Başkan Poyraz Başbakan'la Tunus'a Gitti

Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'la beraber Tunus'a gitti

Başkan Poyraz Başbakan'la Tunus'a Gitti

Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'la beraber Tunus'a gitti

04 Haziran 2013 Salı 17:28
Başkan Poyraz Başbakan'la Tunus'a Gitti
Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz 6 Haziran 2013 Perşembe günü, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'la  beraber Tunus'un Siliana şehriyle, Kahramanmaraş'ın kardeş şehir olması için protokol imzalamak amacıyla bugün Tunus'a gitti.

Tunus Cumhuriyeti ile ülkemiz arasında gerçekleştirilen görüşmelerde mahalli idarelerin desteklenmesi yoluyla Tunus'ta belediyecilik hizmetlerinin iyileştirilmesi yönünde çalışmalar yapılması kapsamında, Türkiye'de başarılı ve örnek uygulamaları olan belediye başkanları, İçişleri Bakanlığı tarafından, Tunus belediyeleri ile kardeş kent protokolü imzalanması için 4-7 Haziran 2013 tarihleri arasında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın gerçekleştireceği ziyaret için Tunus'a davet edildi. 

İçişleri Bakanlığı, Türkiye Belediyeler Birliği ve TİKA'nın (Türkiye İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı) organize ettiği geziye Büyükşehir, il ve ilçe belediyelerinden başarılı ve örnek uygulamaları olan 27 belediye katılıyor.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKGENÇ 2013-06-10 03:26:32

bu şehre ne yaptığını sabaha kadar da tartışsak bunun kararını biz vermiyoruz biliyosun. Daha önceki seçim de de yuhladınız ama yine türkiye de en çok oyu olan şehir olduk. O yüzden diyorum poyraz yine aday ve kahramanmaraşta ak partiden başka parti seçilmez

Avatar
yorumcu 2013-06-08 15:59:02

bunlar reklam mayk ne yapmıs bu zamana kadar sehre kı

Avatar
misafir 2013-06-06 11:54:23

UFKU AÇILSIN DİYE GÖTÜRMÜŞTÜR

Avatar
AKGENÇ 2013-06-05 21:01:09

arkadaşlar önümüzde yerel seçimler var ve belediye başkan adaynı belirleyecek isimle birlikte belediye başkanımız birlikte ziyarete gidiyorlar ve en başarılı beledie başkanı ekibinde gösteriyor başkanımızı. Şimdiden diğer ak parti büyükşehir belediye başkan aday adaylarına geçmiş olsun diyorum isim belirlenmiş gözünüzü açın :) tebrikler sayın poyraz yine listedesin :)

Avatar
h46 2013-06-05 17:03:21

tayyip edeee diye konuşur :=))

Avatar
46 2013-06-05 16:09:16

birinin göz doktoruna ihtiyacı olduğu kesin maraşın yüzde doksanı yada çanak yalayanlar esnaf demek ki haksız vatandaş haksız bir tek bir elin parmağını geçmeyen bu çanak yalayanlar haklı maraşta eğitim mi ilerledi üst geçit alt geçit mi yapıldı metro mu yapıldı yerleşim yerlerine ulaşım mı kolaylaştı on yılda maraşa ne geldi ne gitti biraz dürüst olalım bu gemi batarsa hepimiz yok oluruz.

Avatar
misafir 2013-06-05 13:33:42

örnek!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
bünyamin 2013-06-05 10:08:44

bu ne garabet başarılı belediye başkanları tunusa gitti,Allah Allah şimdi maraş belediye başkanı başarılımıymış,başarılıda biz niye bilmiyoruz,başarının kıstasları neye göreymiş,şu maraşın yollarını halledemeyen belediye başkanı ne yapmış hangi büyük proje yapmışta başarılıymış,yollarmı yapmış ulaşımımı halletmiş metromu yapmış alt geçitler üst geçitlermi yapmışta başarılı olmuş.He başarısı en fazla oyu alan belediye başkanı o başarıysa olabilir.hizmette değil oy almada başarılı deese garabet olmazdı doğru olurdu,ama biz oylarımızı hizmet etsin diye verdik.biz hizmet alamadık..başarılıda değil

Avatar
ali 2013-06-05 09:39:05

Maraşı on kat geri götürdü diyen arkadaş bir göz doktoruna görünmen lazım galiba...

Avatar
misafir 2013-06-05 08:32:11

ben hep olumsuz eleştiri yapıyorum ama hain olanı kim bu konu kesin su götürmez bir gerçek çanak yalayanlar yalayacak çanak bulamayınca ne yazacaklar merak ediyorum.

Avatar
misafir 2013-06-05 08:30:49

doğru on yılda maraşı on kat geri götürdü arkadaşın alt yalıdan anladığı ne bilmiyorum ama arkadaşa göre maraşlıların yüzde doksanı kör demekki böyleleri oldukça maraşa herşey müstehak.

Avatar
Marasli 2013-06-05 00:18:35

adam Cumhuriyet tarihinde 90 yilda yapilmayan altyapiyi 10 yilda yapti onun hatasi mi hayir önceki belediye baskanlarinin. Yorum yazarken dogrulari gözünüsün önündeki perdeleri acip görün

Avatar
Güney 2013-06-05 00:12:02

Şu olumsuz yorum yazanlar; memleket haini ilan etmek lazım sizleri ;)

Avatar
Gazi 2013-06-04 22:49:33

Beylar bir yanlık var Sn Poyraz ın ne icraatları varki Tonusa gitti?belkide oranın yollarına yamalı asfalt ve kaldırım kilit taşı döşeyecek. Allahım ne günlere kaldık,bunudamı duyup görecektik.

Avatar
misafir 2013-06-04 22:37:14

n olur bu poyraz aday falan olmasın

Avatar
misafir 2013-06-04 20:56:14

al birini vur otekini

Avatar
33 2013-06-04 20:17:18

güldüm sadece:)

Avatar
Ali 2013-06-04 19:43:55

Türkiye'de başarılı ve örnek uygulamaları olan belediye başkanları arasinda Mustafa Poyraz da var Sesli guldum :D

Avatar
Başkan Poyraz Eğitimde 2013-06-04 19:00:34

Kaldırım nasıl yapılır, kimlerden alınır, tekrar sökülüp bi daha nasıl yapılır, olmadı kaldırımcı para kazanamadı deyip kara kara nasıl düşünülür eğitimi vermek üzere sayın başkan Poyraz Tunus'ta. Tunuslular üst düzey kaldırım eğitimi alacakları için son derece mutlular...

Avatar
misafir 2013-06-04 17:57:16

N'olur geri gelmesin, orda kalsınlar.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126