Bitlis Eren Üniversitesi (BEÜ) Web Koordinatörlüğü tarafından geliştirilen Elektronik Talep Yönetim Sistemi (ETYS) ile ilgili eğitim verildi.

Rektörlük toplantı Salonu’nda yapılan Elektronik Talep Yönetim Sisteminin genel amacının birimlerin hizmet kalitesini artırmak olduğunu belirten Genel Sekreter Serdal Özbay, bu sistemin uzun zamandan beri planlandığını söyledi.
Sistemin iki yönlü faydası olduğunu belirten Özbay, "Bu sistemin bize iki yönlü faydası var. Birincisi taleplerin bürokratik engellere takılmadan, ilgili birimlere iletilmesi ve ilgili birimler tarafından zamanında işlemlerin yapılması. İkicisi ise yönetim tarafından bu durumun raporlama sistemi sayesinde takip edilmesidir. Kalite Yönetim Sistemine geçerek her şeyi daha hızlı ve etkin şekilde kullanmaya başlamamızla beraber bu sisteme geçmek bizim için bir zorunluluktu. Bu sistem sayesinde bunu sağladık. Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyor ve sistemin üniversitemize hayırlı olmasını diliyorum." dedi.

Elektronik Talep Yönetim Sistemini birimlerin nasıl kullanacağını anlatan Web Koordinatörü Araştırma Görevlisi Zafer Cömert, konuyla ilgili örnekler verdi.
Cömert, şunları ekledi: "Bu sistem sayesinde birimlerin kullandığı her bir talep formunun, elektronik ortama taşınarak kullanılması, yönetilmesi ve raporlanması sağlanmaktadır."

Eğitim, Bilgisayar Mühendisi Ali Gülçiçek’in ETYS’nin tanıtımı, ETYS kullanıcı ekranı eğitimi, birim danışmanı yönetici ekranı eğitimi, alt birim sorumlusu yönetici ekranı eğitimi, birim yöneticisi yönetim ekranı eğitimi ve raporlama ekranları eğitimi sunumlarıyla devam etti. Program, örnek bir demo uygulamasının yapılmasının ardından soru cevap bölümüyle sona erdi.