TOKİ, Kahramanmaraş'ta toplu konut hamlesi başlatıyor

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, başta emekliler olmak üzere dar gelirli vatandaşları 250 lira taksitle ev sahibi yapmak için büyük bir çalışmaya başladıklarını söyledi.

TOKİ, Kahramanmaraş'ta toplu konut hamlesi başlatıyor

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, başta emekliler olmak üzere dar gelirli vatandaşları 250 lira taksitle ev sahibi yapmak için büyük bir çalışmaya başladıklarını söyledi.

23 Ekim 2015 Cuma 19:09
TOKİ, Kahramanmaraş'ta toplu konut hamlesi başlatıyor
 Turan, beraberinde TOKİ Başkan Yardımcısı Mehmet Özçelik ile Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç'u ziyaret etti.
Ziyarette, kentteki konut ihtiyacına ilişkin görüşmelerin ardından Turan, Erkoç ve Özçelik, Büyükşehir Belediyesi teknik ekipleriyle görüşme yaptı.

Turan, yaptığı açıklamada, Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun gösterdiği hedefler doğrultusunda, emekli ve dar gelirli vatandaşlarla ilgili konut çalışması başlattıklarını belirtti.

Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç'un arazi temini konusunda çok güzel çalışmalar yaptığını vurgulayan Turan, şunları kaydetti:

"Başta emeklilerimiz olmak üzere dar gelirli vatandaşlarımızı 250 lira taksitle ev sahibi yapmak için büyük bir çalışma başlattık. Çevredeki illerde de çok büyük çalışmalarımız var. Arazi üretimi bu konuda çok önemli bir nokta. Arazinin bedelsiz olması gerekiyor ki vatandaşlarımıza ucuz konut alma imkanı tanıyalım. İnşallah çok kısa zamanda Kahramanmaraş'ta başta emekliler olmak üzere dar gelirli vatandaşlarımıza, OSB'lerde ve asgari ücretle çalışan kardeşlerimize, belki burada çalışan memur kardeşlerimize yönelik büyük bir çalışma içerisine girmiş olacağız."

- "2016, Kahramanmaraş için güzel yıl olacak"

Turan, TOKİ'nin dar gelirli vatandaşlara konut edindirmedeki en büyük avantajının, vatandaşların taksitlerini daireye taşındıktan sonra ödemeye başlaması olarak değerlendirdi.

Dar gelirli vatandaşların hem taksit hem de kira ödemesi yapamayacağına dikkat çeken Turan, bunun da çok önemli bir avantaj olduğunu belirterek, "Kahramanmaraş'ta konut sahibi olamamış, konut sahibi olmakta zorlanan başta emekli ve dar gelirliler olmak üzere tüm vatandaşlarımız bizi takip etsinler. Büyükşehir Belediyemizi takip etsinler. Büyükşehir Belediye Başkanımızla söz konusu konutları hangi bölgede yapacağımızı da görüştük. 2016 yılının Kahramanmaraş'ta dar gelirli vatandaşlarımız için güzel bir yıl olacağı kanaatindeyiz" diye konuştu.

Büyükşehir Belediye Başkanı Erkoç ise dar gelirli ve emekli vatandaşların konut sahibi olmaları için çaba gösterdiklerini söyledi.

Bu kapsamda TOKİ Başkanı Turan ile kapsamlı bir görüşme yaptıklarını dile getiren Erkoç, "Kahramanmaraşımızın geleceğiyle ilgili özellikle de dar gelirli vatandaşlarımızın konut edinmeleriyle ilgili hükümetimizin politikaları konusunda Sayın Başkanımızla bir mutabakata vardık. Zaten altyapı ve arazi çalışmalarını biz sürdürmekteydik. Şimdi ise TOKİ ile beraber çalışmalarımızı yürüteceğiz" dedi.

Erkoç, daha sonra Turan'a, kentin kurtuluş hikayesini anlattı.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 24.10.2015 07:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
şaban yılmaz 2016-12-07 22:02:27

SEÇİM YATIRIMI YAPMA BAŞKAN VERDİĞİMİZ OYO PİŞMAN ETME

Avatar
şaban 2016-11-12 22:41:35

inşAllah yapılır lafta kalmaz

Avatar
İbrahim 2016-10-31 20:06:01

Ibrahim.belki.15.sene.sonra
Ibrahim

Avatar
Nermin 2016-10-11 08:21:13

Bende kiradayım 2tane yetimim var TOKİ ne zaman baslatılıcak 500kira veriyorum asgari ücretle çalışıyorum kredi ödüyorum bu Suriyeliler yardım ediliyoda bize neden edilmiyor sayın belediye başkanımıza sesleniyorum ne olur bana da yardımcı olun ben hem anneyim hem baba

Avatar
Nermin 2016-10-11 08:14:25

Bende kiradayım 2tane yetimim var TOKİ ne zaman baslatılıcak

Avatar
zeki 2016-10-02 19:03:38

Hani nerde konut filan multeciler bizden iyiler yapmayın Allah aşkına

Avatar
Hamdi Kocaer 2016-09-17 20:17:18

Şu an suriyelilerden ev sahipleri kiraları yüksek tutuyor bekar olduğumuz için ev vermiyorlar bizde insanın bizimde evimiz oldu istiyoruz bu evleri verirken bitmemiş yetim hakı var hak etmeyen ev verilirse mabalda kalan kalır elini vicdanlarına koyarak yapsınlar hak edene verin aç gözlü olana deyil

Avatar
Kmarasta dar gelirliler icinmuracaat nez 2016-09-01 17:40:19

Kmarasta dar gelirliler icinmuracaat nezaman ne zaman yapimina gecilecek

Avatar
zehra 2016-05-09 22:01:28

yalan hani nerde konut güya başa gelince askeri ücretlilere ev yaptıracak tı hani nerde

Avatar
Suzan 2016-02-20 00:49:00

Bir türlü bir haber çikmiyor tokiden ne zaman başlayacak yeri neresi olacak büyüklü ne olacak ya önden ne kadar verilecek yaaa canimiz su oldu ya biraz ilgilenin lütfen evsizleri düşünün ilginize teşekkürler

Avatar
yrm 2015-10-31 11:32:50

eski Türkiye olsaydı rüyanızda görürdünüz böyle daireleri hatta rüya da bile göremezdiniz nankörlük etmeyin...

Avatar
tugba 2015-10-29 00:29:44

Merhaba bu evler cekilislemi yoksa önce basvuranlarmi hak sahibi olacak?Birde basvurular ne zaman acaba bilgisi olan varmi?ß

Avatar
46 kahramanmaraş 46 2015-10-27 15:12:45

boş tenekeden çok ses çıkar.

Avatar
KÜRŞÜT46 2015-10-27 13:44:07

Desene seçim üzeri gaz alma, birilerine rant sağlama. yüreğiniz yetiyorsa, serintetpe, mağralı, Divanlı, Sakarya, Tekke... haydi kentsel dönüşüme

Avatar
ALİ 2015-10-27 08:15:27

KAZIM, SEN DE ALMANCISIN.MEHMET BEY SANA ÇALIŞIYOR. UNUTMA.

Avatar
vatandaş 2015-10-26 21:49:44

sayın başkan; kentsel dönüşüm diye 15 - 20 yıllık binaları yıkıp 3 - 5 çapulcu mütaahitin zengin olmasını sağlamaktan ziyade, memleketin eski mahallelerinin bu imkandan faydalanmasını sağlarsanız hem vatandaş, hem şehir, hem siz kazanırsınız.divanlı mahallesinde 15 metre sokağın içerisine doğalgaz girdiremedim, sebep olarak imar problemi dendi.bu imar problemini koca büyükşehir belediyesi çözemiyorsa ZIMARANIN SIRTINA olsun bizim büyükşehrimiz...lütfen dikkate alınız..

Avatar
kiracı 2015-10-26 08:19:14

babam emekli 950 tl maaş alıyor bunun 450 si kira aplam ve ben okuyoruz çatı akıyor av sobalı 250 si dershane taksiti geri kalan kömür odun elektrik su tüp bakkal parası neye yetsin yada akan romantik çatı altında ders çalışmak kolaymı bunların arasında babam nasıl ev alsın umudumuz bu evin olması inşAllah olur. annem için babam içn inşAllah olur acele yapılsın

Avatar
efsus 2015-10-25 17:10:50

K.maraş da dargelirli ailelerin bu gibi projelere çok ihtiyacı var. İnşAllah adil bir proje olur Memleketimize hayırlı olsun.

Avatar
HALİL 2015-10-24 20:29:48

Her noktaya hizmet geliyordu andırın maraş arası köprü atılıyor 10 km kısalıyordu inanıp oy vermiştik 2. yılına girdi çalışma dahi yok duy da inanma bu adamdan maraşa hizmet gelmez yaptıkları yapacaklarının teminatıdır

Avatar
hasanali 2015-10-24 17:15:16

bende istiyorum ne zaman başlayacak bende başvuracağım sıraya gireceğim evim olsun 250 tl ye banada verin ev banada

Avatar
türkoğlu 2015-10-24 11:39:48

vatandaşa ucuz konut vaadiyle yola çıkanlar milleti faize yönlendirerek borçlu hale getiriyor. ayrıca bu memlekette binlerce eski konut var yani rant olmadığı için mi o bölgelere kentsel dönüşüm yapılmıyor.

Avatar
46 2015-10-24 10:14:29

sayın başkan bu işi maraşın eski mahalelerin den başlasan şehrin ortasında hem görüntü kirliliği hemde araziler telef olmaz hemde atıl vaziyetten kurtulur işine karışmak haddime deyil ama benim ki öneri

Avatar
devrimci yurtsever 2015-10-24 08:58:33

desenize zenginler yaşadı. neden mi? konutların çoğu zengine veriliyor onlarda kiraya veriyor, hiç duydunuzmu bir fabrika işçisinin toki, gölkent veya güneşevlerde oturduğunu!!!!!

Misafir Avatar
46 lı 2015-10-27 15:47:26 @devrimci yurtsever

ben gölkent de oturuyorum ve fabrikada çalışıyorum

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kazım 2015-10-24 23:43:04 @devrimci yurtsever

evet devrimci bey ben tokide oturuyorum ALLAH cumhur başkanımızdan razı olsun

Beğenmedim! (6)
Avatar
ümit 2015-10-23 23:58:39

Allah rizasi için faizsiz bankalarla calisinda. Bu konulara dikkat eden vatandaşlar da ev sahibi olabilsin.

Misafir Avatar
ede 2015-10-26 19:43:03 @ümit

Faizsiz bankacılık olur mu? Kar payı adı altında yapılan bankacılık da aynı faizciler gibi
değil mi? Hiç zarar ettiği duyulmuş mu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2015-10-23 23:35:51

Yiten canlar, şehitler geri gelecek mi? Şehit ailelerine ne gibi yardımlar yapmayı planlıyorsunuz, yoksa daha planlamamışmıydınız????

Avatar
Asb 2015-10-23 22:20:27

İnşAllah biran önce başlarsınız devamının gelmesini temenni ederim.

Avatar
hüseyin 2015-10-23 20:36:26

toki genel başkan yardımcısı ne kadar maaş alıyo ? bu ülkede yaşayan ne kadar meslek grubu varsa özel veya devlet farketmez hepsine adaletli bi şekilde maaşını verin herkes kendi evini alır.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126