Ak Parti Milletvekili Adayları Kahramanmaraş’la buluşuyor

Ak Parti Kahramanmaraş İl Teşkilatı uzun bir aday adaylığı sürecinin ardından belirlediği milletvekili adaylarını Aksu’da büyük bir kalabalık eşliğinde karşılamaya hazırlanıyor. Büyük bir konvoyla gövde gösterisi yapacak olan Ak Parti Müftülük meydanındaki seçim bürosunu açarak milletvekili adaylarını halka tanıtacak.

Ak Parti Milletvekili Adayları Kahramanmaraş’la buluşuyor

Ak Parti Kahramanmaraş İl Teşkilatı uzun bir aday adaylığı sürecinin ardından belirlediği milletvekili adaylarını Aksu’da büyük bir kalabalık eşliğinde karşılamaya hazırlanıyor. Büyük bir konvoyla gövde gösterisi yapacak olan Ak Parti Müftülük meydanındaki seçim bürosunu açarak milletvekili adaylarını halka tanıtacak.

16 Nisan 2015 Perşembe 16:28
Ak Parti Milletvekili Adayları Kahramanmaraş’la buluşuyor

Ak Parti Milletvekili Adayları düzenlenecek muhteşem karşılama ve görkemli aday tanıtım toplantısı ile Kahramanmaraş’la buluşuyor. Heyecanlı bir yarışın ardından belirlenen Milletvekili adayları geçtiğimiz günlerde Ankara’da Ak Parti Genel Merkezi tarafından gerçekleştirilen Aday tanıtım toplantısına katılan Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Adayları Mahir Ünal, Nursel Reyhanlıoğlu, Veysi Kaynak, Sevde Beyazıt Kaçar, M. Uğur Dilipak, İlker Çitil, Türk İslam Karakoç ve İmran Kılıç’a İl Başkanlığının yaptığı organize ile Aksu Köprüsü girişinde büyük bir karşılama töreni düzenlenecek.


Karşılama, tanıtım ve seçim bürosu açılışıyla ilgili bir açıklama yapan Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Metin Doğan; “2023 vizyonuna giden yolda hem ülkemiz hem de memleketimiz için gecesini gündüzüne katıp çalışacak vekil adaylarımıza 18.04.2015 Cumartesi günü Saat 13.00’da hemşerilerimizin de katılacağı büyük bir karşılama töreni düzenleyeceğiz. Akabinde şehir turu yaptıktan sonra saat 14.00’da seçim büromuzun açılışını gerçekleştireceğiz. Açılışla birlikte 8 adayımızı halkımıza tanıtacağız. Bu etkinliğimize tüm hemşerilerimizi bekliyorum.” Dedi.

Doğan; “7 Haziran seçimlerinde hedefimiz 8 bir birinden değerli adaylarımızı meclise göndermek. Hemşerilerimiz her seçimde bu davaya en büyük desteği vermiştir, vermeye de devam edeceğine canı yürekten inanıyorum. Cumartesi günü etkinliğimize tüm halkımız davetlidir” diye konuştu

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 16.04.2015 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kahraman kentli 2015-04-23 23:11:23

temayül kamuoyu anketler stk tercihleri sonra adaylar belirlendi öylemi tabi yersen tepeden inme adaylar artık yeter buna dur demeliyiz anlayan anladı ne demek istediğimi oyumuda vermeceğim

Avatar
4646çıldır 2015-04-19 17:25:29

inşAllah bi bakan alır. diyarbakıra yapılan yatırım kmaraşada yapılır.

Avatar
maraşlı 2015-04-18 12:48:12

yav sevdeyi aday yapanların veysiyi aday yapanların karakoç kılıç Allah aşkına kim bunlar ne vermişler ki ne verebilsenler asıl bunları listeye koyanları dışlamak lazım çünkü maraşa kötülüğü onlar bunları aday ederek yaptı.yuhhh olsun bu sisimleri seçenlere

Avatar
kahraman 2015-04-18 09:54:05

diyecek birşey yok yine hüsran yine hizmet yok yine 7 uyur oldu yine öbür şecime kaldi maraşın hizmet bekleyişi ben bu defa oyumu vermeyeceğim

Avatar
Asil Kahramanmaraş'lı 2015-04-17 23:37:27

dünya'da tek madalyalı şehir, türkiye'de tek hizmet alamayan şehir, yapamadıkları hizmetler, yapamayacakları hizmetlerin teminatıdır. hangi yüzle karşılama yapacaklar hayret doğrusu, hep fiyasko idi gene fiyasko olacak. insan biraz toplu iğne ucu kadar utanır be !

Avatar
harun harun 2015-04-17 15:37:04

cumartesi binlerce öğrencinin aöf sınavı var bunu düşünen bir zihniyet yokki varsa yoksa çıkar rant malesefki türkiyede siyaset bu işte.yine korna yine gürültü yine gövde gösterisi.bırakında öğrenciler sınavını rahat geçirsin...nerde kahramanmaraş valiliği mülki amirliği acaba birileri çıkıp dur diyecekmi bu haksızlığa....

Avatar
maraşlı46 2015-04-17 11:22:33

ben resme yorum yapmak istiyorum gelin bu defa bir değişiklik yapında birbirinizin elini tutup havaya kaldıracağınıza birazda kahramanmaraş halkının elinden tutup havaya kaldırsanız ne kadar iyi olurdu.neydi misyon halka hizmet hakka hizmettir.

Avatar
OFFF 2015-04-17 11:06:38

memleketi̇mi̇n hali̇ i̇çler acisi mahi̇r sevde veysi̇ hangi̇ hi̇zmeti̇ni̇zi̇n karşiliği olarak ordasiniz maraş i̇çi̇n ne yaptiniz bi̇ ği̇di̇nde hi̇zmet adamlari gelsi̇n uyananlar gelsi̇n şakşakçilar deği̇l.

Avatar
BY SAMET 2015-04-17 11:03:15

çi̇ti̇l ve kiliç i̇ki̇ aday dişinda hi̇zmet adami yok adamlara şi̇mdi̇den ulaşamiyoruz sonrasi Allah keri̇m hele sevde hangi̇ hi̇zmeti̇n karşiliği olarak daha ordasin nasil bakiyosun mi̇lleti̇n yüzüne...

Avatar
kahramankent 2015-04-17 10:43:15

bu il başkanı ve yönetimi olduğu sürece hiç birşey olmaz. bu dönem çok oy kaybeder. akp en kötü dönemi olacak. sonu hüsran.

Avatar
hakan kar 2015-04-17 10:36:18

tövbe tövbe bu listeyi karşılamakmı tövbe bu sfer oy yok

Avatar
A K P li 2015-04-17 09:16:39

gecen donemdekı vrdıgı sozlerı yerıne getıren vevkıller deılmı bunlar hangı yuzle gelecekler mrk edıyorum...

Avatar
murat efe 2015-04-17 08:33:19

son 5 ylımız fasafiso olarak geçti bence ne belediye nede veliklerimizin notu çok düşük. yazık yazık yazıkbu kahraman şehre

Avatar
nail 2015-04-17 08:31:11

uyuyan vekil istemiyoruz artık k maraşımızı düşünün birazda Allah aşkına bi antrp i görün o zaman farkımızı görürsünüz dağlar kadar fark var dağlar kadar k maraşımızın sorunları var.

Avatar
ATM 79 2015-04-17 00:15:05

veysi kaynak olduğu sürece akpartiye oy vermeyeceğim

Misafir Avatar
hasanali 2015-04-18 17:01:55

Mesele bu davaya gönül vermek geri kalanı boş

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali46 2015-04-16 23:06:05

13 yılda 90 km göksun yolunu bile bitiremediniz hangi yüzle vatandaşın karşılamasını istiyorsunuz ha..

Avatar
k.maras 2015-04-16 20:49:01

Boş işlerle uğraşmayın. İnsanları rahat bırakın.

Avatar
YAZIK MEMLEKETİME 2015-04-16 17:20:54

tüm kalabalik halkin adamı halktan biri olan i̇mran kiliç i̇çi̇n orda olacak di̇ğerleri̇ tiri viri uyuyan adamlar uyumaya devam

Avatar
Yazzıg 2015-04-16 17:06:02

vah vah vah diyorum, vah benim memleketime, bunlar hizmet için geliyorlardır kesin maraşa hızlı tren ve daha bir çok projeyle geleceklerdir.

Avatar
ak partili 2015-04-16 16:53:07

adam mı varda karşılamaya gidelim...

Avatar