Türkiye’de İstanbul, Antalya ve Bodrum’da toplam 9 otel ile hizmet veren Titanic Hotels, misafir odaklı hizmet ve uygulamalarıyla sektöre yön veriyor.

İstanbul, Antalya ve Bodrum’da toplamda 9 otelle hizmet veren Titanic Hotels, kısa sürede yurt içi ve yurt dışından yoğun taleple karşılaştı. Group Koordinatörü Gökhan Özbatır, misafirlerinin kişisel değerlendirmelerine göre 97 puan elde ettiklerini ifade ederek, Bodrum’un ülke turizmine olduğu kadar bölge ekonomisine de büyük katkı sağladığına vurgu yaptı. Özbatır, "Hizmet sektöründe misafirlerimizin memnuniyeti ön planda olmak zorundadır. Bunun için birçok farklı detayın düşünülmesi ve koordine edilmesi gerekir. Bunları yaparken de kalite standartlarından ödün vermeden çalışmak, özellikle konusunda deneyimli personelle hizmet üretmek de ayrı bir önem taşır. Misafirlerimizin kişisel değerlendirmelerine göre 97 puan elde ederek ülke turizmine olduğu kadar bölge ekonomisine de büyük katkı sağladı. 1983 yılında turizm alanı olarak ilan edilen bölgede uzun yıllardır sürüncemede kalan bu projeyi 2015 yılının Mayıs ayında teslim alarak bir yıldan az bir sürede tamamladık. Türk turizminin hizmetine sunarak turizmin en sancılı olduğu bu dönemde ülke ekonomisine önemli bir değer kazandırmış olduk” diye konuştu.

500’den fazla kişiye istihdam

Otelin istihdam alanında da büyük fayda sağladığını hatırlatan Özbatır, şöyle devam etti:

"Otelimiz, büyük çoğunluğu bölgeden olmak üzere 500’den fazla kişiye istihdam imkanı oluşturdu. Türkiye’nin en büyük otel zincirlerinden otel bünyesine dahil olan personel rotasyon hakkı tanınarak grubun diğer destinasyonlardaki lüks otellerinde çalışma fırsatı yakaladı. Misafirlerine daima yüksek kalite ürün sunan otelimiz bölge tedarikçileri için de yeni bir talep kaynağı haline gelerek önemli bir ekonomik destek sağladı. Çevre düzenlemesi, ağaçlandırma ve arıtmaya da büyük yatırım yapan tesisimiz, ekonomik olduğu kadar çevre odaklı konularda da hassasiyete sahiptir."