Atış, yaptığı yazılı açıklamada, kış lastiğinin zorunluluktan öte can güvenliği için büyük önem taşıdığını ifade etti. Kış lastiğinin hava sıcaklığının 7 derecenin altına düşmesinden itibaren kullanılması gerektiğine işaret eden Atış, ''Lastikler kış lastiği ve yaz lastiği olarak ikiye ayrılır. Kış lastiği için kar yağmasını beklememize gerek yok. Yolda kalan araçların çoğunda lastik sorunu olduğunu kaza manzaraları ile görüyoruz. Oysa kış aylarında olması gerektiği gibi kış lastiği kullanılırsa herkes zorlu yol koşullarında rahatlıkla seyahat edebilir'' dedi. Avrupa'da kış lastiği olmayan araçlara kazalarda kasko tarafından ödeme yapılmadığını belirten Atış, Türkiye'de de bu yaptırımların gerekli olduğunu savunarak, karlı veya buzlu yüzeylerde kaza sayılarının dikkat çekici oranda yükseldiğini istatistikler ile ortaya çıktığını ifade etti. Atış, TÜİK'in yayınladığı kaza istatistikleri raporuna göre 2010 yılı içerisinde karlı veya buzlu zeminde ölüm veya yaralanma ile sonuçlanmış kaza sayısının 1.171 olduğunu kaydetti.