Demirtaş “AK Partiden ihracımız tamamen mesnetsiz ve hukuksuzdur”

Haklarında fuhuş yaptıkları gerekçesiyle partiden ihraç edilen fatih belediye başkanı Mehmet Demirtaş bir basın açıklaması düzenleyerek olaya açıklık getirdi.

Demirtaş “AK Partiden ihracımız tamamen mesnetsiz ve hukuksuzdur”

Haklarında fuhuş yaptıkları gerekçesiyle partiden ihraç edilen fatih belediye başkanı Mehmet Demirtaş bir basın açıklaması düzenleyerek olaya açıklık getirdi.

11 Ocak 2010 Pazartesi 13:15
Demirtaş “AK Partiden ihracımız tamamen mesnetsiz ve hukuksuzdur”
Fatih belediye binasında yapılan ve Halkı'nda katıldığı basın açıklamasında Demirtaş “olayın komplo olduğunu, kendisine muhalif kesimlerin düzenlediği bir çirkin bir tezgah olduğunu” söyledi. Basın mensuplarının sorularını da cevaplayan belediye başkanı Demirtaş “ partiden ihraç edildiğine dair kendilerine resmi bir tebligat yapılmadığını, eğer böyle bir olay olursa da yapılan işlemin dayanaksız olacağını, İl başkanlığının sadece iddialar üzerine böyle bir şey yapmayacağına inandığını” söyledi. Kendisini halen bir Ak Partili olarak gördüğünü söyleyen Demirtaş partiden ihraç edilse bile bağımsız olacağını başka bir partiye geçmeyeceğini söyledi
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
burdu 2010-01-16 16:03:29

medya beni infaz etti diyor.aynı med ya şimdi de kendi açıklamasını haber yapıyor.olmayan bir haberi kim yapabilir.bak o olay olduğu için haber yapıldı,senin açıklaman olduğu için de,haber yapıldı...infaz nerede...?kendilerini infaz edenler,ya da,arpa ekmeğini, bu olaya alet edenler,çok yanılıyorlar...at öldü demek kolay değil,,,!

Avatar
CEMİL 2010-01-14 10:07:30

ALLAH KİMSEYİ NEFSİFLE İMTİHAN ETMESİN...İKİ DÜNYA DA REZİL OLUYOR İNSAN...

Avatar
hepar 2010-01-13 17:16:10

4 4 lük başkan sen herkesi boşver partimiz farklı ama kalbimiz aynı arkandayız. HEPAR GENÇLİK

Avatar
Selim Koçer 2010-01-13 17:08:55

Beyler, bu işi adaletin açıklığa kavuşturması lazım. Beraat etmeden bu adamların aleyhinde de konuşmak doğru değil, lehinde de konuşmak doğru değil. ÖNCE BİR AKLANSINLAR BAKALIM. Aklanacaklar mı, mahkûm mu olacaklar? Bekleyelim, görelim.
Bu memlekette temiz adam da var, kirli adam da var.

Avatar
aslan 2010-01-13 15:40:15

Vaktiyle ormanın birinde,canavar mı canavar bir aslan varmış.Çok kan döker,canını yakmadık tek bir hayvan bile bırakmazmış.O yaşadığı sürece,hiçbir hayvan rahat yüzü görmemiş.Bütün hayvanlar ondan nefret eder,ölümünü beklermiş.
Bu zalim aslan sonunda yaşlanmış.Gücü kuvveti kalmamış.Ağzındaki dişler de dökülünce herkesin maskarası olmuş.Hiçbir hayvan ona yardım etmiyor ve onunla konuşmuyormuş.Hayvanlar bir Gün oturup karar almışlar;”Gelin hep beraber,bize bunca kötülük eden bu zalim aslanı iyice bir dövelim. Yaptıklarının cezasını,az da olsa gömüş olsun böylece.”
Sonunda bütün hayvanlar aslana saldırmış.iyice bir dövmüşler onu.Birisi boynuz vuruyor,diğeri çifte atıyor,bir başkası ısırıyormuş.Böylece;yaman bir öç almışlar aslandan.eeeeeee arkadaşlar bu bir aslan öcümü acaba çakal öcümü anlamanız lazım.

Avatar
ALİ 2010-01-13 14:30:33

OLAYDA ADININ GEÇMEMESİ Mİ İYİ. BAŞKANIN OLAYLI ORTAMDA BULUNMASI MI İYİ. BEN KARAR VEREMEDİM

Avatar
mesut 2010-01-13 09:44:04

fatih seninle gurur duyuyor başkanım herkesin 10 yılda yapmadı hizmeti 8 ayda yaparsan fuhuşta yapdı derler başka bişeyde derler kusura bakma hizmetleriyin devamını bekliyoruz takma kafanı devammmmmmmmmmmmmmmmmm

Avatar
tarıkcan 2010-01-13 09:38:53

slm tüm yorumcu kardeşlerim emginize salık youmlarını 25 gündür yazdınız bizde sabırla dinledik niyemi bizim de bildimiz birşeyler vardı bakın onun için bu açıklamayı yapan belediye başkanımızı bekledik işte bu dedi koduyu yapanlar en gzl şekilde cevabını aldı ALLAH aşkına bir bakın bu olayda bu insanların hiç ismi geçiyormu yazık çok yazık
(AKP9 ye gelince bu insanları kimin için gözden çıkardınız onu bu halk bilmek ister acaba öküzün altında buzağ mı aradılar bari çıkın da bir basın açıklamasıda siz yapı yoksa size de bir ders verir bu insanlar (BİR İNSANIN KURURU HASİYETİ ŞEREFİYLE )oynamak bu kadar kolay olmamalı tşk.

Avatar
slm 2010-01-12 14:22:56

EDİTÖR: Yayınlanan tüm yorumları -hakaret ve küfür yoksa- yayınlıyoruz. Daha dikkatli yorum yazarsanız elbette yorumlarınız yayınlanır.

Avatar
ercan 2010-01-12 10:46:21

helalolsun

Avatar
şeref 2010-01-12 07:56:35

geçmiş gelgcgğin,aynasıdır.bu gibi vukuutların yeni olmadığı anlaşılıyor,,,baksanıza organize ve örgütlü çalışmaya başlamışlar..her ağaç kendi kökleri üzerinde büyür,ortamın bulunca çicek açar,böyle zakkum meyvesi verir.bal kokmaz,kokarsa süt kokar,aslı çökelektir.

Avatar
hali 2010-01-11 23:20:09

gelecek secim dede aday olsun belediyeyi devirdi dogru

Avatar
..... 2010-01-11 19:28:55

(HALİ) nasıl başkan oldu yazmışsın nasılmı 600 farkla mhp yi devirdi başkan oldu tamam

Avatar
HE 2010-01-11 18:55:06

SATEN SEVMEM BU ADAMI nASIL BASKAN OLDU BİLMIYORUM

Avatar
hasan 2010-01-11 17:52:44

bu yollu bir takım insanlar,gelecekte vekil de olur.bu geleceği parlak çocukları ak parti niçin tekmeler,tokakatlar ki...bu çocuklr ak partinin süpermenleriydi,,, kim iftira etmiş,niçin davacı olmuyormuş...bu iftirayı yapanlar,polise baskın yaptıranlar,yeri,kadınları ayarlayanlar,ücrette anlaşmazlık çıkaranlar,kızcağızı zorlayanlar kimlerse ortaya çıksın,,,hem toplu fuhuş bir insanı öldürme olayıdır.diri gezebiliyorlarsa,hala başkan koltuğunda,gerile gerile oturabiliyorlarsa bravvvv...kıyamet yakın gardaşlar..çarşaf çarşaf ortalıkdaki,belgeler ne manaya geliyor,sn....!?geleceğin paralk senin,yüce adam...

Avatar
arslan 2010-01-11 16:52:45

ortada bir dövme dövülme olayı olduğu kesin gibi. peki o ortam da o saat senin ne işin var diye sorararlar. kim olursan ol oturduğun makamın hakkını verip seviyesiz yerlerde seviyesiz insanlarla birlikte olmayacaksın. ve doğru olsada olmasa da komplo da olsa kasabanın adının bu şekilde haberlere konu edilmsei ya da konu edilmesine sebep olunması herkesi derinden üzmüştür.

Avatar
Numan AKP 2010-01-11 16:28:14

komploydu zaten ama kimse ınanmadı işte gerçek görür ınanmayanlar Sen bizim başkanımızsın başkanım seni kimse yıkamaz çökertemez kimse vazgeçiremez bu zaferden kasabamıza senden iyi başkan olmaz bunu herkes bilsin. . .saygılar başkanım

Avatar
şeybani 2010-01-11 15:13:42

sayın siyasiler,kimle daha kaliteli hizmet alırız yerine,beldede hangi kabile güçlü mantığından hareket ettiklerinden dolayı işte böyle seviyesiz fiiler zuhur etmettedir,

Avatar
ökkeş 2010-01-11 15:13:01

bağımsız kalacağını söylüyor.sanki kendini başka parti kabul edecek

Avatar
erdal 2010-01-11 14:07:47

milletin yorumunu yayınlamamaktan korkmayın ki ahlak değerlerine önem veren nesil oluşsun

Avatar
osm 2010-01-11 13:53:13

Sayın başkan bir an önce o kasabayı terk etmelisin.Hem sen kurtul hemde Fatih kasbası bu utanç verici,yüz kızartıcı suçtan kurtulsun.Avrupada, böyle utanç verci suçlarla suçlanan siyasetçiler derhal istifa eder.Sende kendine güveniyorsan istifa et sonraki seçimde aday ol, o zaman seçilirsen aklanmış olursun.Yoksa bu leke sana ve kasabya ömür boyu yeter.

Avatar
aa 2010-01-11 13:46:03

bu acıklamaların hepsi yalan kimse kimseyi bilip bilmeden partiden ihraç etmez. Patinin ihracı tamamen doğrudur koltuğu tehlikeye düştü böyle açıklama yapıyor kim yaptıysa cesaretli bir şekilde açıklasın ispat edip mahkemeye versin

Avatar