4'üncü Yenilikçi Markalar Zirvesi, Atlas Halı’nın ana sponsorluğunda, ulusal ve uluslararası dev markaları bir araya getirdi.

Koç Holding, Yaşar Holding, Eczacıbaşı, Coca-Cola, Türk Telekom, Dünyagöz, Samsung, Vestel, DeFacto, Daimler, Paşabahçe gibi birçok ünlü markanın üst düzey yöneticilerinin katıldığı, iş dünyasının yakından takip ettiği zirvenin ana sponsoru olan Atlas Halı’nın Genel Müdürü Dr. Meriç Bebitoğlu da zirvede konuşmacı olarak yer aldı. Atlas Halı’ya dünya buluşu yaptığı nano halısı nedeniyle özel bir ödül de sunuldu.

Koç Holding’ten Yaşar Holding’e, Eczacıbaşı’ndan Coca Cola’ya kadar önemli birçok markanın üst düzey yöneticilerinin katıldığı zirve, İngiltere, Hollanda ve Almanya gibi birçok ülkeden de pazarlama otoritelerini, global yöneticileri ve işletme sahiplerini de ağırladı. Zirvede konuşan Genel Müdürü Dr. Meriç Bebitoğlu, “Topraklarımızdaki geçmişi 2 bin 300 yıl öncesine dayanan ve dolayısıyla bugüne dek geleneksel alanlardan biri olarak görülen halıcılık sektöründe, inovatif ürünlerimiz ve yenilikçi yaklaşımlarımızla fark yaratma vizyonumuzu sürdürüyoruz. Yenilikçi Markalar Zirvesi de, marka kimliğimize, hedeflerimize uygun bir zirve... Ana sponsorluğunu üstlenerek bu önemli zirveye destek vermeyi amaçladık.” dedi.