Alacak verecek kavgası kanlı bitti: 1 ölü

Kahramanmaraş'ta bir kişi, alacak-verecek meselesi yüzünden çıkan kavgada silahla başından vurularak öldürüldü

Alacak verecek kavgası kanlı bitti: 1 ölü

Kahramanmaraş'ta bir kişi, alacak-verecek meselesi yüzünden çıkan kavgada silahla başından vurularak öldürüldü

19 Temmuz 2008 Cumartesi 09:51
Alacak verecek kavgası kanlı bitti: 1 ölü
Edinilen bilgiye göre olay, Mağaralı Mahallesi Endüstri Meslek Lisesi karşısında meydana geldi. Büfede çalıştığı öğrenilen Ökkeş Sarıtaş (37), çay ocağında karşılaştığı Şeref O. (56) ile alacak-verecek meselesi yüzünden tartışmaya başladı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine Şeref O., yanında bulunan tabancayla Ökkeş Sarıtaş'a ateş etti. Başına isabet eden kurşunla yere yığılan Sarıtaş, olay yerinde hayatını kaybetti. Olayın ardından arabasıyla kaçan Şeref O., polisin titiz çalışması sonucu otogarda otobüse binmek isterken kıskıvrak yakalandı.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AYŞE 2010-06-04 16:05:42

HAYATA ZAMANSIZ BAŞLADIK GALİBA ZAMANSIZ YÜRÜDÜK ZAMANSIZ VE ZAMANSIZ ÖLDÜKKK!!!!!!

Avatar
MEHMET 2010-05-31 19:08:22

bazı hocalar işini yaparken bazı şeylere dikkat etsinler ...

Avatar
ahmet 2010-05-26 12:04:45

savaş hocanın kötülüğünü görmedik iyi bir hocaydı allah rahmet eylesin

Avatar
Rıfat Salman 2010-05-26 10:55:38

MEkanın Cennet Olsun :((

Avatar
S@MET 2010-05-24 19:54:17

BOŞVER YA NE İYİ HOCASI ONUN YÜZÜNDEN SINIFTA KALDIM.

Avatar
suna 2010-05-18 10:24:09

allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun(bir yıl dersimize girdi çok iyi bir hoca idi)

Avatar
mücahit 2010-05-13 19:35:08

ya iyi bi hocaydı benim 2 yıl dersime girdi kötü yanını görmedim tekrar Allah rahmet eylesin...

Avatar
elvan 2010-05-03 21:07:46

ewt başımıza böle bişeyin qelmesi qerçekten çok kötü bişi...allah rahmet eylesin nerden bilbilirdi o qün öleceğini işte bu dünya fanii. allah ailesin sabır versin inşallah. mekanı cennet olsun.

Avatar
adalet 2010-04-26 12:19:24

acaba neden öldürüldü arkadaşlar bir de bu olaydan bahsedin kimse kimseyi durduğu yerde gelip öldürmez.tabi emniyet araştırır ve çıkar sonunda ama neden öldürüldüğü önemli Allah rahmet eylesin.

Avatar
ahmet gül 2010-04-25 18:20:13

bu dünya kimseye kalmaz

Avatar
Zinnur Ahmet AĞCAN 2010-04-24 12:06:32

Yusuf İslam Akcana katılıyorum inş en kısa zamanda suçlular adletin keskin bıçakları altına girer.

Avatar
sayime 2010-04-23 22:06:05

allah rahmet eylesin..çok üzücü bir olay.zaten maraş hep kötü şeylerle anılır.

Avatar
rukıye savaş 2010-04-23 11:54:22

SAVAŞ BİTTİ KAZANAN ECEL OLDU!!!!!

Avatar
emre 2010-04-23 11:49:06

kimin aklına gelirdi bir şerefsizin savaş hocayı sokak ortasında vurup öldüreceğini.mekanın cennet olsun hocam seni unutmayacağız.

Avatar
ılgın 2010-04-23 03:02:38

nasıl kıydın ey cani kime ne zararı vardı savaş hoca şehit oldu ama sen vijdanınla savaş.ne mege nede insanlara saygı kalmamış dünyada çok acı bir durum ailesine sabır savaş hocayada allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun

Avatar
cansu 2010-04-22 16:22:55

ben 16 yıldır sivasta kaldım aslen maraşlıyım ama maraş kadar rahat yaşayan ve düzensiz bir şehir görmedim

Avatar
Yaşar 2010-04-21 23:29:10

Bu şekilde yorumlar şehrimize fayda değil zarar getirir.
Münferit bir olayı tüm kahramanmaraşlılar yapıyormuş gibi yansıtmak çok yanlış.
Herkesin içinde bir melek ve bir de şeytan olduğunu ve bu şeytanın kıyamete kadar bize kötülük yapmamız için çalışacağını unutmayalım. Şehrimizin hep güzelliğinden bahsedelim. İnternetin milyonlara açık olduğunu lütfen unutmayalim değerli hemşehrilerim. Yaşar Türkkorur MARDER Genel Başkanı

Avatar
şahin 2010-04-21 23:22:07

bende halencsoktayım nasıl olur böyle bişey sokak ortasında nasıl vururlar saka gibi

Avatar