Dünyada 24 ülkede 160 konsept satış noktalarına sahip Bargello Parfüm Genel Müdürü Taha Can, bu yılın kendileri için büyüme yılı olacağını belirterek, "Yatırım maliyetleri 6 ay içinde geri dönebiliyor." dedi.

Can, Ankara'da bir otelde Bargello'nun bayileri ve basın mensuplarıyla iftar yemeğinde bir araya geldi.

Parfüm sektöründe 66 yıldır yer aldıklarını anlatan Can, Bargello'nun Türkiye'nin uzman parfüm üreticilerinden olduğunu dile getirdi.

Can, Bargello'nun markalaşma sürecinin farklı evrelerini yaşayan bir dinamik şirket olduğunu belirterek, şöyle devam etti:

"Bayilik için kurumsal ve finansal anlamda bazı standartlarımız var. Bargello mağazası açabilmek için 55-65 bin lira aralığında yatırım öngörümüz var. Bayilerin satış performanslarına hatta lokasyon ve satış ekibinin performasına göre yatırım maliyetleri 6 ay içinde geri dönebiliyor. Bu nedenle Bargello bayiliği, az bir yatırımla çabuk ve karlı yatırım. 2015 yılına yüzde 40 büyüme hedefiyle girerek, 28 mağaza açtık. Başta İstanbul, İzmir, Antalya, Kocaeli, Kayseri, Gaziantep, Adana, Sakarya, Konya gibi üretim ve tüketimin yoğun illerde 2016'da 67 yeni mağaza açmayı hedefliyoruz."