Türk sigortacılık sektörünün önde gelen isimlerinden Anadolu Sigorta, kuruluşunun 90. yıl dönümünü kutluyor. Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, "İlk kurulduğumuz gün, 500 bin lira olan kayıtlı sermayemizi bugün 500 milyon liraya ulaştırdık." dedi.

90. yıl dolayısıyla İstanbul Raffles Hotel’de düzenlenen basın toplantısına Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, 1. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu ve Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören katıldı. Ülken, "İlk kurulduğumuz gün, 500 bin lira olan kayıtlı sermayemizi bugün 500 milyon liraya ulaştırdık. Genel müdürlüğümüzün yanı sıra 9 bölge müdürlüğümüz ve Kuzey Kıbrıs şubemizde sektörün en deneyimli bin 50 personelini istihdam ediyoruz. Türkiye’de 5 bin noktada hizmet veriyoruz. 100. yılımızda her hanede en az bir adet Anadolu Sigorta poliçesi olmasını hedefliyoruz." diye konuştu.

2,5 MİLYONA YAKLAŞAN MÜŞTERİ SAYISI

Dünyada çok az sayıda şirketin tarihinin bir ülke tarihiyle birlikte anıldığına dikkat çeken Musa Ülken, Anadolu Sigorta’nın bu şirketlerden birisi olma ayrıcalığını yaşadığına vurgu yaptı. Ülken, Anadolu Sigorta’nın kurulduğu ilk günden bu yana üstlendiği görevi, en iyi şekilde yerine getirdiğini ve ilk günkü coşkusunu hiçbir zaman kaybetmediğini ifade etti. 2,5 milyona yaklaşan müşteri sayısı ve 4 milyondan fazla poliçe adedinin, Anadolu Sigorta’nın Türk sigorta sektöründeki güçlü pozisyonunu gösterdiğini söyleyen Musa Ülken, şöyle devam etti:

"İlk kurulduğumuz gün 500 bin lira olan kayıtlı sermayemizi bugün 500 milyon liraya ulaştırdık. Genel müdürlüğümüzün yanı sıra 9 bölge müdürlüğümüz ve Kuzey Kıbrıs şubemizde sektörün en deneyimli bin 50 personelini istihdam ediyoruz. 1925 yılında, sayıları 10’larla ifade edilen acentelerimizle verdiğimiz hizmeti, bugün 5 bin noktada Türkiye’nin dört bir yanına götürüyoruz. Anadolu Sigorta olarak Türkiye’de ulaşmadığımız bir noktanın kalmadığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim."

İNTERNET SİTESİNİ YENİLEDİ

Anadolu Sigorta’nın 90. kuruluş yıl dönümüne özel kurumsal internet sitesini de yenilediğini ifade eden Ülken, Anadolu Sigorta’nın dışarıya açılan vitrini olarak tanımladığı sitenin, mobil cihazlarla uyumlu kullanıcı dostu tasarıma ve en güncel teknolojik altyapıya sahip olduğunun altını çizdi. Anadolu Sigorta ve sektörle ilgili değerlendirmelerde bulunan Musa Ülken, şunları aktardı:

"Geçen yıl sektördeki hayat dışı prim üretimi artış oranı yüzde 9 olarak gerçekleşti. Biz Anadolu Sigorta olarak 2014 yılında prim üretimimizi yüzde 9,3 artırarak, 3 milyar TL’yi aştık. Ülke ekonomisini zor günlerde ayakta tutacak en büyük destek, verdiğimiz teminatın büyüklüğüdür. Verdiğimiz teminatlar ise gayrisafi yurt içi hasılanın yaklaşık 4 katını oluşturdu. Hayat dışı şirketler arasındaki toplam pazar payımız yüzde 13,2 olarak gerçekleşti. 2014 yılı itibarıyla en yüksek prim üretimini, 824 milyon lirayla kara araçları ve 780 milyon lirayla kara araçları sorumluluk branşlarında elde ettik. Bu branşı sırasıyla, 503 milyon lirayla yangın ve doğal afetler, 280 milyon lirayla hastalık/sağlık, 239 milyon lirayla genel zararlar ve 105 milyon lirayla genel sorumluluk branşı takip ediyor."

90. YILA ÖZEL YENİ REKLAM FİLMİ YAYINDA

Anadolu Sigorta, 90. yılına özel yeni reklam filmini de basın toplatısında kamuoyuna duyurdu. En büyüğünden en küçüğüne Türkiye’nin tüm değerlerinin Anadolu Sigorta güvencesi altına alındığı vurgulanan reklam filminde, küçük de olsa insanların hayatına dokunan bireysel sigortalardan, ülkeye değer katan dev projelere kadar Anadolu Sigorta ürün ve hizmetleri anlatıldı. Farklı tekniklerle tamamlanan reklam filminin çekimleri, İzmir ile İstanbul’da gerçekleştirildi. Prodüksiyonunu DEPO Film’in üstlendiği reklam filminin yönetmen koltuğunda Gönenç Uyanık yer aldı.