Ak Parti İl Başkanı Doğan'dan Suriyelilere karşı yapılan eyleme sert tepki

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Avukat Metin Doğan dün (pazar günü) Kahramanmaraş'ta kalabalık bir grubun Suriyelilere yönelik yaptığı eylemi sert bir dille kınadı.

Ak Parti İl Başkanı Doğan'dan Suriyelilere karşı yapılan eyleme sert tepki

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Avukat Metin Doğan dün (pazar günü) Kahramanmaraş'ta kalabalık bir grubun Suriyelilere yönelik yaptığı eylemi sert bir dille kınadı.

14 Temmuz 2014 Pazartesi 01:44
Ak Parti İl Başkanı Doğan'dan Suriyelilere karşı yapılan eyleme sert tepki

Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Avukat Metin Doğan Suriyelilerin şehrimizden gönderilmesi için yapılan eylemle ilgili resmi twitter hesabından bir açıklama yaptı.


Açıklamasında yapılan eylemleri çok sert bir dille kınayan Av. Metin Doğan şunları söyledi:

"Zalim Esedin bombalarından kaçarak şehrimize sığınan kardeşlerimizi şehirde istemeyen zihniyeti protesto ediyoruz."

"Bugün karanlık bazı odaklar tarafından yönlendirilen genç veçocukların Suriyeli misafirlerimize yönelik provakasyonlarını şiddetle kınıyorum"

"Kahraman şehrimizin imajına zarar veren eylemleri organize edenler güvenlik güçlerimiz tarafından tespit edilerek yargıya teslim edilecektir"
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tekkeli ali 2014-07-20 09:28:21

bu kafayla senden k maraşımıza fayda gelmez doğan. ölçülü konuş biraz tahriklere gerek yok .

Avatar
ADEM 2014-07-20 09:26:26

BENDE SENİ ŞİDDETLE KINIYORUM DOĞAN. ÇÖZÜM BULUN O ZAMAN BOŞ KONUŞMAYA GEREK YOK..

Avatar
mesut 2014-07-16 17:32:54

sayın metin doğan bey bir çadırkentler neden kuruldu madem halk kışkırtıldı diyorsunuz eden hiç bir esnafın malına zarar verilmedi neden küfürler edilip suriyelilerin evlerine girilmedi bu halk sizden çok şey istemiyor sadece mahalle aralarında kalan suriyelileri çadırkentlere taşıyın diyor doğru siz sıcak evinizde otururken ben ve benim gibi maraşın çeşitli mahallerinde oturan halk sizi ilgilendirmiyor. savunduğunuz suriyeliler hırsızlık yapar yol kesr kadınımıza kızımıza sarkmaya kalkar kiralar ikiye üçe katlar ama bunlara tek kelime etmezsiniz haklı olan halkı haksız göstermeye çalışırsınız

Avatar
cozum bul sokaga birakma 2014-07-16 04:26:32

Bu adamlari getir sokaga birak.olmaz oyle.cozum bulun cozum.maras dingonun ahiri degil.kurallara bunlarda uymali.biktik hergun evimize geliyorlar.cozumu bulacak sizlersiniz.

Avatar
veli kibR 2014-07-15 18:32:29

BENDE SENİ PROTESTO EDİYİR VE KİNİYİRUM BASKAN. YAPTİGİNİZ ACİKLAMA COK TALİHSİZ. OLAYLARİ CARPİTAN SİZLERSİNİZ. BİRAZDA HALKİ DİNLEYİN. BU OLAYLARİN SEBEBİ NEDİR DİYE. TUTUKLANİP CEZALANDİRİLACAKMİS EYLEMCİLER. EMNİYET MUDURUMUMUSUN SEN. SENİN SOYLEMENE NE GEREK VAR. ORTADA SUC VARSA SUCLU CEZALANDİRİLİR. BOSBAKANİN DA ACİKLADİ BU GUN. KAHRAMANMARASLİTA NASİPSİZLER DİYOR. EVET
KAHRAMANMARASLİ NASİPSİZ
TERBİYESİZLİKTEN
SAHTEKARLİKTAN,
İKİYUZLULUKTEN
VATAN HAYİNLİGİNDEN,
AHLAKSİZLİKTAN
NASİBİNİ ALMAMİS NASİPSİZLERDİR.

Avatar
royalmarasss 2014-07-15 17:35:09

Bende kendi görüşleri dışındaki her olay vaka aktivite veya protestoyu, ya paralel ya provakasyon diyen zihniyeti kınıyorum..

Avatar
sinan 2014-07-15 12:52:52

3-5 cahilin cahilliği tüm Maraşlıya mal oldu yazıklar olsun sizlere,

Avatar
ömer 2014-07-15 12:38:00

şimdi sen kimsin kimligini acıklada herkes görsün ben de bir akp liyim am çarşıda olanları sokakda olanları belliki senden daha iyi görüyorum utuma akepeyi bu halk seçti suriyeli deyil söyle bakalım o savundugun başkanına bir çözüm yolu bulmuşmu yoksa maraş halkı suriyelilerden diz çöküp özürmü dilesin nedir istegi bey efendinin BURASI . K. MARAŞ. unutmayın halep deyil burda maraşın kuralları geçer herkes bunu önce ezberlesin

Avatar
MARAŞLI EDE 2014-07-15 10:46:58

NE KINAMASI ADAMLARA AÇIN DÜKKANI VERGİ ,ELEKTİRİK ,SU PARASI ALMAYIN BİZ ÖDEYELİM KAPALI BİR ALANDA MİSAFİR EDELİM DIŞARI ÇIKMA YASAGI GELSİN

Avatar
solak mehmet 2014-07-15 10:35:28

dikkat edin sayın başkan o zihniyeti kınıyor. kahraman maraş halkını degil. o zihniyette olanlar üstüne alınsın ama halk degil. sözleri çarpıtmaya çalışan olabilir. bunlar pravakasyondur halkımız itibar etmesin. bu maraş beşyüz cahilden degil yarım milyon insandan oluşuyor. suriyeli eylemine karşı gelen maraşlılarıda tartaklayan işte bu zihniyet

Avatar
MEHMET HANIFI DAG 2014-07-15 08:54:59

OLAN HALKA OLUYO BIRDE HALKI DINLEYI ALLAH RIZASI ICIN

Avatar
MEHMET HANIFI DAG 2014-07-15 08:54:24

VATANDASIN HUZURU NE OLACAK ADAMLAR BURDA BIZE AHKAM KESIYOLAR TABI BUYUKLERE OTE GIDIN DEMIYORLAR OLAN HALKA OLUYOR

Avatar
Adem 2014-07-15 08:27:34

Sayın Doğan; Toplumun içine arıları salarsan huzursuzluk elbet olur. Arı bal yapar, mubarek hayvandır demek ancak sizin çözümünüz olabilir. Her şeyde olduğu gibi yine dayatma yine zora ki kabul bekleniyor.

Avatar
KARDELEN 2014-07-15 07:58:44

elin surelisini düşunecenize kendi halkınızı duşunun.

Avatar
ahmet 2014-07-15 00:14:33

allah c.c nin vermis oldugu ensarlik firsatini tepmeyelim.canakkale sehitligi bu misaki millinin bize nasil kaldigi hakkinda kimlerin savastigi hakkinda bize bilgiler vermektedir.ensarlik firsatini degerlendiremedigimizde muhacir olmayacagimizin garantisi var mi?

Avatar
eskiden akpliydim 2014-07-14 20:19:25

işte kinamalar sitemler dikta ca çözüm üretmeler akp ce problemi halletmeler acaba biz cadirkente tasinsakta onlardan boylemi uzak kalsak kimbilir bu vatan bizim mi diye sormak lazim dogan abi biz marasli tc vatandaslari karsinda ne bir pkk li ne de israilli var acaba kinama mesaji yollayacagina dun olaylar olurken gelip oradaki halkin sozlerine kukak versydinizde ortak yollu bir cozume gidilseydi olmaz miydi sayin basbakana sesleniyirum dun olaylar olurken piknik keyfi süren yöneticileri alip kendini meslegine adamis birilerini mi gönderse acaba daha mi iyi olurdu

Avatar
ahmet burhan 2014-07-14 17:43:52

bu karanlık odakları açıklasanızda bilsek; hırsızlık yapanlarmı, fuhuş yapanlarmı, dilencilik yapanlarmı; yoksa çocukların önünü keserek telefon, para hatta dondurmasını elinden alanlarmı karanlık odaklar. akşam bi zahmet atatürk parkına gidin veya sokaklarda bir dolaşın... gelmesinler demiyoruz ama herşeyin bir kuralı olması lazım... değilmi?

Avatar
kocakurt 2014-07-14 17:38:16

bu zamana kadar ses çıkarmadık da noldu ibneler gitsin vatanı için ölsünler bizim topraklarımıza sığınmasınlar bizim başımıza böyle bir iş gelse allah muhafaza kim kabul edecek çocuklar kadınlar tamam ama gençlere diyirum gidin vatan için olün

Avatar
ONUR 2014-07-14 17:29:54

SAYIN İL BAŞKANI SEN NEY GÖRÜYOSUNKİ SURİYELİLERİN NE YAPTIGINI BİZ BİLİORUZ HERYERDE COCUKLAR ELLERİNDE PEÇETE SOKAK BAŞLARINDA CADDELERDE ARABALARIN ÖNÜNE ATLIYOLAR NE YAPMALI KOSKACA MEYDAN YAPTINIZ GELİP RAHAT RAHAT OTURAMIYORZ TERS TERS HAREKETLER LAF ATMALAR YANINA GELİP PARA İSTEMELER DAHA YAZICAK ÇOK ŞEY VARDA ÜLKEMİZ İÇİN DUYGUSAL HAREKET ETEMEYELİM YA BAKIORMDA SURİYELİLERİN ÇOĞU GENÇ GİDİP ÜLKELERİNDE SAVAŞACAKLARINA BURDA EŞLERİ KOLLARIDA GEZİYORLAR YEMİN EDİYORUM BENDEN ÇOK GEZİYORLAR BEN BİLE BU KADAR RAHAT OLMADIM SENİN RAHATIN İYİ HERHALDE SAYIN İL BAŞKANI SENİ KINIYORUZ.

Avatar
naim 2014-07-14 17:17:09

ak partiye yakışmayan birisin doğan bende seni şiddetle kınıyorum

Avatar
kale mahallesi 2014-07-14 17:15:31

bende seni vede senin düşünenleri şiddetle kınıyorum maraş lı biri de senin gibi düşünmez gerçekleri görmeden konuşuyorsun seni bir daha kınıyorum doğan....

Avatar
kürşat 2014-07-14 15:25:25

bizde seni esefle kınıyoruz

Avatar
Ali 2014-07-14 14:34:45

Suriyelilere Türk vatandaşı kimliği verilmiş diyorlar eğer öyle ise bunlar gitmek için gelmediler. KAHRAMANMARAŞ Halkının tepkisi boş değil.

Avatar
DEREKÖYLÜ 2014-07-14 14:30:23

SAYIN İL BAŞKANI.SİZLE KINAMA MAKAMI DEĞİL.ÇÖZÜM BULMA MAKAMISINIZ.HÜKUMETİNİZ BU REZİLLİĞE ÇÖZÜM BULMALIDIR.SURİYELİ DİLENCİLERDEN CAMİLERE,MARKETLERE,ATM LERE GİTMEYE KORKUYORUZ.KİMSE SURİYELİ KARDEŞLERİMİZDEN RAHATSIZ DEĞİL.ALIN BİR KAMPA KONTROLLÜ OLARAK BAKIMINI YAPIN.HER TARAFTA SERSERİ MAYIN GİBİ DOLAŞTIRMAYIN.BU SORUNA ÇÖZÜM BULMADIĞINIZ İÇİN ASIL BİZ SİZLERİ KINIYORUZ.

Avatar
GÖREN GÖZ 2014-07-14 14:14:21

SEN KİMSİN NEYİ KINIYORSUN İL BAŞKANI OLUNCA BİRŞEYMİ OLUYOR SEN ÖNCE KENDİ İNSANINA SAHİP ÇIK SENİN BİR CENAZENE HASTALIĞINA YİNE BU K.MARAŞLILAR GELECEK ONLAR YARIN GİDECEK TABİ GİDERLERSE.BU NASIL ANLAYIŞ SENİN OKADAR ŞEHİDİN OLDU HANGİSİNE KİM AĞLADI KARDEŞİM TAMAM ÇOÇUKLARINI BIRAKIP GİTSİN SAVAŞSINLAR ONLARA KENDİ AİLEMİZ GİBİ BAKARIZ.SEN ÇIK ŞEHRİN İÇİNDE DOLAŞ CESARETİN VARSA TEKRAR KINADIĞIN BU MİLLETTEN ÖZÜR DİLERSİN GERÇEKLERİ GÖREBİLİRSEN

Avatar
meçhul 2014-07-14 13:48:24

Sayın Metin doğan bey efendi , bu zamana kadar ses etmemişiz!! şimdi neden insanlar bu kadar tepkili düşündünüz mü hiç ?? ben memleketimde huzursuzum!!Rabbim yardımcıları olsun.Niye rahat durmuyorlar , kendilerine verilen imkanlar benim halkıma verilmedi.Memleketimin insanlarından da dün e kadar hiç bir tepki ve kötü davranışlar görmediler göremezlerdi rahat durmuş olsalardı...!!!

Avatar
hasan 2014-07-14 13:31:17

genel kurulda bağ evinde zengin ve hocalar oturur seni silerler çok kendini her şeye atma akşamları çocuklarını alda parka otur oturabilirsen vatandaşı dinle

Avatar
fatih sarı 2014-07-14 13:28:44

metin efendi kınamak eğer bir şeye çözüm getirecekse,senin o koltukta oturman zaten en büyük yanlışlardan birisi,bende seni kınıyorum o zaman

Avatar
Gül 2014-07-14 13:13:06

Buna bir millet uyanıyor mu demeli ne demeli bilmiyorum, benim bildiğim Maraşlı top atsanda uyanmaz. Ak parti il başkanı bu davranışı kınayıncaya kadar bunların şehrimizde ne işi var desin. Bir ülkeden kaçarak savunma mücadelesi verilmez, eğer bağımsızlık için mücadele edecekseniz kaçmadan savaşacaksınız. Ükemizin her yeri mülteci doldu, işsizlik hat safhaya çıktı . Iraklıya , suriyelilere kucak açan hükümet Türkmenler e neden sahip çıkmadı? Orada Türkmenler boğazlanırken niye onları görmedi, yanlış politikalar mutlaka bu ülkenin başını ağrıtacaktır, ayrıca halk çok doğru bir iş yapmış.

Avatar
mustafa 2014-07-14 12:34:06

Bizde ısrarla sizi kınıyoruzda üsütünüze almıyorsunuz ki hiç sayın avukat bey.. sen hiç maraşın caddelerinde yürüdünmü atm ler gidip gördün mü? aracınla giderken suriyeli önüne atladımı?sen vatandaşın acken issizken bu adamlar 20 liraya kaçak çalışıyor fuhuş hortladı hiç bunlarla alakadar oldun mu il başkanı sayın avukat yapmayın bunu yazıktır ya kendi menfaatleriniz için bu kadar aşağlamayın halkınız 2015 e az kaldı vekil olur giderisn tabi bu millet bunu unutmayıp seni şiddetle kınamazsa!!!

Avatar
Aslanbey 2014-07-14 12:30:56

Kimse yabancı düşmanlığı yapmıyor. Halkımız bu güne kadar gereken her türlü desteği vermiş olup, elinden gelen yardımı esirgememiştir. Ancak bu kadar hoşgörülü ve misafirperver bir halkın da sabrını zorlamanın bir anlamı yok.

Avatar
İNSAN 2014-07-14 12:30:51

YESİNLER SENİ CÜCÜM

Avatar
MEHMET 2014-07-14 12:19:58

METİN EFENDİ NEYİ KINIYORSUN SEN HER KÖŞEDE BUNLAR HARAÇ İSTİYOR BOŞ İŞLERLE UĞURAŞMAKTAN HALK NE DURUMDA ONU BİR GÖRÜN. BEN VERĞİ ÖDÜYORUM ADAMLAR VERĞİ ÖDEMEDEN DÜKKAN AÇIYOR BENİM DÜKKANIMI MALİYE KAPATTI 50 BİN TL ZARAR ETTİM ONLAR GELMİŞ BENİM MEMLEKETİMDE DÜKKAN AÇIP KAÇAK MAL SATIYOR.

Avatar
mustafa karayılan 2014-07-14 12:12:25

maraşlıya ettiğin pırotostoyu sen kendine sakla çünkü siz görmüyorsunuz bazı olan olayları siz tepeden bakıyorsunuz içinde deyilsiniz daha doğrusu halk la deyilsiniz daha söylenecek coooooooookşey varda gerek yok ben yazar yada gazeteci yada il başkanı deyilim sade bir vtandaşım

Avatar
OKTAY 2014-07-14 11:43:59

TAMAM AVUKAT BEY SİZE KATILIYORUM, SİZDE ŞUNLARIN CEVABINI VERİNİZ LÜTFEN
SURİYELİLERİN, ÖNÜMÜZÜ KESİP HARAÇ İSTEMESİNE, EVİMİZİN KAPISINI ÇALIP ISRARLA BİRŞEYLER İSTEMESİNE, TRAFİKTE DENGESİZCE ARAÇ KULLANMALARINA, İŞ YERİ AÇIYORLAR VERGİ LEVHALARI VARMI İŞ YERİ AÇMA RUHSATLARI VARMI, TRAFİK IŞIKLARINDA ÇOCUKLARIN MENDİLV.S. SATMASINA, EŞLERİMİZE SARKINTILIK YAPMASINA, YOLDA YÜRÜMEYE KORKUYORUZ ABİ, ÇEKİLSİNLER ÇADIRLARINA KAHRAMANMARAŞLI OLARAK HEP BERABER YARDIM YAPALIM. İÇİMİZE GİRMESİNLER.

Avatar
46 2014-07-14 10:53:14

savaştan önce bu suriyeliler kendi memleketlerinde bu kadar rahatmıydılar?

Avatar
DOĞRUSÖYLER 2014-07-14 10:38:00

METİN DOĞAN GERÇEKLERİ HEP SAKLIYORSUNUZ......GERÇEKLERİ AÇIKLASANA

Avatar
mustafa 2014-07-14 10:37:06

yandaşlığı bir köşeye bırakıp dürüstçe hemşerilerinin arkasında dur sende görüyorsun bu suriyelilerin nerelerde neler yaptıklarını... hepsi kapalı bir alana toplanana kadar yada ülkelerine dönene kadar eylemler devam edecektir... çarşıda 10 kişiden 8 i suriyeli ben can güvenliğim yok diyorum sen bana kalkmışsın yandaşlık yapıyorsun...

Avatar
ferhat 2014-07-14 10:36:04

mümin lik yorumu yapıyorsun da arkadaşım. bu mümin ler kardeşine nasıl zarar verir, nasıl haraç keser, nasıl toplanıp saldırı, iyi yaptılar buna bigün dur denilmesi gerekti.

Avatar
serpil 2014-07-14 10:24:29

Şiddetle kınıyoruz diyor ya şiddetle kınanan sizsiniz daha ne doğru düzgün açıklama yapan bir başkan var ne de bir var vali . Şiddetle bu olayı savunuyorum sonuna kadar . bir de tutup kendi milletine örgüt diyorsunuz evet örgütlük varsa kendi canımızın güvenliği için var biz en azından kendi milletimizi öldürmüyoruz sahip çıkıyoruz ...

Avatar
KADİR !! 2014-07-14 10:19:21

Dün ki Kahramanmaraş protestosuna Maraş bakanı yorumu (boşbakan)

AKP MARAŞ BAKANI; "Zalim Esedin bombalarından kaçarak şehrimize sığınan kardeşlerimizi şehirde istemeyen zihniyeti protesto ediyoruz."

Ulan bu adamlar parkta haraç kesemeye çalışan, hergün devlettten para alan yetmedi aylık alan, yiyecek içecek hertürlü imkanı bedava olan, canı istediğine saldıran bişey olmamış gibi devam eden, hastanede sıra beklemeyip iyice milleti sinir krizi geçiren, otobüs vb ulaşım da kuruş para vermeyen, maraşın en nezih parkını istila eden ve hayvan gibi yemek yiyen laf atan, yolda yürümesini bilmeyen y

Avatar
UlusaLcı 2014-07-14 09:58:55

Sen nasıl başkansın destek vereceğine kınıyorsun genel başkanınızdan mı korkuyorsun!! sen rahatsın ama biz değiliz, biz HALK'IZ biz her zaman haklıyız.

Avatar
OSMAN 2014-07-14 09:44:43

Hiçbiriniz kendi nefsi için istediğini (mü'min) kardeşi için de istemedikçe tam mümin olamaz
( Buhârî, Müslim )

Avatar
bir dost 2014-07-14 09:34:36

uslupun için teşkler k.maraşlı alışkın bu nlara hani bir deyım var kınacı bilirmisin atın nallandıgını goren kurbagı kendi ayagını uzatmış.anladın sen kınacı iyikınamalar

Avatar
mehmet 2014-07-14 09:34:14

bunlar çarşıda makam aracıyla gezerken gazete okuyarak giden vatandaşı sadece zenginlerden oluşuyor zanneden zihniyetli. avukat oluyorsunuz, il başkanı oluyorsunuz, ama adam olamıyorsunuz. kendi halkını kınayan ADAM.

Avatar
BAHATTİN 2014-07-14 09:31:32

NASIL BU AÇIKLAMAYI YAPARSIN LÜTFEN TAMAM YAPILAN HİÇ DOGRU DEGİL EN ÇOK BUNDAN UTANAN BİZİZ.AMA AÇIKLAMA YAPMAK YERİNE ÖNLEM ALIN ABİ BÖYLE BİRŞEY OLABİLİRMİ ÇÖZÜM NE PEKİ KARDEŞİM BU İNSANLAR GELDİ BAŞTACI AMA DEVLET OLARAK ALTINI DOLDURMAN LAZIM.BU İNSANLARIN ÇADIRDA YAŞAYANLARI KÜÇÜK AZINLIK OLDU.ÇOCU DIŞARDA EV TUTMUŞ AÇ KAÇAK GELMİŞ ÇÖZÜMÜN NE ARKADAŞ KINAMAKMI

Avatar
metin 2014-07-14 09:29:12

sen milletvekilliğini rüyanda bile göremessin hel bu kınamadan dolayı al bir kaç suruyeli aileyi evind ebelede gör nasıl insan olduklarını

Avatar
avşar 2014-07-14 09:20:52

sen nasıl bi adamsın be beğenmiyorsan kınıyorsan defol git ekmek yediğin memlekete ihanet etme kimsin sen ki halkını kınıyorsun yazıklar olsun

Avatar
akıllı ol 2014-07-14 09:17:32

Kınayacağına önlem al günlerden beri her yerde haberler çıkıyor hiç takip etmiyormusun basını arkadaş sahi sen hiç akşamları dolaşıyormusun sokakları biz suriyeliler kadar rahat gezemez olduk

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2014-07-14 08:59:46

Asıl biz seni kınıyoruz YALAKA.sen git başbakanın yanına nasıl konuşayım efendim die not tut.KUKLA.sen ve senin gibiler tayyibin izni olmadan nefes bile alamazsınız.Çok seviyorsan bu adamları al evine bir ömür yaşa.Aldığın maaşın bir kuruşuna dokunmadan onlara ver.Var mı o kadar medeni cesaretin.Bol keseden sallıyorsun.Adamlara hem memleketinin bütün imkanlarını seferber edeceksin,her yerde öncelik tanıyacaksın,senden öncelikli olacak her zaman ondan sonra da kalkıp sana kabadayılık edecek.Kusura bakma beyefendi burası KAHRAMANMARAŞ ve biz de KAHRAMANMARAŞ lıyız.

Avatar
Halis KULYU 2014-07-14 08:58:51

Milletvekilliği seçimlerinde Suriyelilerden oy almayı mı düşünüyorsun?Aday olduğun zaman hemşerilerini kınadığın bu sözler ortaya çıkarılacaktır.

Avatar
ali 2014-07-14 08:47:15

metin doğan sen önce kendi insanına sahip çık ta ondan sonra Suriyeli insanlar hakkında yorum yap asgari ücretle çalışan insanın ev bulamaz oldu bu memlekette yorumlardan da anlaşılıyor ki insanımız sorunlar yaşamaya başladı bir an önce tedbir alın

Avatar
EDELER DİYARI 2014-07-14 08:26:09

syN Doğan Sizin zaten Türk Halkından Başka herkes KARDEŞİNİZ kınıyormuş sen kalk ailenle bir parka otur o zaman göreyim sizi orda oturup laf salata yapmak kolay İSTEMİYORUZ SURİYELİ bizde şiddetle sizi kınıyoruz sözde kınamayla birşey olmuyor ama Dün olanlar tam anlamıyla yerinde bir yapılmış bir şeydi KAHRAMANMARAŞ halkı size oy verdikçe ve ses çıkarmazken EDE leriniz di

Avatar
Mustafa 2014-07-14 08:23:19

Bende size oy verenleri kınıyorum bu işi bu hale getiren sizlersiniz akp zihniyetini kınıyorum.Sen bu memleketin insanlarının güven huzurundan sorumlusun oynamayın MARAŞ halkıyla...

Avatar
mustafa 2014-07-14 06:50:35

Sen kendi milletini savunacigin yerde üç beş cakali savunuyorsun demek ne cabuk unuttun o kinadigin hensetilerinden,kardeslerinden oy istemek icin takla attugunuz günleri ... Senin yolunu kesip senden harac isteyen olmadi dimi arkani kollayan polislerle halki karsi karsiya getirme once onlari burnumuzun dibine sokan zihniyeti kina bir kahramanmaraşliyi kinamak senin haddin degil herkez haddini bilsin karsinizdaki vatandas sütçü imamin torunlari

Avatar
bekir 2014-07-14 05:40:15

aağzı olan konuşuyor ama boş konuşuyor bunlar yalakaliktan başka birşey bilmezler.al birini vur ötekini

Avatar
ömer 2014-07-14 03:49:00

sen kim oluyorsunda kendi halkını kınıyorsun. esas biz seni ve sizin zihniyetinizi ayrıca burda yaşayan ve hertürlü pisliğin içine eli kolu bulaşmış olan suriyelileri kınıyoruz.

Avatar
Ali 2014-07-14 03:31:06

Bende sizi kınıyorum kendi at gözlükleriniz le.

Avatar
ökkeş 2014-07-14 03:17:15

siz kimden izin aldınızda maraşın göbeğine başka milletten adamları koydunuz...bunun böyle olacağını bilmek için müneccim olmaya gerek yok...en büyük potansiyel güç kaybedecek birşeyi olmayanlardır..siz bunları hesap edemiyorsanız inin ordan bilenler yönetsin...yada siz en iyisi kına yakın oturun..en iyi yapacağınız iş bu bence..

Avatar
Ali 2014-07-14 02:24:49

Ay ne çok kınandııım. yapma ede yaa naparız yoksa sen kınama.

Avatar
Ali 2014-07-14 02:14:29

Onların gözleri var görmezler, kulakları var duymazlar ayeti kerimesi boşa indirilmemiş, onlar sadece ağa babalarını duyarlar.

Avatar
hacı ahmet akkök 2014-07-14 02:09:00

misafir veya mazlum gittiği yerde umduğunu değil bulduğunu yer derler atalarımız ama bunlar fazlasını istiyor kadın satma bunlarda maraşlı lıra bayanlara taciz bunlarda kaçakçılık bunlarda metin bey bir gün akşam parklara gitte otur da bak ne yapıyorlar maraşlıları sığdırmıyorlar maaş alıyorlar sağlık tam ful erzaklar onlara maraşlıda sigortası olmazsa muayne bile etmiyorlar daha çok şey var anlatacak siyasete girmeyelim sabırları zorlamayın

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126