AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Sıtkı Güvenç, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yenileme çalışmaları kapsamında 49 ve 58'lik rayların 60'lık raylarla, ağaç traverslerininse beton traverslerle değiştirildiğini söyledi. Gelişmiş ülkelerin bir çoğunun ulaşım ağında en fazla demiryollarını tercih ettiğini ifade eden Güvenç, şunları kaydetti:

"Arkadaşlarımız 10 milyon 457 bin 605 TL ödenek tahsis edilen Beyoğlu-Narlı arasındaki 52 kilometrelik yol çalışmasını tamamladı. En son 1984 yılında bakım çalışması yapılan Narlı-Gölbaşı hattımız üzerindeki 90 kilometrelik yenileme çalışmaları ise mayıs ayı itibariyle başladı. Eylül ayında tamamlanması planlanan bu çalışmaya ise 42 milyon 753 bin 913 TL ödenek ayrılmıştır. Hedefimiz bu yıl, Kahramanmaraş ve 
komşu illerin sınır istasyonları arasındaki bütün çalışmaları bitirmek."

Türkoğlu ileçesinde yapılması planlanan Lojistik Merkez'e de değinen Güvenç, projenin başta Kahramanmaraş olmak üzere tüm bölgenin kalkınmasına büyük katkı sağlayacağını belirterek, iş adamlarının dışa açılımını kuvvetlendireceğini, rekabet avantajı sağlayacağını ve dış pazarlarda çok daha fazla söz hakkına sahip olacağını sözlerine ekledi.