Adana’da Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan Uluslararası Stevie Ödülleri’nde “Gümüş Stevie” ödülünün sahibi oldu.

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. tarafından kurumsal sosyal sorumluluk projesi çerçevesinde hayata geçirilen Portakal Çiçeği Karnavalı, dünyanın en prestijli iş dünyası ödüllerinden olan Uluslararası Stevie Ödülüne layık görüldü. 2002 yılından bu yana düzenlenen ve Amerika’nın en önemli ödülü olarak kabul edilen Uluslararası Stevie Ödülleri’nin “Yılın İletişim ve PR Kampanyası-Sanat Eğlence” kategorisinde “Gümüş Stevie” ödülünü almaya hak kazanan karnaval, 2015 yılı içinde TÜHİD Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışmasında da büyük ödülü kazanmıştı.

2015 yılı “Uluslararası Stevie Ödülleri-Stevie International Business Awards” için 60 ülke ve bölgeden 3 bin 700’den fazla başvuru yapıldı ve bu başvurular 200’den fazla uzman tarafından değerlendirildi. 2015 yılı Uluslararası Stevie Ödülleri’nde dereceye girenlere ödülleri 23 Ekim tarihinde Kanada’nın Toronto kentinde düzenlenecek gala gecesinde sunulacak.

Türkiye’nin ilk ve tek sokak karnavalı olarak 3 yıldır düzenlenen karnavalın fikir önderi Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO’su Ali Haydar Bozkurt, ödülün gelecek yıllarda düzenlenecek karnavallar için büyük motivasyon kaynağı olacağını belirtti. Bozkurt, karnavalın 2015 yılında ikinci kez büyük bir ödüle layık görüldüğünü de kaydederek şunları söyledi; “Sadece Adana’da yaşayan değil, Türkiye’nin ve hatta dünyanın her yerinden yüzbinlerce kişinin katıldığı, şehrin her köşesinde birbirinden farklı birçok aktivitenin gerçekleştiği karnavalımızın gerçek sahibi Adana halkıdır ve gelen bu ödül onların eseridir.”