Mesleki ve Teknik Eğitimden sorumlu Milli Eğitim Şube Müdürü Ahmet Akküncü Başkanlığında bir araya gelen ÇPL ve Meslek Liseleri Müdürlerinin il mesleki koordinasyon kurulu toplantısına Pazarcık İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Koçer'de katıldı. Toplantıdan çıkan kararları şöyleydi. 1- Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmeliğinin 86. Maddesine hükümlerine göre; Öğrenci nakilleri ile ilgili iş ve işlemleri yapmak üzere İlimiz Merkez Mesleki Eğitim Merkezinin yetkili kılınması için İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kuruluna teklif edilmesi, 2- UMEM ve Tam Gün Tam Yıl Kapsamında açılabilecek kursların Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmeliğinin ilgili madde hükümlerine göre İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kuruluna teklif edilmesi, 3- Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmeliğinin sınıf oluşturma ile ilgili 162. Maddesi hükümlerinin görüşülmesi; sınıf sayısının 8 altına düşmesi halinde eğitim öğretime devam etmeleri için İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kuruluna teklif edilmesi, 4- Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmeliğinin öğrenci nakilleri ile ilgili 86. Maddesi hükümlerince İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kuruluna teklif edilmesi, 5- İlimiz Merkez ve Merkeze bağlı Meslek Liselerimizden işletmelerde mesleki eğitime giden öğrencilerin iş ve işlemlerini yapmak üzere Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmeliğinin 178. Maddesi doğrultusunda işletme belirleme komisyonu oluşturulması ve bu komisyonu İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kuruluna teklif edilmesi, 6- İlimiz Merkez Tekir Çok Programlı Lisesinde 2011-2012 öğretim yılında açılması planlanan Çocuk Gelişimi alanı açılarak bu alanda Erken Çocukluk Eğitimi dalının açılma tekliflerinin görüşülüp İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kuruluna teklif edilmesi, 7- İlimiz Merkez Kız Teknik ve Meslek Lisesi bünyesinde Tüketici Hizmetleri Alanında Sosyal Destek Hizmetleri dalının açılması ve Tekstil Teknolojisi Alanında; Dokuma Desinatörlüğü, Tekstil Baskı ve Desenciliği ile Tekstil Boyacılığı dallarının açılması tekliflerinin İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kuruluna teklif edilmesine oy birliği ile karar verilmiştir. Mem-Basın