İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu, ’İnovasyon, Teknoloji ve Finansal Enstrümanlarla Anadolu Yarına Hazırlanıyor’ temasıyla 10 Eylül’de Dedeman Otel’de Konyalı iş adamlarıyla buluşacak.
Marketing Türkiye’nin önderliğinde, Şekerbank, Şeker Leasing, Şeker Factoring ana sponsorluğunda, Multinet Up, Marketing Toys resmi sponsorluğunda yapılacak olan zirvede inovasyon tartışılacak.

Zirvede üretimin, ticaretin ve hizmetin tüm alanlarında KOBİ’lerin yaşadığı sorunlara çözüm bulmak da hedefleniyor. KOBİ’lerin rekabet gücü ile ilgili yol haritasının açıklanacağı İPZ’de ‘Değişen Ekonomik Koşullarda Yenilikçi ve Alternatif Finansal Çözümler’, ‘İşletmeler İçin İşleyen Bir İnovasyon Kültürü Yaratmak’, ‘Yeni İş Süreçleri, Yeni Üretim Modelleri’, ‘İnternet Reklamcılığında Yeni ve Etkili İş Yapış Biçimleri Nelerdir, Nasıl Kullanmalısınız’, ‘Duygusal Pazarlama ve İnsanlaşan Markalar’ konuları da ele alınacak. Etkinlikte Marketing Türkiye’nin Akademetre Araştırma ve Stratejik Planlama Şirketiyle birlikte yaptığı ‘Konya İtibar ve Marka Değer Performansı Araştırması’nda şihrin öne çıkan markaları da açıklanacak. Ayrıca Marketing Türkiye’nin şehrin kanaat önderleriyle birlikte yaptığı ‘Konya’ya Değer Katan Markalar’ değerlendirmesinde şehir ile anılan kurum ve markalar da duyurulacak.