DHKP-C Üyesi Güler Zere Cezasını Hastanede Çekebilir

Terör örgütü propagandası yapmak ve örgüt üyesi olmak suçundan hükümlü 37 yaşındaki Güler Zere, İstanbul 3. Adli Tıp İhtisas Kurulu'nun hazırladığı rapor doğrultusunda, Çukurova Üniversitesi Balcalı Hastanesi'ndeki mahkum koğuşunda kanser tedavisine devam

DHKP-C Üyesi Güler Zere Cezasını Hastanede Çekebilir

Terör örgütü propagandası yapmak ve örgüt üyesi olmak suçundan hükümlü 37 yaşındaki Güler Zere, İstanbul 3. Adli Tıp İhtisas Kurulu'nun hazırladığı rapor doğrultusunda, Çukurova Üniversitesi Balcalı Hastanesi'ndeki mahkum koğuşunda kanser tedavisine devam

24 Temmuz 2009 Cuma 17:52
DHKP-C Üyesi Güler Zere Cezasını Hastanede Çekebilir
Yunanistan'da seçimlerden birinci parti çıkan Radikal Sol Koalisyon (Syriza) lideri Aleksis Çipras, bugün saat 15.30'da cumhurbaşkanı ile görüşecek. Çipras'a hükümet kurma yetkisi verilecek.

Öncesinde ise Çipras, Yunanistan Kilisesi ve Atina Başpiskoposu İeronimos'u ziyaret edecek. Ziyarette Çipras'ın dini yemin töreni yapılmaması için Başpiskopos ile fikir alış verişinde bulunması bekleniyor. Dini yemin töreni konusunda nasıl bir mutabakat sağlanacağı merak konusu oldu. Daha önce yaptığı açıklamalarda Çipras, Tanrı'ya inanmadığını ancak kilise ve din adamlarına saygı duyduğunu söylemişti. Syriza partisi, daha önce mecliste yapılan dini törenlerde çekimser bir tavır takınmıştı.

Yunanistan'da geleneksel olarak başbakanlar, milletvekilleri ve hükümet üyeleri görevlerine kilise tarafından organize İncil'e el basarak dini yemin ediyor. Papazlar tarafından kutsanıyor.

Öte yandan sabah saatlerinde aşırı sağcı Bağımsız Yunanlar lideri Panos Kamenos ile görüşen Çipras koalisyon hükümetine 'evet' demişti. Yaptığı açıklamada Kamenos, "Şu andan itibaren ülkede hükümet var. Bağımsız Yunanlar Çipras'a güvenoyu verecek." demişti.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
şoreşger 2012-05-08 01:09:07

arkadaşlar rahat olun devrimcinin eli mazlumun değil zalimin ensesindedir. ve güler binlerce yıl bu acıylayaşasada of çekmez , zere ve yoldaşları bu yola baş koymuşlardır çünkü siz hiç boş yere dar beyninizle bela okumayın

Avatar
fatih 2011-10-28 12:13:02

işte insanlari devrimciliğe sürükleyen sömürücü insanlar bu sekilde yorum yapiyo o bizim canimiz o halki için kendi canini hice sayan ve o büyük bir devrimci verdiği mücadeleyi sonuna kadar götüren bir insan kim onun yaptigini yapar kimse onun bu mücadelesi hakkinda yorum yapmasin yapanda binkere düşünüp öyle yapsin o ölmedi ölümsüzleşti güler yoldaş onurumuzdur

Avatar
tc 2011-05-11 01:11:02

bir tebessüm olur ölüm haberin sadece..

Avatar
Devrimci Genç 2011-01-14 15:28:10

Güler ZERE Ölmedi Kalbimizde Yaşıyor..!! Tek Yol Devrim..!!

Avatar
gülen 2010-05-20 05:56:56

güler daha ZERRE iken:(

Avatar
tunç 2010-05-11 13:46:58

masum insanları öldürmek mi özgürlük !!! videolarında amerikayı kötüyen kadın , amerkanın yaptıklarını yapmıyo mı acaba masum insanları öldürerek . beöye bişey olmaz baylar bayanlar benim askerimi masum insanlarımızı öldüren biri vatan hainidir . siz kendinizi avutun . tek kurtuluş ATATÜRK e geri dönmek ...

Avatar
erkan 2010-05-10 08:05:46

kula bela gelmez hak yazmayınca hak bela yazmaz kula azmayınca ..aslında sen ve senın gıbılerın hakkı daha fazla hayatta kalıp acı cekmektır ya neyse .. sen sımdılık bununla yırttın bakalım ote tarafta ne yapacaksın

Avatar
KaBuS 2010-05-09 11:02:55

Hak ettigin yerdesin, darısı abdullah öcalan vede yandaşlarının başına. Tüm vatanseverlerın gözü aydın:)

Avatar
E.YÜCE 2010-05-09 01:10:12

Dertleri memleketi bölmek ahha böldünde kimseler görmedi öbür tarafta bölersiniz artık onun bunun maşaları telef oluyosunuz haberiniz yok

Avatar
türkiye 2010-05-09 00:17:43

vatan hainleri ve katilere yakışan bir son.darısı diğerlerinin başına

Avatar
idil 2010-05-08 13:11:45

sana bizi affet diyemem zere ama sen hep yuregimizdesin bu halk uyumaya devam etsin biz seni unutmayacagiz yoldas gule gule

Avatar
7 mayıs 2010-05-08 11:04:34

birçok insan gbi bi örgüt üyesi olduğun dışında hiçbirşey bilmiordm.. sen ölümü haketmiordun.o kadar ergenekoncu dışardayken.. bu bir cinayettir. bu düzenin adaletinde yine de buruk bi umutla güle güle.

Avatar
yeliz 2010-05-08 09:46:47

Onca insanın canına kıyarken birgün sende hakkettiğini bulacağını hiç düşünmedin değilmi?Kimsenin ahı kimsede kalmaz...Toprak bile kabullenmez seni..Vatan haini...

Avatar
ŞEHİDAN 2010-05-08 01:51:10

GÜLE GÜLE GİT. SENİ UNUTMAYCAĞIZ. İÇİN RAHAT OLSUN. SANA LAF ATANLAR GERÇEKLERLE YÜZLEŞECEK CESARETTEMİ Kİ.

Avatar
sibel 2010-05-07 23:04:48

bu kezde allah sana cezanı verecek parayla değil sırayla bu iş vatan haini pis kadın inşallah senin gibi birçok kişinin canınıda azrail alacak

Avatar
!!! 2010-05-07 19:46:15

Ölüm haberin, aldığın canların haberi kadar acıtmadı kimseyi.

Avatar
hasan tamam 2010-05-07 18:14:01

Bu kadar olaydan sonra sıra sanada geldi.Az önce ölüm haberin düştü bültenlere.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126