BDP'li Sakık'tan, 'PKK'lılar Gebertildi' tepkisi!

BDP Muş Milletvekili Sırrı Sakık, AK Parti Erzurum Milletvekili Muhyettin Aksak'ın PKK'lılar için, "Etkisiz hale getirildi" yerine, "Gebertildi" sözünün kullanılmasını istemesine sert tepki gösterdi.

BDP'li Sakık'tan, 'PKK'lılar Gebertildi' tepkisi!

BDP Muş Milletvekili Sırrı Sakık, AK Parti Erzurum Milletvekili Muhyettin Aksak'ın PKK'lılar için, "Etkisiz hale getirildi" yerine, "Gebertildi" sözünün kullanılmasını istemesine sert tepki gösterdi.

22 Ağustos 2012 Çarşamba 14:00
BDP'li Sakık'tan, 'PKK'lılar Gebertildi' tepkisi!
BDP Muş Milletvekili Sırrı Sakık, PKK'lılar için, "Gebertildi" diyen zihniyetin, dün Uludere'de kaza sonucu yaşamını yitiren ve yaralanan askerleri kurtarmak için çaba gösteren köylüleri örnek göstererek, "Roboski'de (Ortasu) hak arayaşında olan insanların askerleri nasıl sırtlarında taşımak için birbirleriyle yarıştığını, onlar için nasıl Kürtçe ağıtlar yaktıklarını gördün mü? O ağıtların sesini duydun mu? Gör ki, duy ki utan. İnsanlığın ve İslamiyetin neresinde var ölüye hakaret. Ölüye saygısızlık, bu tam anlamıyla ırkçılık ve faşizimdir. Bundan sonra; Erzurum'da attığın nutukta söylediğin gibi, Kürtler'e sakın kardeşlerimiz kelimesini kullanma, Kürtlerin senin gibi bir kardeşe ne ihtiyacı vardır, ne de tahammülü" dedi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SARPER 2012-08-27 15:16:10

ŞU RESİMDEKİ TİPE BAKIN Bİ KEZ LÜTFEN! BU VE BUNUN GİBİLERİ GÖRDÜKÇE İNSANIN İNSAN OLDUĞU İÇİN UTANASI GELİYOR... SÖYLÜYORUM İŞTE: BU SURATSIZ ŞEY İNSANSA BEN İNSAN DEĞİLM BE!

Avatar
mehmet öz 2012-08-26 00:20:04

ulan sırrı sakık darısı senin başina senide gebertirler.inşallah

Avatar
onur 2012-08-25 09:33:28

ölüye saygıdan bahsediyor!sağ insana kalleşce, alçakca, namertce, mayınlı tuzak kurarak, pusu kurarak şehit etmeyi ağzına almıyor alçak sütü bozuk soysuz.

Avatar
ramazan 2012-08-24 11:35:53

pkk artık kürt misyonundan çıkmış dış güçlerin hegomonyasına geçmiştir. bdp lilerde onların piyonu olmuşlardır. ençok zoruma giden bu piyonlar maaşı devletten alıyorlar ama kendi ayaklarına kurşun sıkıyorlar.bir hayvana yiyecek bir şeyler verdiğiniz zaman sizi unutmazlar her zaman size sadık olurlar. bölücülük yapanlar için idamın hemen çıkması lazım yoksa bu maşa ve piyonlar durmak bilmeceklerdir. anlayana sivri sinek saz...

Avatar
hacı mustafa 2012-08-24 06:49:46

allahın rahmetinden nasibsiz olan hainler için şu kadar pkk lı hakkın rahmetine mi yürüdü deseydi?

Avatar
Osmanlı 2012-08-23 13:59:50

sakık'a sayın demeni yadırgadım.Bunlara sayın denir mi?

Avatar
mehmet 2012-08-23 09:48:24

Bende çok doğru gebertildi denmesi hatta onların görüntülerini görmek istiyoruz.Yasa çıksın herşeye çıkarıyosunuz İDAM gelsin İDAM pkk aleyhine konuşanı görüşeni kucaklasanı sallandırıcan sayın yetkililer artık uyanın beeee

Avatar
abdulkadir 2012-08-23 07:13:36

3ve5 tane pkklilar öldürüldümü dünyayı ayaga kaldırıyorsunuz askerlerimiz şehit oldumu neden dünyayı ayaga kaldırmıyorsunuz

Avatar
vaysal 2012-08-23 06:18:14

şemdin sakık erzurum millet vekilimiz çok güzel konuşmuş

Avatar
türkiyeli 2012-08-22 19:08:07

sayın sakık bizim verdigimiz vergiler ile maaş alıyorsunuz sayın millet vekili dogru söylemiş kendi insanını kalleşce sehit edene ne denir ayrıca pkk ayrı kürt kardeslerimiz ayrı ama örgütü yok etmek için lider kadroyu ya,ok edeceksin amerika ladini vurdu rusya dudayevi şehit etti uçagın sesi uzaktan duyuluyor ozaman mağraya kaçıyorlar at kandile füzeyi bakalım neoluyor vatanını seven kürt türk alevi çerkez laz her vatandaş baş tacıdır boşa nifak tohumu saçmayın saygılar

Avatar
Alperen 2012-08-22 18:00:38

Sn Sakık,AKP milletvekili şu kadar PKK lıların kellesini aldılar deseydi acaba olurmuydu?

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126