Son dönemde televizyonlarda dönen reklamı ile dikkatleri üzerine çeken tozlu.com e-ticaret kategorisinde iki prestijli ödülün sahibi oldu. Tozlu Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tozlu, "Kazandığımız bu ödülle marka stratejimizin ne denli doğru olduğu bir kez daha gözler önüne serilmiş oldu. Bu ödüller bize ileriye dönük projelerimizi hayata geçirmede büyük moral ve motivasyon sağlayacak." dedi.

İnternet dünyasında bir gelenek haline gelen Webrazzi Ödülleri‘nde 2014’ün kazananları belli oldu. Toplamda 33 ayrı kategoride takipçilerin önerileriyle belirlenen adaylar arasında Tozlu.com 'Yılın Web Girşimi' ve 'Yılın Moda Odaklı E-Ticaret Sitesi' dallarında birinciliğe layık görüldü. Söz konusu ödülleri Cihan'a değerlendiren Tozlu Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tozlu, şunları söyledi:

“Bu süreçte güçlü markaların arasından çıkarak 2 anlamlı ödüle sahip olmak bize, ileriye dönük gerçekleştirmeyi düşündüğümüz projelerimizi hayata geçirmemizde büyük bir moral ve motivasyon sağlayacak olması nedeniyle çok önemli. Online giyim sektöründe büyük bir boşluğu dolduran tozlu.com’u farklı kılan bir diğer özelliği; rakiplerinin aksine sitesinde farklı markalara yer vermek yerine müşterilerinin karşısına ağırlıkla Tozlu imzalı ürünlerle çıkmayı tercih etmesi. Tozlu.com, kazandığı bu ödülle marka stratejisinin ne denli doğru olduğunu bir kez daha gözler önüne sermiş oldu.” dedi.

Alınan ödüllerin işini severek yapmanın bir neticesi olduğunu kaydeden şirketin e-ticaret Müdürü Ferdi Dolgun da "Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Bu teveccühe layık olabilmek adına daha büyük bir gayretle çalışacağımızın bilinmesini isterim." diye konuştu.