Cemaatin Kahramanmaraş'taki eğitim kurumlarına polis baskınına tepki

Kahramanmaraş Cumhuriyet Savcılığı’nın talimatıyla Kahramanmaraş Emniyeti'nde görevli polisler, il genelinde faaliyet gösteren okul ve dershanelere baskın düzenledi. Operasyonun gerekçesi isimsiz bir şahsın ‘vergi kaçakçılığı’ ihbarı olarak gösterildi. Kurum Avukatı Alpaslan Özdemir ise operasyonun tamamen algı operasyonu olduğunu savunarak, "Vergilerle ilgili ihmal olsa ilgili kurumlar gerekeni yapar." dedi.

Cemaatin Kahramanmaraş'taki eğitim kurumlarına polis baskınına tepki

Kahramanmaraş Cumhuriyet Savcılığı’nın talimatıyla Kahramanmaraş Emniyeti'nde görevli polisler, il genelinde faaliyet gösteren okul ve dershanelere baskın düzenledi. Operasyonun gerekçesi isimsiz bir şahsın ‘vergi kaçakçılığı’ ihbarı olarak gösterildi. Kurum Avukatı Alpaslan Özdemir ise operasyonun tamamen algı operasyonu olduğunu savunarak, "Vergilerle ilgili ihmal olsa ilgili kurumlar gerekeni yapar." dedi.

29 Temmuz 2015 Çarşamba 16:42
Cemaatin Kahramanmaraş'taki eğitim kurumlarına polis baskınına tepki
 Kahramanmaraş Cumhuriyet Savcılığı bir ihbar üzerine geniş kapsamlı operasyon başlattı. B.A adlı şahıs tarafından yapılan ihbar üzerine harekete geçen polis ekipleri, Kahramanmaraş il merkezi, Afşin, Göksun ve Elbistan’da özel eğitim kurumlarına baskın yaptı. Onlarca polis, içlerinde AK Parti Grup Başkanvekili Mahir Ünal’ın da açılışını yaptığı özel eğitim kurumlarının kayıtlarını incelemeye aldı. Kurum avukatlarının da hazır bulunduğu aramalar sonunda dershane ve okulların bilgisayar imajları alındı. 

KAHRAMANMARAŞ'TA CEMAAT EĞİTİM KURUMLARINA BASKIN FOTOĞRAFLARI

Elbistan’da faaliyet gösteren Bereket A.Ş Kurum Avukatı Alpaslan Özdemir, bu operasyonun tamamen algı operasyonu olduğunu söyledi. Özdemir, “Bir vatandaşın vergi usulsüzlüğü yapıldığı gerekçesiyle Adalet Bakanlığı’na müracaatı bulunuyor. Kahramanmaraş Cumhuriyet Savcılığı bunu gerekçe göstererek operasyon yapıyor. Vergilerle ilgili bir ihmal olsa ilgili kurumlar zaten gerekeni yapar. Biz, kurumlarımızın itibarı için gerekli adli müracaatlarımızı yapacağız.” dedi. 
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 29.07.2015 16:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa 2015-07-31 09:23:20

Sen ülke bütünlüğünü bozucular seveceksin bende sizi seveceğim öylemi şeytan sizi esir almış. dinime sövenlerle toprak bütünlüğümüze saldıranlarla kol kola gezmeye başlamışsınız biz iyiyiz hadi ordan hadi siz dediniz her şey gerçek yüzünü gösterecek zaman la diye ZAMAN a bak BUGÜN e bak gerçek yüzünüz ortada PKK sempatizanları

Avatar
kuskun46 2015-07-31 09:19:44

merak edıyorum butur operasyonlar ne zaman buyuk sehır beledıyesınde yapılacak dıye .gerçek halkı soyan beledıye cunkı .

Avatar
ben 2015-07-30 17:55:12

tek suçları gençlerin eline silah yerine kalem tutuşturmakmı düşmanlık yerine hoşgörüyü öğretmekmi

Avatar
maraşlı 2015-07-30 12:10:06

yorum yapanlardan kaçının akrabası geçmişte bu kurumlara gitti.
belki hepsi.
ne gördü adamlık
vergiyse ödediler
eğitimse verdiler

Avatar
Vatandaş 2015-07-30 11:01:53

Bu AKP'nin verecek öyle çok hesabı var ki? İnşAllah ömürleri yeterde doya doya verirler hesaplarını tarafsız(!) adalet önünde! Cemaatte masum değil ama bu kadarda vatan haini muamelesi görecek birşeyleri de yok! IŞİD'e PKK'ya yapacaksın bu muameleyi , cemaate değil! Zorla cemaate sempati duyduruyorsunuz!

Avatar
delilalil 2015-07-30 08:40:56

temize çıktılar bu kin ve nefret söylemi yaparaı içindeki zehiri dökenler nasıl helallik alacaksınız

Avatar
salih 2015-07-30 08:32:05

Ülkede devlet kendi binbaşımızı askerimizi koruyamazken bütün polisleri buraya dikmişler

Avatar
CACIKKKK 2015-07-30 07:51:59

bazı şeyler örtbas etmek için uydurmalar bunlar dalavere. gündemi değiştirmek için yapılıyor benim meşhur sözüm HİKAYEDEN CACIK BUNLAR

Avatar
zeki 2015-07-29 20:59:12

devamı gelir inş

Avatar
isimsiz 2015-07-29 19:40:13

bu zamana kadar vergi kaçakçılığı diye bir şey yoktu hepsinin amacı belli.gündemi değiştirip kendilerini aklamaya çalışıyorlar.

Avatar
mustafa 2015-07-29 18:43:38

ne devlet ama mali müffettiş kalmamış vergi kaçakçılığı için polis baskın yapıyor gündemi değiştirmeyin terör hortladı açılım patladı...

Avatar
ali doğan 2015-07-29 18:33:45

bende bir ihbarda bulunayım akpler hırsızlık yapıyor sayın emniyet yetkilileri baskın yapın

Misafir Avatar
canli 2015-07-30 10:45:46 @ali doğan

madem öyle10 yil beraber caldiniz önce siz bedelini ödeyin sira onlarada gelir

Beğenmedim! (0)
Avatar
emre 2015-07-29 18:07:03

ışıd ve pkk ile mücadelede acziyet ve zafiyetlerini örtmek için son 600 yıllık insanlık tarihinin en erdemli insanlarına terörist muamelesi yapılıyor. hemde k.maraşta. maraş halkına yazıklar olsun..

Misafir Avatar
Misafir 2015-07-30 10:38:28 @emre

Maraş halkına yazıklar olsun derken neyi kastediyorsun.Önce terbiyeni takın,ondan sonra yorum yaz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ALİ YILDIRIM 2015-07-29 17:39:18

Ne bulmuşlar emniyet maliye yetkilerinden açıklama bekliyoruz kalem kitapdan başka ne bulmuşlar hırsızlık var mı

Avatar