Güvenç'ten üç çocuk tavsiyesi

AK Parti Türkoğlu İlçe Kadın Kolları Başkan Yardımcısı Tülay Kızıl'ın düğün törenine katılan AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Sıtkı Güvenç, Başbakan Erdoğan'ın üç çocuk tavsiyesini hatırlatarak, çiftten üç çocuk tavsiyesinde bulundu.

Güvenç'ten üç çocuk tavsiyesi

AK Parti Türkoğlu İlçe Kadın Kolları Başkan Yardımcısı Tülay Kızıl'ın düğün törenine katılan AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Sıtkı Güvenç, Başbakan Erdoğan'ın üç çocuk tavsiyesini hatırlatarak, çiftten üç çocuk tavsiyesinde bulundu.

21 Eylül 2013 Cumartesi 15:58
Güvenç'ten üç çocuk tavsiyesi

AK Parti Türkoğlu İlçe Kadın Kolları Başkan Yardımcısı Tülay Kızıl'ın düğün törenine katılan AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Sıtkı Güvenç, Başbakan Erdoğan'ın üç çocuk tavsiyesini hatırlatarak, çiftten üç çocuk tavsiyesinde bulundu.

Güvenç, katıldığı 23 Nisan Sosyal Tesislerinde düzenlenen düğün töreninde, "Nüfusumuz giderek yaşlanıyor, genç ve dinamik bir nüfus için en az üç çocuk şart. Batılı ülkeler bunun sıkıntısını çekiyor. Eğer bunun önlemi alınmazsa ilerleyen yıllarda bizlerde aynı sorunla karşıkarşıya kalabiliriz" dedi.

Melih Önal ile nikah masasına oturan Kızıl ise "Başbakan Erdoğan'ın tavsileri bizim için önemlidir kesinlikle uyacağız" şeklinde konuştu.

Belediye Başkanı Mustafa Taşhan'ın kıydığı nikahta gençlerin şahitliklerini ise milletvekili Güvenç ile AK Parti Kartepe İlçe Başkanı Seydihan Bozdoğan üstlendi.

Yükleniyor...
Anahtar Kelimeler:
üç çocuk Tavsiyesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
merve 2013-10-01 16:27:02

biz gelişemeyen milletiz hep tüketiciyiz hiç üretici degilizzzzzzz..........

Avatar
hayaldi 2013-09-26 23:33:11

kişilik bu kadarda ucuz olmamalı

Avatar
misafir 2013-09-24 17:10:35

yaptırdıysa vatandaş yaptı kendileri çıkıp biz yaptık demeseler ayrıca kendilerinin yaptığı ney var yaptıklaRI ancak 341 açılış gibi gördünüzmü oçılışları

Avatar
AKİFCE 2013-09-24 00:12:16

İYİKİ SAYIN BAŞBAKAN ÜÇ ÇOCUK DEDİ.KENDİLERİ BAŞKA BİR CÜMLE ÜRETEMİYORLARMI.AYNI CÜMLELERİTEKRAR ETMEKTEN VE KOPYALAMAKTAN HİÇ SIKILMIYORLARMI.HZ.MEVLANA "DÜN DÜNDE KALDI CANCAĞIZIM ,YENİ ŞEYLER SÖYLEMEK LAZIM" DER.BİRİNİN SÖYLEDİĞİ CÜMLE O KİŞİYE AİTTİR.BAŞKALARIDA YENİ CÜMLELER ÜRETMELİDİR.KENDİLERİNE AİT OLMAYAN CÜMLELER SÖYLEYENİ BASİTLEŞTİRİR.

Avatar
ökkeş 2013-09-23 17:10:29

müdürlük yaptıgı dönemde maraş saglıkta atılım yaptı.kendi cebinden degil ama cebinde akrep olan maraşlıları organize etti.4 saglık ocagı vardı.30 buldu.hastaneler onun dönemin de planlandı açıldı.yapmak degil yaptırmak da bir marifet.madoya bir okul yaptıran milli egitim müdürü çıkmadı ama sıtkı bey ikna etti ve yaptırdı.onun gibi 2 daire müdürü daha olsa çok şey degişirdi.Ak partiye oy vermedim,vermem ama sıtkı beyin çalışmasını takdir ediyorum.mesele sadece siyaset degil

Avatar
Laf salatası ortaya 2013-09-23 16:41:55

Ancak laf salatası yaptığınız Üç çoçukmuş adam asgari ücretli ve sgk olmuyo P yakın sen ne konuşuyorsun beee yapın 1200-1300 tl asgari ücreti önce verici olun hep alıcı olmayın saüladığınız kaynağın `-70 vergi bee sen önce maaş ver iş ver ancak öğrenmişiniz siz ve kaldırımcı başkan şu yapıldı bu yapıldı sanki cebinizden çıkıyo yine bizden çıkıyo parası hikayeler yaa

Avatar
cCc 2013-09-23 15:43:19

Sıtkı bey siz asgari ücretle geçinme formülünü bulun veya çözün bizim insanımızın RTE için seve seve yapabileceği işi siz onlara bırakın ama yok kardeşim siz yapın gerisi teferruat diyorsanız kusura bakmayın !!!!!! siz dışardan mülteci getirirp T.C. yapın onlar size oy verecek arka bahce !!!!!! olurlar.

Avatar
UĞUR GÜL 2013-09-23 15:14:29

SAYIN MİLLETVEKİLİMİZ HER ZAMAN HALKIN YANINDA. DURMAK YOK YOLA DEVAM UĞUR GÜL

Avatar
qoqo 2013-09-22 23:54:11

6 yorumun 5 karalama peki bunlar oyları nasıl aldı ????

Avatar
melek 2013-09-22 15:00:03

Diş hastahanesi senin benim vergilerimle yapılmış bir hastahanedir. Kimse sahiplenmesin. Belki yapımında çabuklaştırma olmuşsa o kadar. Zaten dişinden hasta giden dişinden oluyor.

Avatar
Şehit yakını 2013-09-22 14:47:55

Milletvekili ne diyor sen ne istiyorsun be adam. Okuduğunu bari anla biraz.

Avatar
Şehit yakını 2013-09-22 14:46:14

Mesele çocuk doğurtmak değil ,insanca büyütmek,okutmak ve memlekete ,millete hayırlı bir insan yetiştirmek olsun parolanız. Asgari ücretle çalışan,bir gün iş bulup bir gün boş gezen bir insana bu sözler dalga geçmektir.Devletin vatandaşı kendisine muhtaç eden bir yönetim ancak oy peşinde dolaşır gerisi ise teferruattır sizi için.

Avatar
zafer başdoğan 2013-09-22 08:42:40

sayın vekilim iş garantisi veriyorsan üç çocuk degil beş çocuk feda olsun ya iş garentisi olmayan çocuklar ne olacak?

Avatar
asgari ücretli 2013-09-22 02:14:21

3 çocuk geride dursun. insan gibi yaşayabileceğimiz bir maaş verinde evlenelim.. böyle dedilermiydi fıttırıyom...

Avatar
şehri okuyan 2013-09-22 00:28:40

Sayın vekilim eseriniz olan diş hastanesine üst geçit yaptırsanız ya.. vatandaş sabah saatlerinde azraille köşe kapmaca oynuyor belki duymuşunuzdur çok trafik kazası meydana geldi çoguda yaralı bu kazaların

Avatar
Ali 2013-09-21 23:57:11

Sayın vekil maaşını bize ver bizde senin gibi 5 çocuk yaparız.

Avatar
Gazi 2013-09-21 22:13:44

Sn Milletvekilim, bir çocuğa ayakkabı alamıyoruz nasıl üç çocuğa bakarız. Doğrudur ayakkabı yerine takunya giydirirsek,kömür,yeşilkart ve makarnada devletten ,işimizde yok çocuk doğutturmaktan başka bir iş kalmıyor.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191