
Kahramanmaraş'lı 2017-12-05 13:27:22

kesinlikle İYİ PARTİ'ye vereceğim.malum başka oy verecek parti yoktur.

Avatar
ggg 2017-12-05 13:08:47

Çalışmayan sadece kendi cebini dolduran maraş milletvekillerinintamamı giderse belki akp

Avatar
emrullah 2017-12-05 12:55:00

CUMHUR BAŞKANIMIZ & BABAMIZ RECEP TAYİP ERDOGAN İÇİN BİR AN DÜŞÜNMEM ÖLÜMÜ GİDERİM ONUN UGRUNDA ÖLMEK ŞEREFTİR SONUNA KADAR AK PARTİ

Misafir Avatar
maraşlı 2017-12-05 23:43:55 @emrullah

iyi pati iyi gelecek demek

Beğenmedim! (11)
Avatar
haydar başkan 2017-12-05 12:13:41

maraşım maraşım maraşım bu güzel ülke için hep ilk en önde sen koşarsın çünkü kahramanlık ünvanın la istiklal madalyan boşa verilmedi sana ama her ne hikmetse hizmeti hep en son alırsın.ben nezaman şeyhadil mezarlığına gitsem şehrimi kurtaran hizmet eden merhumlara şimdikileri şikayet ediyorum.halan adını vermicem tahmin edersiniz azarlandığım (KORUMALARCA)o belediye makamında ağlayarak çıkışım çok zoruma gidiyor.

Avatar
nazım soylu 2017-12-05 12:06:28

arkadaşlar bana hatırlata bilirmi muhalif millet vekilimiz kimdi üstelikde 2 dönem gönderdik hatırlıyorum.

Avatar
köroğlu 2017-12-05 12:02:37

bilimsel araştırmalarda tarafsız anketlerin %86 sının doğru çıktığını biliyormuydunuz?son referandumda tarafsız anket yapan onlarca anketin %49!!!!%51 aralığında çıktığınıda biliyormuydunuz!?????

Avatar
gurbetçi 2017-12-05 11:58:00

şehrin merkez batı yakasının ilçe belediyesinden sorumlu ara yollarını bir gezen yetkili yokmu bunların parke ve asfalt tamir ekibi demi yok ak masalarını arıyorsun bir sonuç yok bizzat başvurum diyorsun tartışmaya KORKUYORSUN nereye baksan koruma ne oluyoruz?

Avatar
Ahmet altun 2017-12-05 11:54:48

İyi partiye vereceğiz

Avatar
KAHRAMANMARAŞLI 2017-12-05 11:53:43

AKP.tabiki.

Avatar
olur inşallah 2017-12-05 11:52:15

merak etmeyin yarın gaz alır gibi gazımızı alırlar önümüze yeni bir versiyon koyarlar al sana vekil al sana başkan bari şu erkoç devam etsede şu projeleri bitirse .

Misafir Avatar
Hep Doğrusöyler 2017-12-17 13:15:38 @olur inşallah

Hangi proje?Maraşı bitirme projesimi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
sani kemer 2017-12-05 11:47:49

hangi seçimde halkın iradesi egemen olduki?egemen diyorum ak parti HAKİMİYET MİLLETİN DİR DİYOR !!!!!!!!!!HAKİMİYET SADECE ALLAH cc kutretidir .egemenlik milletindir!!!!!!kahramanmaraşımızın tek sıkıntısı milletin vekilini bir türlü seçtirilememesi-güya iç işleri komisyon başkanımız var asayiş göz önünde gürültü kirliliği tavan yapmış 155 -156-153 !!!içler acısı enerji komisyon üyemiz var dağıtım şirketinin vadettiği yatırımlar göz önünde!!ünüversitemiz ne hale geldi tıp fakültesinin hali içler acısı!!!belediyelerimiz her biri bir dere beyi koruma dan geçilmiyor!!!kimden korunuyorsunuz kardeşim halktanmı!?herkes dem bu dem diyor gidiyor akıllı adamlar biliyorlar bir daha ellerine geçmeyecek!!!makarna kömürcülerde kurtaramıyacak vesselam dert çok gel 2019 gel!!!!

Avatar
ömer 2017-12-05 11:44:06

veysi kaynak başta olmak üzere kabineye girmemeli.çalışacak vekil karşılığında AK PARTİ

Avatar
MARAS46 2017-12-05 11:03:25

Ak parti haricinde beni ikna eden her partiye oy veririm. Yolsuzlukla mücadele deyipte yolsuzluk kralı olan, hz ömer adaleti deyipte adaleti mumla aratan bir parti, emek alınteri deyipte çalışan emek veren mücadele eden onca okumuş dirsek çürütmüş kps kuyruğunda bekleyen insan varken eşini dostunu en büyük makamlara getiren 1 milyon yandaş taşerona kadro veren bir partiye asla oy yok bundan sonra.

Avatar
Eren 2017-12-05 10:40:39

Ak parti

Avatar
Hasan 2017-12-05 10:21:02

AK Parti'ye oy veriyorum! Meral Akşener'in gitmediği parti kalmadı... :)

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-05 11:44:20 @Hasan

Haklısın aslında.Zaten AKP nin bütün milletvekilleri ilk defa akp de m.vekilliği yapıyor.Bilinçli seçmenin de başka oluyor ya.

Beğenmedim! (9)
Avatar
AK PARTİ 2017-12-05 10:20:40

MARAŞ VEKİİLLERİN TUTUMLARI KARŞISINDA OY VERESİM YOK AMA AK PARTİ VE REİSE OLAN SEVDAMDAN DOLAYI VAZ GEÇEMİYORUM.

Misafir Avatar
asılkahramanmaraşlı 2017-12-05 11:41:53 @AK PARTİ

bizi bitiren düşünce budur işte.

Beğenmedim! (13)
Avatar
Şeref 2017-12-05 09:42:46

Ak partiye oyvereceğim ama belediye başkanı değişmeli

banner124

banner122

banner215

banner222

banner223

banner226

banner154

banner191

banner126

banner224

banner217

banner225