2-4 Haziran 2016 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde 17 bin metrekarelik bir alanda düzenlenecek olan fuar, Uzakdoğu potansiyelinden faydalanmak isteyen girişimciler için önemli bir fırsat niteliğinde. Üçüncü kez organize edilen China Homelife Turkey Fuarı, kıtalararası ticarette köprü olma görevini üstleniyor. Avrasya'nın en geniş kapsamlı Çin ürünleri fuarında, ev yaşamını ilgilendiren pek çok ürün yerli ve yabancı ziyaretçilerini ağırlayacak. Alım heyeti programı kapsamında Anadolu'dan 1500 ve 9 ülkeden 1150 uluslararası VIP alıcı China Homelife Turkey Fuarı'nda Çinli firmalar ile buluşacak.
Gelişmekte olan ülkeler arasında önemli bir konuma sahip olan Çin ve Türkiye, birbirini tamamlayabilen iki ülke olarak, yeni strateji ve işbirliği çerçevesinde ticari olarak önemli bir noktaya geldiler. Özellikle İpek Yolu Ekonomik Kuşağı'nın yeniden canlandırılması, Türkiye'nin Asya Altyapı Yatırım Bankası'nın kurucu üyesi olması, Çin ve Türkiye arasında ileriye dönük olarak yapılacak olan altyapı anlaşmalarının temelini oluşturuyor. Tüm Avrasya bölgesinden 15 binin üzerinde profesyonel ziyaretçinin 800 seçkin Çinli firma ile aynı platformda buluşacağı China Homelife Turkey fuarında; kontrolden geçirilmiş, yüksek kalitede binlerce seçkin marka sergilenecek. Küresel ticaretin lokomotifi olma özelliğini taşıyan China Homelife Turkey ile İstanbul, dünya ticaret akışının en hızlı büyüyen ticaret koridorunu oluşturuyor.
Ev Yaşamına Dair Her Şeyi China Homelife Turkey'de...
2 – 4 Haziran 2016 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi, Yeşilköy'de düzenlenecek olan China Homelife Turkey fuarı 3 gün süresince tekstil, hazır giyim ve aksesuarları, kumaş, dekoratif kumaş, ev tekstili, inşaat malzemeleri, el aletleri ve hırdavat, ev gereçleri, elektrikli ev aletleri, mobilya, aydınlatma ürünleri, hediyelik eşya, zücaciye, mutfak ve banyo armatürleri, LED ve aydınlatma ürünleri başta olmak üzere 50 binin üzerinde ürünün yer alacağı sektörlerdeki katılımcı profiline ev sahipliği yapacak.