Akdeniz'deki deprem Kahramanmaraşlıları sokağa döktü

Mersin Körfezi'nde 5 büyüklüdünde deprem oldu. Deprem sonrası büyük panik yaşandı. Kahramanmaraş'ta da güçlü şekilde hissedilen deprem sonrası vatandaşlar gece yarısı evlerinden dışarı çıktı.

Akdeniz'deki deprem Kahramanmaraşlıları sokağa döktü

Mersin Körfezi'nde 5 büyüklüdünde deprem oldu. Deprem sonrası büyük panik yaşandı. Kahramanmaraş'ta da güçlü şekilde hissedilen deprem sonrası vatandaşlar gece yarısı evlerinden dışarı çıktı.

30 Temmuz 2015 Perşembe 08:43
Akdeniz'deki deprem Kahramanmaraşlıları sokağa döktü

Denizin 18.1 kilometre altında meydana gelen deprem Mersin, Adana, Hatay, Osmaniye, Kahramanmaraş ve Gaziantep'ten de hissedildi. Depremde can ve mal kaybı olmazken, panik ve korku yaşandı.


Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü Bölgesel Deprem- Tsunami İzleme ve Değerlendirme Merkezi'nin verilerine göre, saat 01.00'de merkez üssü Akdeniz olan 5.2 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Denizin 18.1 kilometre altında meydana gelen deprem Mersin, Adana, Hatay, Osmaniye, Kahramanmaraş ve Gaziantep'ten de hissedildi. Gün boyu da değişik zamanlarda yine Akdeniz bölgesinde 10'u aşkın aletsel büyüklüğü 2.8'i bulan artçı depremler meydana geldi.

Depremde can ve mal kaybı olmazken, panik ve korku yaşandı. Özellikle depremin şiddetli hissedildiği KAHRAMANMARAŞ, Mersin ve Adana'da vatandaşlar sokağa döküldü. Uzun süre sokakta bekleyen vatandaşlar geç saatlerde evlerine girdi.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 30.07.2015 08:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DEPREM NERDE 2015-08-02 16:32:07

Deprem Enesin beyninde olmuş , sağlıklı düşünemiyor çocukcağız tüh tüh!

Avatar
ceo 2015-07-30 15:41:08

kahramanmaraştakiler hissetmedi ki sokaklara dökülsünler. herkes mışıl mışıl uyuyordu.............

Avatar
ökkeş46 2015-07-30 14:30:33

saat kaçta olmuşta ben panik yaşamadım. hatta depremden şimdi haberim oldu.)

Avatar
ENES SMD 2015-07-30 12:48:26

HAKLSIN

Avatar
46 2015-07-30 12:11:21

kendi yaşadığı ve ekmeğini-suyunu içtiği yere ve insanlarına olmadık laf edenleri kınıyorum.memnun değilsen gidersin begendiğin yerde yaşarsın...

Misafir Avatar
fatih 2015-08-01 10:39:39 @46

enes öbür tarafta işin zor bir koca bi memleket helalleşeceksin :D vay anam vay

Beğenmedim! (0)
Avatar
enes 2015-07-30 09:56:08

maraş yıkılsa ne olur bizim insanımız akıllanmaz. üç kuruşluk menfaat için babasını satacak adamlarla dolu bi kent. hayatında kafasını şehirden dışarı çıkarmamış adamlar, kahvehane köşlerinde ülke kurtarır. bu sadece maraşa özgü değil ama bi maraşlı olarak utanıyorum. bu kadar sığ düşünen, sorgulamayan, tahkiki değil de taklidi imanla hareket eden başka bi şehir daha bulamazsın. yazıklar olsun. Allah ıslah etsin dicem ama inş büyük bi imtihanla sınamaz, gerçi onun imtihan olduğunu bilip ders alacak kafa da yok.

Misafir Avatar
Neyin Kafası 2015-07-30 16:41:11 @enes

Enes varlığın israf ...Bur da bu haber başlığı altında senin yorumunu gören de inan senin varlığından ve Kahramanmaraş 'lı olarak aynı havayı soluduğundan Utanmışlardır.Memnun değilsen gidersin bu kadar basit ... bu arada ( Maraş değil KAHRAMANMARAŞ ) memleketinin ismini daha doğru düzgün telaffuz edemeyen biri yaşamasın zaten ..gitsin

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
MUSTAFA 2015-07-30 15:02:03 @enes

İNSAN NASILSA BAŞKALARIDA AYNI GÖRÜR GENELLEME YAPARAK BÜYÜK VEBAL ALDIN SENİN DE BU KADAR KAFAN YOK İŞTE...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
EFE 2015-07-30 11:21:32 @enes