Otomotiv endüstrisinin büyümesi ve her geçen gün artan araç sayısıyla insan hayatını doğrudan ilgilendiren trafikteki araçlar, kaliteden ödün verildiği takdirde birçok can kaybına yol açabiliyor. Ucuz ürün verdiği için hastasını hastaneye yetiştirmekte sorun yaşayan müşterisinin şikayeti üzerine kalite ve fiyat politikasını yüzde 100 değiştiren oto market, müşteri memnuniyeti için bir çok yeniliğe imza atmaya devam ediyor. 

Kahramanmaraş'ta 1977 yılında Ali Alma tarafından kurulan oto market, 2007 yılında ikinci kuşak nesille rulman ve kayış işinden sonra her yıl yaptığı yeniliklerle pazardaki payını da artırıyor. Oto market yetkilisi Ahmet Alma, " Bir çok markanın yedek ve orijinal parçalarını satıyoruz,”  Wosvagen, Opel, Audi, Skoda, Peugeot, Citroen,  Seat  Fıat  Cehevrolet markalarda 40 bin çeşit ürün yelpazesiyle hizmet vermekteydik fakat 2013 yılı itibariyle, Mercedes,3500 çeşit, Bmw.3000 çeşit yedek parça yatırımı yaptık. Dedi

Oto market olarak fiyat politikamız, hizmetimiz, bulunabilirliğimiz, ürün çeşitliliğimiz bizim piyasada farkındalığımızı gösteriyor. 40-50 bin çeşit ürün yelpazesi ve 10 personelle hizmet veriyoruz. İsteyen müşterilerimize Türkiye'nin her noktasına 24 saat içerisinde yedek parça temin ediyoruz. Bölgede bir çok şehre araçlarımızla ürün ve hizmet ulaştırıyoruz.”

Yeniliklerle kaliteden ödün vermeden büyüyen oto market, e-ticaret hizmeti ile de Türkiye'nin 81 iline yedek parça satarak müşteri portföyünü artırıyor. Hızlı satış sistemi ile büyümeye devam ettiklerini söyleyen Ahmet Alma, "Kullanılan otomobil insan hayatı için önemli olduğundan fiyattan ziyade kalite bizim için önemli. Kalite standartlarından ödün vermiyoruz. Kalitesiz ve ucuz ürün satarak insanların hayatına zarar vermek bizim satış politikamızda yok.  Oto-market.com veyahut bidunyaparca.com sitelerinden online olarak araç yedek parçalarını temin edebilirler" diye konuştu.

KAHRAMANMARAŞ / MUTTALİP AKKUŞ.