AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, Fatma Yeni, Pazarcık Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti'ne başvurarak, elektrik şebekesinde meydana gelen voltaj yükselmesi nedeniyle evinde kullandığı uydu cihazı, çamaşır makinesi ve bilgisayar şarj aletinin arıza yaptığını, arızanın tamiri için de 305 lira ödediğini belirterek, mağduriyetinin giderilmesini talep etti. Yeni'nin başvurusunu değerlendiren heyet, önce ilgili elektrik dağıtım şirketinden savunma talebinde bulundu. Şirket, Fatma Yeni'nin, ikamet ettiği binada kiracı olduğunu ve elektrik abonesinin de kendi adına olmadığı için herhangi bir ödeme yapamayacaklarını bildirdi. Heyet, yaptığı değerlendirmede, tüketicinin abonelikten ziyade hizmetten yararlandığını, bu hizmetten yararlanırken faturalarını düzenli ödediğini, bu süreçte ilgili firmanın tüketiciyi muhatap olarak aldığı için şirketin Fatma Yeni'ye 305 lira ödemesine karar verdi. Pazarcık Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti Başkanı Abdurrahman Akbaba, AA muhabirine yaptığı açıklamada, tüketici açısından önemli olanın ''hizmetten yararlanma'' olduğunu ifade ederek, ''Aynı anda elektrikli ev aletlerinde meydana gelen arızanın voltaj yükselmesinden kaynaklandığına kanaat getirdik. Dolayısıyla burada tüketicimiz mağdur durumda'' dedi. Akbaba, aldıkları kararın emsal teşkil edeceğini kaydederek, benzer konularla karşılaşan tüketicilerin bulundukları yerdeki hakem heyetine başvurmasını istedi.