İSTANBUL (AA) - MediaCat ve Ipsos iş birliğiyle yürütülen ve bu yıl 9'uncusu düzenlenen "Türkiye’nin Lovemarkları" araştırmasına göre, Arçelik, beyaz eşya kategorisinde "Türkiye’nin en çok sevilen markası" seçildi.

Arçelik'ten yapılan açıklamaya göre, Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen törende Arçelik adına ödülü, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tülin Karabük aldı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Tülin Karabük, Arçelik’in geride bıraktığı 61 yılda Türkiye’ye birçok ilki, pek çok yeniliği yaşattığını ifade ederek, şunları kaydetti:

"Bu deneyimler marka ile Türk insanı arasında güçlü bir duygusal bağ oluşturuyor. Yeniliklerin yanı sıra yaygın bayi ve servis ağıyla Arçelik hayatımızın hep içinde, her mahallede, en yakınımızda... Bu topraklardan doğan bir şirket ve marka olarak Arçelik, Türk tüketicisinin yaşam şekline önem veriyor, sunduğu yeniliklerin merkezine bunu koyuyor. Arçelik, teknoloji ve tasarımın buluştuğu yenilikçi ürünleri ile her zaman tüketicilerinin yaşam kalitesini artırmak ve hayatlarını kolaylaştırmak için çalışan, yenilikçi bir marka. Bu ödülle tüketicilerimizin bize duydukları sevgi ve güveni bir kez daha göstermiş olmalarının mutluluğunu yaşıyoruz."