İSTANBUL (AA)- Türkiye teknoloji perakendecisi TeknoSA'nın Roamler Türkiye’nin gençler üzerinde yaptığı araştırmada "Türkiye’nin en cool teknoloji marketi" seçildiği bildirildi.

 Roamler Türkiye tarafından yapılan ve markaların tüketicilerin gözünde "Ne kadar havalı" olduğuna dikkati çeken araştırmaya 18-24 yaş arasındaki 949 tüketici katıldı.

Katılımcıların yüzde 91’inin kendi kredi kartına sahip olduğu, satın alma kararlarında ailelerinden bağımsız hareket edebildiği araştırmada, "havalı"  kriterlerinin sosyal çevre, arkadaş grupları ve tanınmış isimler olduğu görülürken, gençler tarafından "havalı" şeklinde algılanan markaların aynı zamanda "sadık kalınan marka" oldukları bildirildi.

 

- "TeknoSA’nın dinamizmi gençlerin dinamizmine benziyor"

 

TeknoSA’nın dinamizminin gençlerin dinamizmine benzediğini belirten TeknoSA Pazarlama Direktörü Ayşegül Bahçıvanoğlu, "15 yıllık geçmişe sahip bir firma olarak bugün geldiğimiz noktada en çok tercih edilen marka olmayı başardık. Değişen tüketici alışkanlıklarını iyi gözlemledik ve merkezimize insanı aldık. 5 milyona yakın turuncu kartlı müşterimiz, bir buçuk milyona yakın indirilen mobil uygulamalarımız ve sosyal medyada iki buçuk milyonu aşkın takipçimiz ile sürekli etkileşim halindeyiz" değerlendirmesinde bulundu.

Bahçıvanoğlu, ülkenin sahip olduğu dinamik nüfusu ve gençlerin iş hayatındaki aktif yerini ön planda tutarak uygulamalarını bu değişkenlere göre belirlediklerini ve sürekli geliştirdiklerini belirtti.

Gençlerin sektörün ilham kaynağı olduğunu ifade eden Bahçıvanoğlu, "Onlarla buluşma fırsatlarını her platformda değerlendirmeye özen gösteriyoruz.  Bizi 'Türkiye’nin en cool teknoloji marketi' seçmeleri, hem mutluluk veriyor hem de bundan sonra yapacaklarımıza ışık tutuyor" dedi.