İSTANBUL (AA) - Peugeot, ATP World Tour'un Platinum sponsoru ve 20'den fazla turnuvasında resmi otomobil sponsoru oluyor.

Peugeot'dan yapılan açıklamaya göre, marka, ATP World Tour ile 2016 yılından itibaren dünya çapında iş birliği yapacak. İş birliği kapsamında, özellikle 508, 3008, 5008 ve Expert Tepee olmak üzere 500'den fazla araç turnuvalarda oyuncuların, VIP misafirlerin, resmi görevlilerin ve seyircilerin ulaşımını sağlayacak.

Bu işbirliği ile turnuvalar boyunca uluslararası pazarlama haklarından, kortlarda görünürlükten ve bir ağırlama programından yararlanacak olan Peugeot, 635 milyonun üzerinde televizyon seyircisine ve farklı turnuvalarda sayıları 2 milyonu aşan aktif seyircilere araçlarını teşhir edecek. Peugeot, kortların dışında 325 milyon ziyaretle tenise adanmış en büyük dijital portal olan "ATPWorldTour.com" üzerinde de var olacak. Marka aynı zamanda, fanlara ATP World Tour kulislerine özel bir erişim sunan ve 170 ülkede dağıtılan, turnuvaların haftalık TV dergisi ATP World Tour Uncovered'ın ana partneri olacak.

30 yıldan uzun süredir tenis sporuna destek veren Peugeot, 160 ülkedeki varlığı ile ATP World Tour'un dünya çapındaki imajını bir araya getirerek, tenise verdiği desteği daha da güçlendiriyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Peugeot Genel Müdürü Maxime Picat, tenisin Peugeot için doğal bir ifade alanı olduğunu belirtti. Picat, şunları kaydetti:

"Tenis sporu, dinamizm, disiplin, zarafet ve heyecan değerlerini ön plana çıkarıyor. Bizim de müşterilerimizle paylaşmak istediğimiz işte bu değerler. Peugeot, 30 yıldan uzun süredir Roland Garros turnuvasına destek verdi. ATP World Tour ile yaptığımız bu yeni iş birliği, uluslararası büyüme bağlamında tenise olan sadakatimizin doğal bir uzantısıdır ve bu tüm yıl boyunca bütün dünyada Peugeot'ya bir görünürlük sağlayacaktır."

ATP Başkanı Chris Kermode de "Peugeot, uzun yıllardan beri sporumuza destek veriyor. İş birliğimiz, Peugeot'nun tenis dünyasında birinci plandaki otomobil markası pozisyonunu pekiştirecektir. Peugeot gibi dünya çapında bilinen bir markayı hızla büyüyen sponsor ailemizde ağırlamaktan son derece mutluyuz. Bu büyüme, izlenme rekorlarımızın ve sponsorlarımıza özel platformlar sunabilme kapasitemizin bir sonucudur" ifadelerini kullandı.