Babaoğlu, yaptığı açıklamada, 2007'de Hilton Hotels Corporation, USA ile Hilton Garden Inn otelleri için stratejik geliştirme ortaklığına imza attıklarını belirterek, bu antlaşma çerçevesinde Türkiye'nin 81 ilinde otel yatırımları gerçekleştirmek istediklerini, Kahramanmaraş'ta arsa arayışlarının da halen devam ettiğini söyledi. Basında çıkan haberlerin doğruyu yansıtmadığını anlatan Babaoğlu, Türkiye'nin birçok bölgesinde otel yatırımlarına olan talebin her geçen gün hızla arttığını belirterek "Otel yatırımları geri dönüşü yavaş gerçekleşen uzun soluklu projelerdir. Türkiye'nin her bölgesinde gerçekleştireceğimiz yatırımlarla o şehrin kalkınmasına ve istihdama çok büyük fayda sağlayan özel projelere imza atacağız" dedi. Basına yansıdığı gibi bedava arsa arayışı içinde olmadıklarını söyleyen Babaoğlu, Kahramanmaraşlılara çağrıda bulunarak, "Ellerindeki arazilerini getirsinler. Bizimle iş birliği yapan arsa sahiplerinin arazileri değer kazansın. Şehrin dönüşümüne hep birlikte katkı sağlayalım" diye konuştu. Babaoğlu, çok kısa zamanda hızlı bir büyüme yakalayarak yatırım hedefini 1,5 milyar dolara çıkaran Amplio'nun Bursa, Manisa, Diyarbakır, Çorlu, Çorum, Malatya ve İstanbul'daki otel yatırımları için arsa alımlarını tamamladığına dikkat çekti. Yaklaşık 5 dönüm büyüklüğü ve 8 bin metrekare inşaat kapasitesi olan arsaların yatırımları için uygun olduğunu anlatan Babaoğlu, şunları söyledi: "Sadece şehrin merkezinde bulunan arsalarla ilgilenmiyoruz. Şehrin ana giriş, çıkış arterlerinde bulunan ve yüksek görünürlülüğe sahip konumdaki tüm araziler ilgi alanımızda. Arsa sahiplerine bizimle işbirliği için çağrıda bulunmak istiyorum. Hem arazileri değerlensin hem de Kahramanmaraş'ın kalkınmasına hep birlikte katkı sağlayalım." Otelcilik ve otel yatırımları alanında uluslararası şirketlerde üst düzey pozisyonlarda 100 üzerinde birçok uluslararası başarılı projeye imza attıklarını hatırlatan Babaoğlu, sözlerini şöyle tamamladı: "Türkiye'de otelcilik alanında yapılan yatırımlar daha çok turizm amaçlı, iş otelciliği konusunda ciddi bir açık var. Özellikle büyük şehirler dışında kalan bölgelerde otel yatırımları çok yetersiz kalıyor. Amplio'yu kurarken Türkiye'nin doğusundan batısına her bölgesinde otel yatırımları gerçekleştirerek büyümeyi hedefledik. Amacımız otelcilik alanında marka olmuş çok önemli uluslararası zincirleri Türkiye'ye getirmek. İş otelciliği alanında fırsat gören birçok uluslararası markadan birlikte çalışmak için teklif alıyoruz. Bu anlamda görüşmelerimiz halen devam ediyor. İlerleyen dönemlerde bu teklifleri değerlendirerek, yeni anlaşmalara imza atacağız. Amplio olarak birçok dünya markasını Türkiye pazarı ile tanıştırarak, bu alanda sektöre bir hareket ve kalite getirmek amacındayız."