Bir Dost: Cuma Bağrıaçık

Her sabah okul yolunda karşılaşırdık seninle Cuma hocam”¦ Hiç hız yapmazdın, usulca yol alırdın erkenden”¦Öğretmenlerden önce okulda hazır beklerdin”¦Saygımdan sollayamazdım da seni”¦Arka arkaya girerdik Saim Çotur'un kapısından”¦

Bir Dost: Cuma Bağrıaçık

Her sabah okul yolunda karşılaşırdık seninle Cuma hocam”¦ Hiç hız yapmazdın, usulca yol alırdın erkenden”¦Öğretmenlerden önce okulda hazır beklerdin”¦Saygımdan sollayamazdım da seni”¦Arka arkaya girerdik Saim Çotur'un kapısından”¦

05 Haziran 2012 Salı 14:20
Bir Dost: Cuma Bağrıaçık
Oysa ne kadar neşeliydin espriliydin”¦Botlarıma takılırdın, hayırdır askere mi yazıldın ne bu botlar derdin”¦Severdik seni, çok severdik Cuma Hoca”¦ ”˜Hergün bir sırt giyiyorsun, batırdın herifi' derdin”¦Arkadaşlarla kaç gün güldük sırt demene”¦Kime kötü dedin, kimi kırdın ki sen,böyle kırıldın, küstün herkese”¦ Oysa ne cesurdun sen”¦ Hiç korkmadın kimseden ölümden bile”¦Herkesin renkten renge girdiği, tit tir titrediği dönemde bile, başörtümüzü açtırmadın bize”¦ ”˜Çok olsa görevden alırlar, bir köye verirler. Dünyanın sonu değil ya' demiştin. Kendi dünyanın sonuna böyle aniden nasıl da gidiverdin? Arkanda onca çocuk, gözü yaşlı bir anne ve koca bir okulu bıraktın, bıraktın da gittin”¦ Müdürden abi olur mu?Dost olur mu? Arkadaş olur mu? Hepsinin cevabının ”˜evet' olduğunu bize sen öğrettin”¦ Ölümünün arkasında neler var bilemeyiz. Ama dört çocuk ve tek maaşla geçinmenin zorluğundan bahsederdin. Kolay değildi hayat. Geçim derdi, okul sıkıntıları,çocuklarından ayırmadığın öğrencilerinin yükü,ailevi sorumluluklar”¦ Zordu hayat senin için”¦ Belki de ondandı, esprilerin şakaların her şeye inat gülen yüzün”¦ Törenler seninle hiç sıkıcı geçmiyordu bu okulda.Bine yakın öğrenciyi tek başına coşturur, bir bakışınla sustururdun. Karnelerini havaya kaldırtır, eğlendirirdin onları. Hiç görmedik dövdüğünü kırdığını”¦ Toplantılar da senin enerjinle hiç sıkmadı bizi. Zira anlardın halden”¦ Sıkıldığımızı anlayınca, uzatmazdın, ara verirdin, ya da çay ısmarlardın hepimize”¦ Dedim ya sen halden anlardın”¦.Anlardın da biz seni anlayamadık”¦Anlayamadık dertlerini, sıkıntılarını, hastalığını”¦Soramadık halin nedir, derdin nedir? Şimdi gittin ve herkesi keşkeleriyle baş başa bıraktın”¦ Keşke sorsaydık, ilgilenseydik, sorsaydık, ilgilenseydik, önemseseydik”¦ Giderken hepimize öyle bir ders verdin ki Cuma hocam”¦Kimse unutamaz artık bu dersi. Ve bundan sonra umarım herkes önemser birbirini”¦
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ŞAHİN GÖKTAŞ 2012-06-28 08:36:18

Allah rahmet eylesin.Güzel insan seni keşke böyle kaybetmeseydik.Kim bilir Kimler için Kendini feda ettin.Hepimizi çok üzdün.Allah sevenleri sabır ihsan eylesin.

Avatar
Mustafa Zincirkıran 2012-06-26 08:57:32

Herkesin duygularına tercüman olduğu için öncelikle Şule Öğretmenimize teşekkür ediyorum. Rahmetliyi ilk defa Ilıca ilköğretim okulunda müdürken tanımıştım. Ilıcadaki öğretmen ve idarecilerin ağabeyi konumundaydı. Sürekli onlarla birlikte aynı havayı teneffüs ediyordu. Sonra Kanuni ilköğretime geldi, geri gitti ve tekrar son görev yaptığı YİBO'ya gelmişti. Önce taşıma merkez müdürü sonra da YİBO müdürü olduğu için bölümle ilgili olduğum için görüşmemiz devam ediyordu dostluğumuzda... herkes gibi ben de bir dostumu kaybettim. Allah rahmet eylesin. Ailesine ve sevenlerine baş sağlığı diliyorum.

Avatar
mehmet 2012-06-16 18:02:13

Ölümüne gerçekten çok üzüldüm.. bu yazıyı ve yorumları okurken çok duygulandım.. İnsanın aklı başında değilken yapacağı şeylerden Allah sorumlu tutmazmış. Cuma Müdüründe o anda umulurki aklı başında değildir... Mekanı cennet olsun...

Avatar
Cengiz ÇUKADAR 2012-06-12 15:22:33

Şule hanımın yazısı üzerine, V. Saim Çotur YİBO'nun değerli Öğretmenlerine, Öğrenci ve idarecilerine BAŞSAĞLIĞI diliyorum. Allah Cuma Kardeşimizin tahsiratını affetsin. kederli ailesine ve tüm eğitim camiamıza sabırlar diliyorum.

Avatar
YEĞENİN... 2012-06-09 00:42:53

pazar günüydü telefonum çaldığı ve elimin,ayağımın,beynimin dahası tüm vücudumun hissetmediği derecede gelen bir haberdi telefondaki sözler...kabullenemedim bu haberi hala da kabullenemiyorum.gurbetin zorluğunu yaşadım DAYIM uzak bir elde bu haber beni daha da yalnız bıraktı,geldim yanına geldim ama yollar bitmedi bitmek tükenmek bilmeyen yollar..sen bizim hem DAYIMIZdın hem ailemizin büyüğü örnek insan hemde öğretmenimizdin,binlerce öğrencin oldu belki bugüne kadar ama biz senden hayat derslerini aldık DAYIM bize hep örnek oldun.Seni seviyorduk seviliyordun sevildiğini biliyoduk ama ne kadar çok sevildiğinin ölçüsünü bilemiyorduk ama şimdi öğrendik bu büyüklüğü.Yengeme birşeyler unuttum dedin çıktın yukarı ne unuttun DAYI neyi unuttun sevildiğini mi unuttun baksaydın görseydin meğer ne kadar çok seven varmış seni.Sen ne sırları gömdün gittin içine ne sıkıntıları barındırdın içinde.Seni kelimelerle anlatamıyorum ve Kabullenemiyorum DAYIM kabullenemiyorum yokluğunu kabullenemiyorum,yokluğunu hissedeceğiz,seni hep arayacağız..tüm dualarımız seninle mekanın cennet,ruhun şad olsun. YEĞENİN....

Avatar
Ahmet ALTUNYILDIZ 2012-06-07 19:37:06

Cuma Hocam;seninle iki ay gibi kısa bir beraber mesaimiz oldu. Bu süre zarfında şöyle bir cuma hoca tanıdım: mütevazi,olaylar karşısında soğukkanlı ve sabırlı olman her şeye bir çözüm üretmen işinde titizliğin bizim başımızda bir müdür değil Abi gibi duruşun bize güven veriyordu.
Ama cuma hocam 3 haziran günü bu vahim ölüm haberin beni çok üzdüğü gibi tüm mesai arkadaşlarını ve camiamızı yasa boğmuştur.Hocam mekanın cennet olsun.Ruhun şad olsun .Allah rahmet eylesin.

Avatar
ESRA KARAGEDİK 2012-06-07 16:40:41


Müdürüm, ölüm sana yakışmadı”¦ Ben sana yakıştıramadım. Seni o pencereye yakıştıramadım. O ev önünde o şeklide yakıştıramadım müdürüm. Neydi bu kadar üzen seni? Neydi seni bu noktaya getiren, yiyip bitiren? Neler geçti aklından? Neler düşündün “Bir şey unuttum evde.” deyip geri dönerken? Neyi unutmuştun müdürüm evde? Yaşamına son vermeyi mi unutmuştun? Keşke unutsaydın”¦ Keşke bunu hep unutsaydın müdürüm. Keşke bir hikayede okuduğun övgü sözcüklerinin başarı üzerindeki etkisinin 7.39 olduğunu unutmadığın gibi sevilen, değerli bir insan olduğunu unutmasaydın, bu hayatta varlığına bir sürü insanın, çocuklarının, eşinin ihtiyacı olduğunu unutmasaydın da ölümü unutsaydın müdürüm.
Müdürüm, hiç ellerin titremedi mi son mektubunu yazarken? Nasıl yazabildin o soğuk cümleyi “Ölümümden kimse sorumlu değildir.” i. Nasıl geldin o pencerenin önüne. Aşağıya bakıp neler geçirdin aklından. Hiç mi vazgeçmek istemedin. O pencere önüne geldiğinde hiç mi geri dönmek istemedin, bu bana yakışmaz diye düşünmedin. Müdürüm ölüm sana yakışmadı. Ben yakıştıramadım. Kimseyi incitmeyen müdürümün kendini incitmesini yakıştıramadım. Seni o hale yakıştıramadım. Heyhey Zılgıt Grubu sizi diye bize sevgisini gösteren bizimle gülen, şakalaşan müdürüme yakıştıramadım. Törenlerde Cuma Amca gene coştu dediğim, 2000 öğrenciyi coşturmayı başarabilen müdürüme herkesi yasa boğmasını yakıştıramadım.
Ben sana takılıyordum, şaka yapmıştım hepiniz benim evladımsınız, sen benim kızımsın üzülmeni istemem diyerek gönlümü almaya çalışan müdürüme yakıştıramadım.
Ufacık sorunlarımızı sana getirirken sen içinde neler yaşamışsın müdürüm de biz bilememişiz. Keşke bilebilseydik de elimizden bir şeyler gelebilseydi. Keşke yapabileceğimiz bir şeyle olsaydı müdürüm. Okulumuzu yetim bırakmazdınız o zaman. Sizi seven bunca insanı sizsiz bırakmazdınız. Mekanın cennet olsun müdürüm. Seni çok özleyeceğiz.

Avatar
m.yüksel 2012-06-07 16:25:35

KARNE GÜNÜ
BAĞRIAÇIK yüreklerde
Asıl beklenen sensin bugün.
Karneleri kaldır indir diyen dudak
Niye sustun bugün.
Susmakta belkide haklısın
Gittiğini anladığımız gün bugün.
Mekanın cennet olsun hocam
Günlerden yine CUMA bugün.

Avatar
GÜLTEKİN 2012-06-07 15:23:43

ÇOK ÜZÜLDÜK AMA NEYAPALIM ÖLENİ GERİ GETİREMİYORUZ COK İYİ BİR MÜDÜRDÜNÜZ BİZLERİ COK ÜZÜLDÜK ALLAH RAHMET EYLESİN BAŞIMIZ SAG OLSUN

Avatar
MusTaFa 2012-06-07 15:21:33

DeqerLi Hocam Allah Mekanınızı cennet eTsin ( Amin !. )Bu araDa Şule Hocam Çok DuyquLanDm. AnLaTamam. ://

Avatar
cuma ergüzel 2012-06-07 12:53:38

Cuma hoca tam bir dost canlısıydı.
Hiç kimseye karışmaz bir öğrencisinin de kalbini kırmazdı allah ailesine sabır versin hocamızın da mekanı cennet olsun

Avatar
ŞULE TARAK YEŞİL 2012-06-07 11:11:01

ARKADAŞLAR, VALİ SAİM ÇOTUR YATILI BÖLGE OKULU ÖĞRETMENLERİNİN ÖNCÜLÜĞÜNDE CUMA HOCAMIN ARKADA KALAN BORÇLARI İÇİN YARDIM KAMPANYASI BAŞLATILMIŞTIR.DUYARLI OLACAĞINIZA EMİNİM...İRTİBAT KARACASU VALİ SAİM ÇOTUR YATILI BÖLGE OKULU.

Avatar
Rauf BAĞRIAÇIK 2012-06-06 22:50:02

Değerli Hocamm............
Allah (c.c.) Taksiratını Affetsin.
Ailesine Sabır Versin.

Avatar
hatice hoca 2012-06-06 22:49:14

şule hocam kaleminize sağlık.Başta ailesi,ve vali saim çoturdaki arkadaşlarım olmak üzere bütün eğitim camiasının başı sağolsun.Allah rahmet eylesin.Rabbim taksiratını affetsin.

Avatar
SABİT YILDIZ 2012-06-06 22:19:45

Kendisini 1998 yılında Ilıca İlköğretimde tanıdım.En son bir ay önce telefonla görüşmüştüm.Öğretmenliğimin ilk yıllarıydı.Kendisinden çok şeyler öğrendik.Sofrasında yemek yedik.İkram sahibi bir insandı. İyi bir aile dostluğumuz oldu.Ayrıca bir dava adamıydı.Doğru bildiklerini kırmadan söylerdi. Kendisine Rabbim Rahmet Eylesin... Hatice Hanım ve çocuklarına da sabır ve metanet dilerim...AMİN

Avatar
atalay kayhan 2012-06-06 18:40:38

hocam seni cok severdık mekanın cennet olsun

Avatar
miray kaplan 2012-06-06 17:58:10

Ağzına sağlık Şule ne güzel anlatmışsın,Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun,Rabbim ailesine sabır versin..

Avatar
ogrenci 2012-06-06 12:17:35

allah mekenını cenlet eylesın hocam senı cok severdık senınle hep kardeş k ıbıydık hem sever hem bıze dogru olanı ogretırdın hep hocem şimdi sen yok sun okulda yerının bolu çok belle hocam ... :(

Avatar
Çetin Çelebi KOYUNCU 2012-06-06 11:33:46

İki yıldır bereber çalşmaktayız okulda çok faaliyette bulundunuz,yapyığınız çalışmaların mükafatını Allah katında alacaksınız inşallah, bizi yalnız bıraktınız senden hiç incinmedim Allah'tan rahmet kederli ailenize sabır diliyorum mekenın cennet olsun Cuma kardeşim.

Avatar
ŞULE TARAK YEŞİL 2012-06-06 10:40:56

ELBETTE HERKES BİRGÜN ÖLECEK.ÖLMEYİ HERKES BAŞARIR.ÖNEMLİ OLAN ÖLÜMÜNÜN ARKASINDAN BÖYLE GÜZEL ŞEYLER SÖYLENECEK İNSAN OLABİLMEKTİR...DEĞERLİ ARKADAŞLARIM...YORUMLARINIZ İNANIN BENİM YAZIMDAN ÇOK DAHA GÜZEL OLMUŞ.ELİNİZE DİLİNİZE SAĞLIK...HEPİNİZİ ALLAH A EMANET EDİYOR SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM...

Avatar
Ali Ergen 2012-06-06 10:21:03

'' Öğrencilik hayatımda tanıdığım nadir idarecilerden biriydi o.. bir arkadaşcasına bize yaklaşır sıkıntılarımızı paylaşırdı.. adeta bize baba olurdu.. arkasında yüzlerce coçuğu yetim bırakarak gitti.. seni hiçbir zaman unutmayacağız hocam mekanın cennet olsun hocam ''

Avatar
Cabir Dere 2012-06-06 08:46:12

Evet kardeşimizi gerçekten çok özleyeceğiz Allah rahmetine nail eylesin varsa eğer hakkımız helal olsun.Bu gün mesai arkadaşlarımızdan Hasan beyle okula gidiyorduk. Hasan bey dün topluca okuldan çıkıp başsağlığı için gittiğimizi hatırlattı 'Dün tüm personel oradaydı okul boştu,Rahmetli Cuma Bey böyle durumlarda arkadaşlar 'okul boş kalmasın' derdi dedi.ALLAH nur içinde yatırsın gerçekten öyleydi okul herşeyin üzerindeydi.
Şule kardeşim yazı için çok teşekkür ederim.

Avatar
Necati 2012-06-06 00:54:15

SİZLERİ KUTLUYORUM KIZIM.CUMA HOCAMA ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM TANIŞMAMIZ ILICA ILK ÖĞRETİM OKULUNDAN BU GÜNE KADAR DEVAM EDERDİ SAYGIDA KUSUR ETMEZ GÖREV SORUMLULUĞUNU ÜZERİNDE SÜREKLİ TAŞIRDI.YATILI OKULLARIN YÜKÜ AİLE SORUMLULUĞU HER YÖNETİCİNİN ÜZERİNDE BAŞTA AİLE VE ÇOCUKLARINA BÜTÜN MİLLİ EĞİTİM CAMİASINA BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM.

Avatar
Arif İSAOĞLU 2012-06-05 23:47:21



Cuma günü karne günü.Hepimizin gözleri yine seni arayacak çocuklar karnelerini sevinçle havaya kaldırıp sallarken,birbirlerini kucaklarken. Anılarımız geçiyor gözümün önünden: Öğretmenlere ciddi görünümlü şakaların”¦ Uzun tuttuğun öğretmenlere kurul toplantıların”¦Yurt öğrencilerini odalarına kadar gelerek dertlerini dinlemelerin”¦Küçük çocukları adam yerine koyarak sohbetlerin”¦Ağır adımlarla yürüyüşün”¦Çocukların kendi arasında “baba adam “ deyişleri”¦Sorumluluk sahibi tavırların”¦.Belki okulda sıkıntılar çoktu. Çözmek için yeterli imkan yoktu. Belki de bu sıkıntılar karşısında çok yalnız kaldın.Ama bizim zihnimizde “ Neden anlayamadık seni?” sorusu cevabını arayıp bulmak için yankılanıp duracak.

Seni bu dipsiz kuyu karanlığından çekip çıkarak, içerisine her çırpınışta çeken bataklıktan söküp alacak,metrelerce yükseklikteki dağın kenarındaki uçurumun kenarından el uzatıp kurtaracak yöntemi niçin bulamadık? Seni sessiz ve ruhsuz müdür odasının ahşap kaplama duvarlarına terk ederken yalnızlığın karanlığında seni tespih tanelerinin çıkardığı sesin sıkıntılarının oluşturduğu girdap duvarlarında yankılanmasını önleyemedik.
Sessiz ve donuk bakışlar altında gizlenen sıkıntı ve dertle yeterince dertlenip çözüm bulamadık.Belki de beklediğin ilgiydi,belki de bir dost sohbetiydi..Anlamak için daha çok sarf edilecek bir çabaydı beklediğin belki.

Cuma günü karne günü. Yine arayacak seni sevenlerin .Allah Rahmet Eylesin.


Avatar
Ali Ufuk 2012-06-05 23:46:56

Hiç kimsenin de çıkıp benim kalbimi şöyle kırmıştı diyemeyeceği bir insandı müdürüm. İnsanların değerini hayatta iken anlayamayacağımız sürece kalbimiz daha çok yanacak. Seni anlayamadık, her zaman aklımızda olacaksın. Mekanın cennet olsun...

Avatar
hanbal 2012-06-05 22:04:22

Eğer veda etmeden gitmişsem.
Sizleri sevmediğimden değil.
Acelem olduğundandır.
Gözlerimden bir kaç damla akması.
Sana olan sevgimden, sana olan özlemimdendir.....
Seni çoook özleyeceğiz Cuma Hocam......
Allah gani gani rahmet eylesin.Mekanın cennet olsun.

Avatar
Numan 2012-06-05 21:35:54

agzınıza saglık çok guzel anlatmışsınız cuma hocayı çok duygulandım tuylerım tıken tıken oldu allah rahmet mekanını cennet eylesın kasabasını yasa bogdu gitti...

Avatar
FAHRİ KURT 2012-06-05 21:32:19

CUMA HOCAMIN OLAYI HER YÖNÜ İLE ÜZERİNDE DURULMALI,ARAŞTIRMA YAPILMALIDIR.TOPLUMUN AKIL VE RUH SAĞLIĞINI NELERİN BOZDUĞU,ÖZELLİKLE YÜKSEK BİR KARAKTERE SAHİP ÖĞRETMENLERİMİZİN İÇİNE DÜŞÜRÜLDÜĞÜ KAHREDİCİ DURUMLARIN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ GEREKMEKTEDİR.ÖLENE AĞALAMAK,DOĞANA GÜLMEK,EVLENENE OYNAMAK KOLAY...BU VAKALAR TOPLUMDA YAYGINLAŞTI.HALA GERÇEK BİR BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAPILMIŞ DEĞİL.CUMA ABİMİZE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM.AİLESİNE SABIRLAR...

Avatar
Ahmet Sandal 2012-06-05 20:08:25

Cuma Hoca'yı tanımazdım. Vefat haberiyle ismini duydum. Vefatına üzülmüştüm. Bu yazıdan sonra üzüntüm daha da arttı. Çok sevilen bir insanmış. Alllah rahmet eylesin. Ne diyelim kader bu.

Avatar
piyade 2012-06-05 20:05:16

Bazen hayat gerçekleri bir tokat gibi çarpar insanın suratına.Kimileri anlar kendine ders çıkarır,kendini değiştirmeye çabalar..Kimileriyse uslanmaz..Biz öğretmenler insan ilişkileri en sağlıklı olması gereken kişileriz.Fakat maalesef en çok birbirini anlamayan anlamak için uğraşmayan hırsları uğruna aynı yola baş koymuş insanlar olarak kırıyoruz..umursamıyoruz..mış gibi davranıyoruz..Hayatta mal mülk ten çok daha önemli şeyler var.Keşke insanlar birbirleriyle malını mülkünü yarıştırmak yerine yaşadıkları zorlukları anlamaya çalışsa..Mış gibi yapmaktansa daha dürüst daha net daha kesin daha emin olsa insanlar..Şimdi pişmanlık faydasız..İlgilenemedik..soramadık..sorgulayamadık..derdini halini..Dilerim herkes kendine bir ders çıkarmıştır..bilirim ben
insanların(!) başkalarının dertlerini, ilgilenmek yerine sorguladığını senaryolar uydurduğunu..Köşelerde konuşack ayak üstü mevzular haline getirdiklerini..Eminim ki rahmetli de sıkıntılarını bu durumları bildiğinden kimse ile paylaşamamıştır..Allah rahmet eylesin..iyi insandı..mekanı cennet olsun..Karaoke sözünü her kulandığımda kendisini anacağım:(

Avatar
Sahel Evel 2012-06-05 19:02:26

EDİTÖR: İlgili yorum, sakıncaları fark edildiği için silindiğinden cevap niteliğindeki yorumunuzu yayınlamıyoruz. İlginiz için teşekkür ederiz.

Avatar
RESUL KÖSE 2012-06-05 18:41:18

şule hocamın kalemine sağlık yine çok güzel yazmış. bizi duygulandırdı.Cuma hocam kimeyi kırmadı kimseye kötü söz söylemedi. allah ondan razı olsun yaktı gitti yüreğimizi.ne vardı gidecek gene karne verecektik gene karneleri havaya kaldırtacaktık olmadı işte yetmedi ömrü buraya kadarmış herşey. gerisi bahane vade yetmişti. bir pazar günü son verdi herşeye müdürlüğe de hayata da güzel şeylere de kötü şeylere de maalesef anlayamaıdk onu gerçek söylermiş meğer hep şaka yapıyor sandık gerçekmiş meğer anlayamadık yapacağımız şey gerçekten biribirimizi iyi anlamakmış meğer anlayamadık onu mekanı cennet olsun inşallah

Avatar
BİR OKUR 2012-06-05 17:54:05

gerçekten şule hocamın yazdıklarını hisedebiliyorum sanki gözümün önünde konuşmalar daha dün yapılıyormuş gibi geliyor kalemine saglı şule hocam vallahi çok duygulandın.evet elbiseye sırt demesi güzel türkçemizinbu aralar yabancılaşmaya başlamasına inat güzel bir örnektir allah mekanını cennet etsin maraş halkının başı olsun

Avatar
Doğan Kaman 2012-06-05 17:50:01

Yüreğinize sağlık Şule Hocam. Cuma hocama Allah'tan rahmet ailesine ve eğitim camiasına başsağlığı diliyorum.Cuma hocamızın o engin hoşgörüsü, saygısı sevgisi bizlere çok çok şey kattı.karşısındakinin yerine kendisi incinen kendisi kırılan bir insandı ama bunu maalesef çoğumuz anlayamadık belkide önemseyemedik.Hep başkasından bekledik belki tavizleri kendimize hiç mal etmeden.

Avatar
çetin özberk 2012-06-05 17:29:58

sözün bittiği yerdeyiz çok güzel ifade etmişiniz şule hanım Allah ım taksiratını affetsin Hakkımız helal olsun..

Avatar
ali 2012-06-05 17:24:43

ne acı ki ancak ölümle anlayabiliyoruz birbirimizin kıymetini.

Avatar
MUSTAFA 2012-06-05 15:40:51

KALEMİNİZE SAĞLIK HER İNSAN KÜÇÜÜK BİR ALEMDİR İNSAN GİDER AMA O ALEMDEN BİR KELMA EDİLMEZ ESKİLER AĞITLAR YAKAR DESTANLAR OKUR GİDENLE HATIRALARI ÇOŞTURURDU BİZE TEKRAR HATILATTINIZ TEŞEKKÜRLER HOCAM

Avatar
Ogretmen 2012-06-05 14:50:15

Bende cuma hocamla gorev yaptım gercekten iyi bir insandı hoş insandı Allah taksiratini affetsin rahmetiyle muamele etsin .

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126