Üniversite öğrencilerinden yaz okulu tepkisi

KSÜ'de yaz okulu uygulamasının kaldırılmasına tepki gösteren bir grup öğrenci oturma eylemi yaptı

Üniversite öğrencilerinden yaz okulu tepkisi

KSÜ'de yaz okulu uygulamasının kaldırılmasına tepki gösteren bir grup öğrenci oturma eylemi yaptı

03 Haziran 2013 Pazartesi 22:32
Üniversite öğrencilerinden yaz okulu tepkisi

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesinde (KSÜ) yaz okulu uygulamasının kaldırılmasına tepki gösteren bir grup öğrenci, rektörlük binası önünde oturma eylemi yaptı.

Grup adına basın açıklamasını okuyan Ümit Kara, üniversitede, 1 Temmuz 2012 itibarıyla yaz okulu uygulamasının kaldırılarak bütünleme sistemine geçildiğini belirtti. 

Yaz okulu açılan başka üniversitelerde ders alma olanaklarının da önünün kapatıldığını öne süren Kara, şunları kaydetti:

"Mağduriyetin giderilmesi için girişimde bulunmamıza rağmen sonuç alamadık. Benzer durumdaki birçok üniversitede mezun olma durumundaki öğrencilere yaz okulu hakkı tanınmıştır. Mezun durumdaki öğrencileri olarak bu hakkın tanınmasını veya yaz okulu açılan başka bir üniversiteden sorumlu olduğumuz dersi almak istiyoruz."

Kara, üniversite yönetiminin sorunlarına sağduyulu yaklaşarak kısa zamanda çözüm getireceklerine inandıklarını vurguladı.

Bu arada, basın açıklamasının ardından 3 öğrenci, KSÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Fatih Karaaslan ile görüşünce diğer öğrenciler de eylemi sonlandırdı.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2013-06-11 01:38:30

o degilde mesutu göremedim. o niye hiçbi fotoda yok

Avatar
özkan 2013-06-05 16:23:30

Oturarak başarıya ulaşan tek varlık tavuktur.:) Biraz inekleseniz hiç de gerek kalmayacak yaz okuluna

Avatar
ümit 2013-06-05 02:33:24

oradaki mavi kazaklı olan ve eylemi gerçekleştiren benim, öyle düşünmeden yargılayan arkadaslar varda onlara söylemek istediğim bir şer var. öyle atıp tutmayla olmuyor arkadaşlar ! ismim ümit kara, bir sorusu olan, bu eylemle ilgili olumsuz bir görüşü olan beni facebook tan ekleyebilir. emin olun herkese verecek haklı bir cevabım var. oturduğunuz yerden insan değerlendirmek kolay, benimle irtibata geçinde biraz çalıştırayım o güzel beyninizi !

Avatar
ümit 2013-06-05 02:27:30

bunu eylemi yapan benim.. merak ediyorum acaba bu yorumları atanlar hiç üniversite okudu mu? orada her çeşit hocanın olduğunu, bir hocanın istese öğrenciyi hiç geçirmeyebileceğini, sen nasıl kağıt verirsen ver hocanın o kağıda istediği notu verebiceğini biliyorlar mı?? öğrencinin ne şartlarda okuduğunu ne şartlarda geçimini sağladığını, ne şartlarda sınavlarına çalıştıklarını biliyorlar mı?? affedersiniz ama düşünün biraz düşünün,atıp tutmayla olmaz, çalıştırın o beyninizi.. empati yapmaya çalısın az da olsa !!!!!!!!

Avatar
misafir 2013-06-05 02:04:43

1 ders için 800 sayfa kitap çalışıpta 70lik 80 lik kağıdınıza 10 veren bir hocanız olmamış belli

Avatar
misafir 2013-06-05 02:02:19

Yorumlara bakıyorumda herkes profesör olmuş memlekette....3 sene yazokulu veripte son sınıfa gelipte yazokulu uygulamasını kaldırdılar haliyle yaz okuluyla kalan derslerini verebilecek öğrenciler derslerini alamayınca koskoca 1 sene beklemek zorunda kalıyorlar....tabi sizin için hava hoş klavyeden boş sallaa....

Avatar
misafir 2013-06-04 14:32:40

haksız kazanç haksız bir uygulama yaz okulu. tebrikler arkadaşlar. kalbimiz sizinle. eğitim adı altında sömürülmeye hayır..yaz okulunun ne demek olduğunu bilmeden yorum yapan arkadaşlar var malesef :(

Avatar
mustafa 2013-06-04 13:56:17

trabzon caddesinde volta atarken yazın sıcağından kaçıyordunuz. şimdide kışın kucağına koşun haydi yallah bir yıl daha....

Avatar
m ali 2013-06-04 13:19:58

şelale parkın etrafında fır dmnerken düşünecektiniz bu halinizi anne baba okuyo sanıyo hikaye hepsi yaz okuluna kalmayacak şekilde çelışacaksınız.geçmiş olsun

Avatar
Bir Baba 2013-06-04 10:54:31

Öğrenicisiniz ne işiniz olur yaz okuluyla. Oturun adam gibi dersinizi zamanında çalışın sınavlarınızı geçin. Yok yaz okulu yok bütünleme diye ağlamayın. Öğrenci olarak bir tek ders çalışma ve sınavları geçme işiniz var. Aylaklıkla zaman geçirene kadar bunları yapın sonra dönün gidin memleketinizi. Sizi okutan aileleriniz kolay para kazanmıyor. Her öğrencinin bir sürü masrafı oluyor ailelerine. Azıcık vicdanlı olun, ailelerinizin emeklerini boşa çıkarmayın. Protesto edeceğinize ders çalışın.

Avatar
misafir 2013-06-04 09:53:30

bunların yaz okulundan bir çıkarları vardır sanırım

Avatar
misafir 2013-06-04 08:47:27

Üniversite yönetimi doğru bir karar vemiş. Sırf ek gelir alabilmek için bazı öğretim görevlileri öğrencileri dersten bırakıyordu.

Avatar
Onur 2013-06-04 08:30:51

Öğreciler neyi protesto ettiklerinin farkında değiller heralde. Türkiye'de herkes yaz okulu kaldırılsın, bütünleme konulsun ister bunlarda yaz okulu olsun istiyorlar. Bu kadarda olmaz yani. Sırf para alabilmek için öğrencileri yaz okuluna bırakan hocaların varlığından habersizler sanırım. Bütümleme her zaman daha iyidir biri bunu bu öğrencilere anlatsın.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126