Türkiye’nin en büyük ve en modern fuar kompleksi olan, 25 Mart 2015'te açılacak Fuar İzmir'in logosu tasarlandı. Yeşil, mavi, sarı, turkuaz ve kırmızının bir noktada buluştuğu tasarımdaki renkler bilgi, beceri, deneyim, yenilik ve dostluğu sembolize ediyor.

İzmir’de fuarcılığın standartlarını dünya ölçeğine taşıyacak, Türkiye’nin en büyük ve en nitelikli fuar kompleksinin logosu da belli oldu. Mermer ve Doğaltaş Fuarı ile kapılarını açacak Fuar İzmir’in logo tasarımı, her biri farklı anlamlar taşıyan beş rengin kesişiminden oluştu. Logo, iletişim tasarımcısı ve akademisyen Ömer Durmaz tarafından hazırlandı. Doğru markaları doğru kişilerle buluşturan, yani doğruları tek bir noktada, Fuar İzmir’de kesiştiren logonun tasarımında mavi bilgiyi, turkuaz beceriyi, yeşil deneyimi, sarı yeniliği ve kırmızı ise dostluğu simgeliyor. Tasarımcı. Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Bölümü Öğretim Görevlisi Durmaz, logonun ardındaki temel kavramların, Fuar İzmir’in modern, dinamik ve global bakış açısını yansıttığını belirterek, “Doğurgan biçimin ekseni, İzmir ve İzmirlilere odaklanıyor.” dedi.

Misyonu, “Katılımcıların işlerini büyütmelerine yardımcı olmak için var.” şeklinde belirlenen Fuar İzmir’in vizyonu ise, “Katılımcılar için doğru ortam ve koşulları İzmir farkıyla yaratmayı hedeflemek.” olarak kabul edildi.