Milletvekili Dilipak, bir türlü bitmeyen Kahramanmaraş-Göksun yolunu inceledi

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Uğur Dilipak, Kahramanmaraş-Göksun kara yolunda incelemelerde bulundu.

Milletvekili Dilipak, bir türlü bitmeyen Kahramanmaraş-Göksun yolunu inceledi

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Uğur Dilipak, Kahramanmaraş-Göksun kara yolunda incelemelerde bulundu.

13 Temmuz 2017 Perşembe 20:28
Milletvekili Dilipak, bir türlü bitmeyen Kahramanmaraş-Göksun yolunu inceledi

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Uğur Dilipak, Kahramanmaraş-Göksun kara yolunda incelemelerde bulundu.

Milletvekili Dilipak, yapımı devam eden Kahramanmaraş - Göksun kara yolundaki tüneller ve yol çalışmalarını gazetecilerle gezdikten sonra yaptığı açıklamada, yol ve tünel çalışmaları ile ilgili yargı sürecinin tamamlandığını belirtti.

2018 itibariyle Göksun-Kahramanmaraş arası, 2017 sonu itibariyle de Çağlayan ve Tekir tünelinin açılmış olacağını, Andırın yol ayrımında Göksun tünel çıkışına kadar bir sorunun kalmayacağını ifade eden Dilipak, çalışmaların tüm hızıyla sürdüğünü söyledi.

Göksun-Kahramanmaraş arasında 18 ile 22 kilometre arasında bir kısalma ön görüldüğünü dile getiren Dilipak, bununla birlikte de Türkiye'nin bir güzergah boyundaki en uzun tüneline ulaşmış olduğunu söyledi.

Dilipak, "Bu yolla yaklaşık 16 buçuk kilometreyle bu tünel ve viyadüklerin yapılmasıyla normal bir yol uzunluğunun 650-700 kilometrelik aynı standartlarda normal yolun yapılmasında eş değer para harcanıyor. Bugünkü nominal hesaplamalarla bu yol yaklaşık 2 buçuk milyara mal oluyor. 2 buçuk milyar 2001'den önceki eski Türkiye'nin yaklaşık 3,4 yıllık toplam yatırımından daha fazla yatırım olmuş oluyor." diye konuştu.

15 Temmuz şehitlerini rahmetle andığını dile getiren Dilipak, şunları kaydetti:

"Güçlü Türkiye'nin eserlerini, onların bize göstermiş olduğu ölçüler içerisinde güçlü Türkiye'yi oluşturmak için bizlere vermiş olduğu manevi emaneti de yerine getirmenin gururu içerisinde bu yolları yapıyoruz. Onların ruhu şad olsun. Onlar bu topraklar için canlarını verdiler. İnşallah Rabbim bize 15 Temmuz gibi böyle hain darbe girişimlerini göstermez."

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa 2017-07-17 16:11:49

maraşın tek sıkıntısı yerel (belediye) seçimlerde iktidarı desteklemesi bir kez olsun iktidara sırt çevirseniz o yolu iki ayda bitirirler... reis reis diyip duruyorsunuz sanki maraşı reis yönetiyor... genel seçimde iktidarı destekleyin ama yerel seçimde bir kez olsun iktidara oy vermeyin maraş düzelecektir... daha iki seçimi birbirinden ayıramayan insanlar aşağıya yorumlarında hep sitem etmişler...

Avatar
ali ak 2017-07-17 09:06:47

vatandaşın en çok kullandığı en kalabalık bölüm olan andırın yol ayrımına kadar olan kısım neden en önce yapılmadı?? bu işte bir saçmalık var. yolun en yoğun olan kısmını en sona bırakan sorumluları cumhurbaşkanının kapının önüne koyması lazım. git gör kara denizde yada doğuda ne yollar yapılmış... 15 yılda andırın yol ayrımına kadar yolu yapamayan siyasetin tüm maraş halkına özür borcu vardır...

Avatar
Ali 2017-07-15 14:41:43

Andırın Yol ayrımından bu taraf ne olacak önemli olan orası, pazar akşamları saatlerce kuyruk beklediğimiz oluyor. hani fırnız- mimar sinan köyü arası tünel olacakta iptal mi oldu.

Avatar
Duyarlı vatandaş 2017-07-15 13:47:31

Bir tane insanın geçmediği yerde Antep Yolunda Üst Geçit yapılmış.......Diş Hastanesi civarında her gün yüzlerce insan karşıya geçmek için Komando eğitiminden geçmesi gerekiyor.Kaç defa kaza oldu.Okul zamanı öğrenciler,diğer zamanlarda hastalar,yaşlılar karşıdan karşıya geçmek için ölüm tehlikesi atlatıyor..Allah Rızası için milletin parası ile millete bir üst geçit......sadaka istemiyoruz,iş istemiyoruz...

Avatar
Ede 2017-07-15 11:12:12

Acaba bu yetkililer şehri yönettiğini düşünenler bu rezillik hakkı da ne düşünüyor ??? O koltuk baki değil efendiler

Avatar
Oh 2017-07-15 01:27:24

Hakettiğiniz gibi yönetilirsiniz...bu söz nekadarda özel!bu yollar bize çok bile çok yorumları okuğumda boğuluyorum!hep sızlanma hep isyan eee tepki?yok!az bile yapıyorlar devam aynen..!

Avatar
Haydar Gül 2017-07-14 21:02:01

İnceleme işini herkes kendi çapında yapıyor.Geçen hafta sonu yol tıkanıklığı nedeniyle geri döndüm.Bu sevda zor bitmez

Avatar
Celil Kekeç 2017-07-14 19:24:06

Türkiye'de iyi işler yapıldı ve yapılıyor.Kahramanmaraştaki sorun halkın kendisiyle ilgili Önüne ne koyulursa yiyen bir toplum var. "Zade kontrollu" çarpık demokrasi

Avatar
SARI 2017-07-14 16:57:43

BURASI MARAŞ BİRTANE MAŞALLAH DİYECEK İŞ YAPAN YOK AKILLI KAVŞAK AKLIMIZI ALDI YOLHAKKI KİMİN BELİRSİZ ARBADAN İNİP KAVGA DEDİYORUZ BELEDİ YEDE KINA YAKAR BİRKAÇ KİŞİ ÖLÜRSE

Avatar
Celil Kekeç 2017-07-14 15:41:19

Bu yolda kalitesizlik, gecikme zararı, güzergah değişimi ve kamu zararı diz boyu. Başka bir mesele var. Andırın/Döngele/Kmaraş yolu Karbasan köprü viyadük projesi iptal (Bir gün önce gelen resmi yazıda belirtiliyor). Oh ne güzel! Baraj nedeniyle yolu uzat. Sonra da bir sürü keriz her gün kilometrelerce yol kat etsin.(Bir ilçe, onlarca köy ve termal oteller) Sosyal adalet 1.öncelik değil mi? Bir daha düşünülmeli.

Avatar
muhtar 2017-07-14 14:23:29

biter inşallar 15 yıl beklediniz 5 yıl mı bekleyemiyorsunuz?

Avatar
sani kemer 2017-07-14 14:21:41

youtube de antepliyi dinleyin RAHATLAR sınız tavsiye ederim tünelimize övgülerini

Avatar
Yusufeli 2017-07-14 14:18:34

göksun gidiş tüneli harika bitimi dikkat etmessen felaket!!!!!!!!!sayın vekilim proje müdürüne bir mühendis olarak sorabilirmisiniz??????????

Avatar
MEHMEDİM 2017-07-14 14:14:32

SAYIN VEKİLİM KARADENİZ DOĞU GÜNEY DOĞU COĞRAFYASINDA 1090 GÜN TAAHHÜTLÜ ZAMANIN DA BİTİRİLMİŞ YOLLARIN LİSTESİNİ KARAYOLLARI GENEL MÜD İSTEYEBİLİRMİSİNİZ??????????

Avatar
yusuf kacar 2017-07-14 12:19:58

bız uzulmuyoruz sadece UTANIYORUZ. 1945 den sonra tum ulke tum iller tum ilceler tum koyler tum kasabalar tum mahelleler degıstı turkıye harıtası ıcerısınde olan her yer.sadece 1 i harıc .MARAS .cok sukur ne calısan bır vekılımız ne calısan bır polıtıkacımız var tek bununla OGUNUYORUZ .sayın sıyasetcı bu memleketı sadece partı calısmalarında seven ıktıdar vekıllerımız.sızler uyudukca bız GURUR duyuyoz .hep antebı adıyamanı malatyayı anlatıyoz coucklarımıza.ama rabbımıze sukurler olsun bızımde 7 UYUR VEKILLERIMIZ VAR bızde bunla gurur duyuyoruz bundan daha buyuk onur ve seref olurmu .cok yasayın hep var olun .

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126