Evinde boğulmuş halde bulunan yaşlı adamın katilleri bulundu

Mayıs ayında yalnız yaşadığı evde boğularak öldürülmüş halde bulunan Lütfi Taşgetiren'in (73) katilleri bulundu.

Evinde boğulmuş halde bulunan yaşlı adamın katilleri bulundu

Mayıs ayında yalnız yaşadığı evde boğularak öldürülmüş halde bulunan Lütfi Taşgetiren'in (73) katilleri bulundu.

29 Temmuz 2013 Pazartesi 09:12
Evinde boğulmuş halde bulunan yaşlı adamın katilleri bulundu
Alınan bilgiye göre 19 Mayıs 2013 tarihinde evinde boğulmuş halde bulunan 73 yaşındaki yaşlı adamın katilleri Çadırkent'te yaşaayan 16 ve 18 yaşlarındaki 2 Suriyeli çıktı.

Olay 19 Mayıs 2013 tarihinde yaşanmıştı. Şehit Evliya Mahallesi, Şehit Muallim Hayrullah Caddesi'nde oturan Lütfi Taşgetiren'i (73) pikniğe çağırmak için telefonla arayan yakınları telefonlar aramış cevap alamayınca eve gitmişti.

Kapının açılmaması üzerine polise haber verilmiş, Cumhuriyet savcısından alınan izinle çilingir yardımıyla eve giren polis, Taşgetiren'i yatak odasında elleri arkadan bağlanmış şekilde hareketsiz olarak bulmuş ve  sağlık ekiplerinin kontrol ettiği Taşgetiren'in hayatını kaybettiği belirlenmişti.

Olayı çok yönlü olarak araştıran polis olay günü ellerinde poşetlerle evin çevresinde dolaştığını öğrendikleri iki Suriyeli gencin peşine düştü. Çadır Kent girişindeki MOBESE kayıtlarını da inceleyen polis sözü edilen 2 Suriyeli genci belirledi. 

Önceki gün gözaltına alına M.H. (18) ve M.S. (16) isimli Suriyeli zanlılar yapılan ilk sorguda Kale'deki çay behçesinde tanıştıkları Lütfi Taşgetiren'in yalnız yaşadıklarını bildiklerini, olay günü ziyaret ettikleri yaşlı adamı havluyla boğarak paralarını alıp kaçtıklarını itiraf ettiler.


Kaynak: haber46 & sabah



Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2013-08-02 00:23:38

gidenlerin torunlarından ne beklenir,torunlarıda dedelerine çekmiş

Avatar
misafir 2013-08-01 14:35:10

tayyip baba eserinle gurur duy, kadınları, hastaları ve yaşlıları anladık ta öbür şerefsizlerin işi ne bu memlekette.İşte böyle adamı öldürmeye kesmeye başlarlar ...

Avatar
Murat46 2013-07-30 08:29:18

Şerefsizliğin daniskası,gitsinler ülkelerine ne halleri varsa görsünler.

Avatar
KÜRŞAT 46 2013-07-29 22:56:02

Besla kargayı, oysun gözünü
Az daha bekleyin bakalım daha neler olacak...

Avatar
mustafa 2013-07-29 20:54:54

kendi memleketine hayrı olmayanın bize hayrı olurmu kimse mağdur demesin bunlara

Avatar
misafir 2013-07-29 18:52:37

BU ŞEREFSİZ KANIBOZUK ADİ İTLERİ ŞERİATA GÖRE ASMAYAKTA BESLEYEKMİ ŞEREFSİZLERİİİİİİ

Avatar
realist 2013-07-29 18:05:38

bu insanların kolay yoldan vatandaş yapılmasına karşıyım bu kadar kolay mı TC. kimliği almak seçmen de olmamalılar akpye oy deposu ülkemizin sırtında bir kambur biz aynı hale düşsek bize kucak açmazlardı bunlar ülkelerinde savaştan kaçıp burda olay çıkaracak kadar yiğitler çadırların ateşe verilip polise saldırıldığını unutmadık

Avatar
DUYARLI VATANDAŞ 2013-07-29 17:54:49

Haber46 yetkililerinden rica ediyorum Suriyelilerin gönderilmesi,pasivize edilmesi,bir araya toplanması gibi konularda ilgililere sesimizi duyurmak için çalışmalar yapın lütfen (anket v.s gibi )

Avatar
malatya lı 2013-07-29 16:59:52

doldurdunuz bu şerefsizleri buraya olacagı buydu adammıki bynlar lan siz sahip çıktınız....hadi ne sorumsuz işler yapılıyo yaw.adam polisle bile kavga ediyo hala içimizdeler.

Avatar
zıyaretcı 2013-07-29 15:14:35

nerde yapıyolar fuhuss kımseye ıftıra atmayın gozunle gormedıgınıze soyle yerını gıdıp bakayımm

Avatar
Özgür korkmaz 2013-07-29 14:33:24

Mahalle aralarında orada burada suriyelilerle fuhuş yapmaya başladı maraşın gençleri.yarın bir gün bu adamlar bizim kızlarımaza asılırlar Allah muhafaza birinin başına bela olur sen bak o zaman işin geldiği noktaya.Bu adamları çadırdan çıkartmayacaksın.Adamlar benden rahat geziyorlar sokaklarda.

Avatar
mmmm 2013-07-29 13:52:45

daha seçmen olacaklar.birde bunlara imtiyazlar verildi.maraş layık olduğu muamelye razı olmalı çünkü en büyük desteği körü körüne vermekte.yukarı ne söylese ayet gibi görmekte.

Avatar
bezgin 2013-07-29 13:19:02

yeter arkadaş bu nasıl bir iştir.!

polislerimizi yaralarlar

ekonomimizi düşürürler

bide tutarlar hırsızlık yapacak kadar cesaret alırlar .

Kendi iç sorunumuzu çözemezken başka sorunlara eğiliyoruz. bu şartlarda hala kendimizi akıllı mı sanıyoruz orası mechul ...

Avatar
ılıcalı 2013-07-29 12:59:08

tayyip bunları başımıza bela bıraktı ama maraşın işi belli olmaz allah göstermesin toplum olayına dönerse çok kötü olur

Avatar
abdullah 2013-07-29 12:55:19

bunlar yüzünden daha çok şeyler gelecek başımıza ALLAH yardımcımız olsun baş belası bunlar

Avatar
Çakırbey 2013-07-29 12:53:32

Getirin daha suriyelileri sayın yetkililler.Daha neler olacak bu memlekette.Hırsızlıktan gaspa,fuhuştan cinayete kadar herşey.Defolup gitsinler memleketlerine.İstemiyoruz artık!Bu güzelim memleketin havasını huzurunu bozmasın adiler.

Avatar
misafir 2013-07-29 12:23:19

bu suriyelileri getirdiler başımıza daha neler neler olacak anamıza bacımıza karımıza sarkacaklar durun daha ey memleketlim.uyuyun siz sandık başında yine verdiğiniz yerlere oyları iyi verin siz.

Avatar
eczacı 2013-07-29 12:22:52

misafir kardeşim sana katılmamak elde degil bu suriyelilerin hiç geregi yoktuda tayyib aldı girdirdi ülkemize bunun vebalinin altından nasıl kalkacak yarın polisede kurşun sıkar bu adiler

Avatar
misafir 2013-07-29 12:21:17

besle kargayı,oysun gözünü..baska lafa gerek yok.

Avatar
misafir 2013-07-29 12:15:12

teröristleri ülkeye yığdılar

Avatar
ARİF 2013-07-29 12:12:12

Lanet olsun size,sizi bu şehre sokanlara,besleyenlere.. Hepinize lanet olsun insanlıktan nasibini almamış sahtekar araplar

Avatar
AKİF 2013-07-29 12:10:33

Allahınızdan bulun nankör insan müspetteleri ! Sizi getirip burnumuzun dibine dikenlere lanet olsun ! Her yerin düzenini huzurunu bozdunuz. Resmen yerli halk mülteci muamelesi görüyor. Daha ne kadar sessiz kalacak bu şehir buna inanın bende şaşıyorum.

Avatar
maraşlı 2013-07-29 11:29:37

ahanda olacağı bu adamlar yan gelip yatsın her imkan verilsin bense 2 çocuğumun rızkı için çalışıp didineyim bu ne ya Maraş maraş olmaktan çıkıyor...hırsızlık cinayet vsvsvs ne bu suriyelilerin yaptığı yahu........artık bi önlem alınmalı. yoksa daha neler olacak neler

Avatar
ömer 2013-07-29 11:17:04

ne bekli,yordunuz para için adam öldürme para için cocuk kjaçırma polise saldırma güvenlik görev lisine saldırma niye bunlar ne işivarya bunların kendi vvatanına hayrı olmayan insanın yarın benim vatanım için ne hayrı olur

Avatar
türk ün türkten başka dostu yok 2013-07-29 11:08:13

getirin bunları daha neler yapacaklar size alın size politikaya bak hizaya gellll.....

Avatar
cakır 2013-07-29 11:04:01

besle yetımı oysun gozunu aferım yardımcı olanlara...

Avatar
TELÇEKER 2013-07-29 10:38:35

Şimdi nolacak ... bunlar sınır dışı mı edilecek. yoksa bizim adli makamlar mı bunlara ceza verecek... Yoksa yaptıkları yanına kar mı kalacak... Olan adama ve ailesine mi olacak....Suriyeliler için müslüman kardeşimizdir bunlara yardım edelim diyenler, konuşsun bakalım...

Avatar
misafir 2013-07-29 10:02:54

olacağı buydu.daha bunlar iyi günleri.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126