Hedefte yine doktor var

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekim Vekili Yrd. Doç. Mahmut Tokur'u darp ettiği öne sürülen kişi gözaltına alındı.

Hedefte yine doktor var

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekim Vekili Yrd. Doç. Mahmut Tokur'u darp ettiği öne sürülen kişi gözaltına alındı.

02 Ekim 2012 Salı 15:51
Hedefte yine doktor var
Alınan bilgiye göre, sağlık raporu almak için hastaneye gelen A.Y. (36) Başhekim Vekili Yrd. Doç. Dr. Tokur'un odasına girdi. A.Y. burada tartıştığı Tokur'u darp etti. Olaya müdahale etmek isteyen özel güvenlik görevlilerine de saldırmaya çalışan A.Y. daha sonra otomobille kaçtı. Polise haber verilmesi üzerine şüpheli Merkez Jandarma Komutanlığı önünde yakalandı. Tokur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sağlık raporu için hastaneye gelin bir kişinin saldırısına uğradığını söyledi. Odasında çalışırken şahsın bir anda içeri girdiğini anlatan Tokur, şunları kaydetti: ''Ne olduğunu anlamadım. Kişi, daha önce psikolojik durumuyla ilgili rapor almak üzere hastanemize başvurmuş. Raporun sonucunu sordu. Ben de rapor çıktıktan sonra kendisine tebliğ edileceğini söyledim. Sonra bana küfür ve hakaret etti. Özel güvenlik personelini çağırınca beni darp etti. Ayrıca bu şahıs hastane personelini de tehdit etmiş.'' Tokur, şüpheli hakkında adliyeye suç duyurusunda bulunacağını da ifade etti. Bu arada gözaltına alınan A.Y. kendisini görüntüleyen basın mensuplarının konuyla ilgili sorusuna ''Ben suçsuzum'' şeklinde yanıt verdi.
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
maraş 46 2012-10-03 15:06:31

Tamam anladık doktor beyimiz iyi bir insqan olabilir ama tıp fakültesindi hastayı tahrik edip çileden çıkaran onlarca dr var.geçen hafta bende tıp fakültesindeydim dr tipimden hoşlanmamış olacakki bize tam bir cahil vatandaş muamelesi çekti tabiki tartışıp ayrıldık.

Avatar
46admin 2012-10-03 13:52:07

doktor ksü en nazık dokturların biri tayyipbey milleti çok şımarttı

Avatar
Hacı KAYA 2012-10-03 12:24:15

Slm
Benim anlamadıgım bir şey var Genelde polisler vatandaşa şiddet uyguladıgı yönünde yada ögretmenin ögrenciisni azarlaması yada ne bileyim zabıta esnaf kavgaları olur.yada bazan olayları yatıştırmak için jandarma havaya ateş açar.bunları anladık.niye vatandaş saglık personeline şiddet uygular.

Avatar
mehmet 2012-10-03 12:20:36

degerli doktorumuza yapılanları kınıyorum allah belasını versin yapanların bu gibi doktorlarımız zor bulunuyor sayın doktorum üzülme allahım sana yardım eder duamız sizlere

Avatar
İbrahim EDE 2012-10-03 12:16:56

Mahmut bey'i tanırım. Efendi,işini dürüst yapan bir Doktordur,geçmiş olsun diyorum.

Avatar
ibrahim 2012-10-03 11:23:14

Hiç bir kamu görevlisine görevi başında şiddet uygulanması tasvip edilemez. Bununla birlikte değerli başhekim yardımcımız gerçekten de son derece özverili ve fedakarca görevini yapan biri olduğundan bu şekilde bir davranışı hiç bir şekilde hak etmemiştir. Tekrardan geçmiş olsun diliyorum

Avatar
cannnpolat 2012-10-03 08:48:36

doktor 10 numara insandır insancıl bir doktordur maraşlılar için elinden gelinin en iyisini yaptı yapmayada devam eder inşallah

Avatar
ömer bil 2012-10-03 08:46:34

insanların haklarını arama her olayı kaba kuvvetle çözme girişimi önü alınmaz hal almaya başladı.hakikaten özveri ile çalışan hastasını düşünen bir hekime böyle bir girişim tek kelimeyle iğrençliktir.başkasına hakaretin darp etmenin hiç bir şekilde haklı gerekçesi olamaz.doktorumuza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyorum.bu iğrenç olayın tüm maraş halkına maledilmemesi gerektiğini düşünüyorum

Avatar
fahri 2012-10-02 23:43:29

sayın arifkalayci doktor beyi tanımadıgınızı düşünüyorum dr bey azarlayacak biri değildir lütfen ön yargılı davranmayalım.

Avatar
kaan 2012-10-02 16:38:08

öncelikle dokturumuza geçmiş olsun maraş için gecesini gündüze kadan bir insandır. insanları tanımadan yorum yapmayalım.

Avatar
arifkalayci 2012-10-02 16:20:20

başhekim vekilinin , sonuç çıktıktan sonra size tebliğ edilecektir dediğini hiç zannetmiyorum.orada hastayı azarlamıştır ki hasta da o davranışta bulunmuştur.hastayı savunmuyorum ama her iki tarafta da suç vardır muhakkak...

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126