İSTANBUL (AA) - Garanti Bankası'nın kredi kartı Bonus, Türkiye'nin Lovemarkları 2016 Araştırmasında en sevilen marka seçildi.

Banka açıklamasına göre, Garanti'nin en çok kazandıran ve bedavası en bol kredi kartı Bonus, MediaCat-Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirilen Türkiye'nin Lovemarkları 2016 Araştırması kapsamında, kredi kartı kategorisinde bir kez daha en sevilen marka seçildi.

Bonus, Türk tüketicisinin sevdiği markaları belirleyen ve bu yıl daha da derinleştirilmiş metodolojiyle gerçekleştirilen araştırmada 8. kez üst üste en sevilen kredi kartı oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Garanti Bankası Genel Müdür Vekili ve Garanti Ödeme Sistemleri Genel Müdürü Onur Genç, şunları kaydetti:

"Bonus markasının doğduğu 2000 yılından bu yana, bedavası, seveni ve kullananı en bol kredi kartı olarak yoluna devam ediyor. Başarımızın temelinde, müşteri ihtiyaçlarını doğru anlamak ve ihtiyaca göre doğru zamanda doğru ürünü sunmak geliyor. Sektördeki birçok ilkin ayrıcalığını Bonus sahipleri yaşıyor. Türkiye'nin ilk çipli ve çok markalı kredi kartı, ilk şeffaf kart, ilk temassız kart, ilk çevreci kart gibi… Ayrıca Bonus, kendine özgü peruğu, eğlenceli müzikleri, birbirinden ünlü reklam yüzleriyle Türkiye'nin yıllardır en sevilen kredi kartı markası olmayı sürdürüyor.

Bonus'un son olarak kullanıma sunduğu BonusFlaş uygulaması ise 2 milyonun üzerinde indirilme sayısıyla yeni bir rekora imza attı. Bonus'un 8. kez üst üste lovemark seçilmesinde, tüketiciyi önemseyen ve odağına alan markamızı sadece Garanti Bankası'nın değil, tüm banka müşterilerinin kullanabilmesi ve herkesin cebinde bir Bonus olması hedefiyle hareket etmemizin önemli rolü var. Sadece yenilikçi ürünlerimizle değil gönüllere dokunan projelerimizle de Bonus duygusunu yaşatmaya çalışıyoruz Garanti'nin müşterisine değer yaratan yenilikçi ürün stratejisinin somut bir yansıması olan Bonus'la, kullanıcılara benzersiz yenilik ve avantajlar sunmaya devam edeceğiz."