Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürü Değişti

Yaklaşık 2,5 yıldır Kahramanmaraş'ta görev yapan İl Milli Eğitim Müdürü Mesut Alkan'ın tayini çıktı. Bakanlık bünyesine alınan Alkan'ın yerine ise Sinop İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt atandı.

Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürü Değişti

Yaklaşık 2,5 yıldır Kahramanmaraş'ta görev yapan İl Milli Eğitim Müdürü Mesut Alkan'ın tayini çıktı. Bakanlık bünyesine alınan Alkan'ın yerine ise Sinop İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt atandı.

20 Haziran 2014 Cuma 11:18
Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürü Değişti
 Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürlüğü makamı, Sebahattin Akgül'den sonra dikiş tutmadı. Müdürlük koltuğu 3,5 yılda 3'cü sahibini buldu. Kahramanmaraş'ta 6 yılı aşkın görev yapan hatta alınıp alınmaması konusunda  Milletvekillerinin de arasını açan Sebahattin Akgül'ün tayininin ardından İl Milli Eğitim Müdürlüğü koltuğuna Samsun İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Tahsin Nas atanmıştı.. Nas'ın yaklaşık 1,5 yıl görevinin ardından bu kez Niğde İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mesut Alkan Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürü olarak atanmıştı.

Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürü Mesut Alkan görevi Sinop İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Emin Akkurt'a devredecek.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ömer 2014-06-30 03:48:46

Ben Mesut hocayla hem Nigdede, hem Marasta çalıştım. Emegini esirgemeyen, caliskan, ba bacan bir insan. Neden degistirildi anlamadim. Kaybeden Maraş oldu, keske biraz daha birlikte calissaydik...gelecegin guzel olsun, Güle Güle güzel insan...

Avatar
furkan 2014-06-28 16:47:21

Bir egitimci olarak Mesut Alkan beyi seviyoruz, insani yaklaşımı takdire sayan birisi, babacan duruşuyla her kesim egitimcinin sevgisini kazanmıştı." Öğretmenlik gönül meslegi" derdi, gonlumuzdesin sayin Müdürüm. Altın pul olmaz yere düşmekle...Kaybeden Maraş oldu, yolun açık olsun..

Avatar
oktay 2014-06-25 15:35:20

Mesut beye Emeklerinden dolayı çok teşekkür ederim
Maraş' a faydalı hizmetleri olduğunu düşünüyorum. Yaptığı işi önemseyen takip eden Kaliteye önem veren insan odaklı özverili, mesai mefhumu olmadan gayretle çalıştığını gördük...
yeni gelen müdürü tanımıyoruz ancak Maraşımızda adam kalmamışmıydı acep...

Avatar
Kara Kasımınoğlu 2014-06-21 16:56:47

Müdürümüz Sivas'a nişan alıp Maraş'ı isabet ettirerek göreve getirilmişti. Yoksa bu memlekette bu görevi yerine getirebilecek kabiliyette insan/yönetici nesli mi tükenmişti. Eğitim işi, eğitimcilere bırakılmayacak kadar önemli olduğu için geleni de gideni de boşa çıkarılanı da siyasetçi büyüklerimiz karar veriyor. Sizler üzülmeyin, büyüklerimiz karar vermişler. Unutulmasın ki büyüklerimiz: Siyasete/siyasetçiye hizmetin, eğitime hizmetten daha evla olduğunu biliyorlar. Biz Maraş kalesine yeni top alınmasını istemeye devam edelim.

Avatar
rıza 2014-06-21 13:27:21

ya bunlar ak partinin yıpratılması için oynanan amerikan oyunlarından sadece biri hüloooo

Avatar
eğitimci 2014-06-21 09:32:35

emeği geçenlere teşekkürler.ama maraşımızda milli eğitim müdürlüğü yapacak değerli hocalarımızdan yılların müfettişi k.maraşı didik didik bilen beyefendi halil ibrahim delice olmalıdır.bir deneyin görün. sayın yetkililer.

Avatar
hakkı 2014-06-21 00:23:06

ben olayım maraşlı hiç kimseyi milli eğitime okul müdür yardımcısı bile yapmam bırakın milli eğitim müd.yardımcısı yapmayı...adamlarda çünkü hiç hak hukuk ehliyet yok...sadece torpil kul hakkı...unutmayın bu işin öbür dünyası var...bugünlerde herkes köse tutma derdinde herkes

Avatar
seçmen 2014-06-20 19:25:00

eğitimden başka herşeyle uğraşan bir müdürdü. umarım yeni müdürün planlarında ilk sırayı eğitim kalitesini artırmak yer alır.

Avatar
acarturk1299 2014-06-20 16:43:59

zamanlama manidar.

Avatar
maraşlı 2014-06-20 16:06:35

yav ne varki değiştiyse abartmayın kan değişimi bu

Avatar