Gülten Kışanak'a komutandan tokat gibi cevap

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanı Gültan Kışanak'ın "senin devletin" çıkışına komutandan tokat gibi bir cevap geldi.

Gülten Kışanak'a komutandan tokat gibi cevap

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanı Gültan Kışanak'ın "senin devletin" çıkışına komutandan tokat gibi bir cevap geldi.

22 Eylül 2014 Pazartesi 15:15
Gülten Kışanak'a komutandan tokat gibi cevap

Suriyelilerin sınırdan geçiş yaptığı Suruç'a giden Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanı Gültan Kışanak ile askerler arasında gerginlik yaşandı.

KIŞANAK'TAN "SENİN DEVLETİN" ÇIKIŞI

Askeri taş yağmuruna tutanlara yapılan müdahaleye tepki gösteren Kışanak, askerle konuşurken "senin devletin" ifadesini kullandı, "Senin devletin bana söz verdi" dedi. Asker de buna karşılık, ''Burası benim devletim, benim toprağım çıkın dışarı" dedi.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
M.Ç 2014-09-23 17:05:47

Tamam o komutanı görevden alırlar Türkiye gerçekleri .
Helal olsun sana komutanım

Avatar
kahramanmaraşlı 2014-09-23 09:05:01

orda kimsenin suçu yok tek suç suan cumhurbaşkanı koltugunda oturanda..açılım açılım diye olanlara bakın.yeni türkiye sistemiyle artık türkiye de türküm demek yasak olacak.ama her ne kadar da yasak olsa NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..Allah türkü korusun..

Avatar
MARAŞLI MURAT 2014-09-23 08:21:46

HELAL OLSUN SANA KOMUTAN.

Avatar
metehan 2014-09-22 23:02:21

bunlar insan değil çok nankör birer yaratık.. türkiye cumhuriyeti ni içinde yaşadığı vatanı kabul etmiyorlar... ve TBMM sinde belediyelerde üst yetkili oluyorlar kabul etmediği devletten maaş alıyorlar haram olsun askerimiz çok güzel dedi bizi onurlandırdı hep birlikte teşekkür ederiz.....

Avatar
mustafa 2014-09-22 20:46:09

çok doğru söylüyorsun ama bunu kimse anlamak istemiyor...

Avatar
muhalefete iktidar 2014-09-22 19:03:18

içimizden sana neler demek geliyo gülten de diyemiyoruz işte :))

Avatar
selim 2014-09-22 18:53:52

o asker yandı..

Avatar