Kahpe saldırıda Andırınlı Uzman Çavuş şehit oldu

Mardin'in Nusaybin ilçesi yakınlarında, PKK'lı teröristlerin araziye döşedikleri mayını uzaktan kumandayla patlatmaları sonucu şehit olan Uzman Çavuş Hacı Ahmet Efil'in Kahramanmaraş'ın Andırın ilçesinde yaşayan baba ocağına ateş düştü.

Kahpe saldırıda Andırınlı Uzman Çavuş şehit oldu

Mardin'in Nusaybin ilçesi yakınlarında, PKK'lı teröristlerin araziye döşedikleri mayını uzaktan kumandayla patlatmaları sonucu şehit olan Uzman Çavuş Hacı Ahmet Efil'in Kahramanmaraş'ın Andırın ilçesinde yaşayan baba ocağına ateş düştü.

08 Ağustos 2010 Pazar 20:26
Kahpe saldırıda Andırınlı Uzman Çavuş şehit oldu
Kahramanmaraş İl Jandarma Komutan Yardımcısı Yarbay Yüksel Eyiol, beraberindekiler ile birlikte şehit Uzman Çavuş Hacı Ahmet Efil'in (24) Andırın ilçesine bağlı Beşbucak köyünde yaşayan ailesine acı haberi bildirdi. İki yıllık uzman çavuş olan Hacı Ahmet Efil'in annesi Fatma Efil, evladının şehit olduğunu öğrenince fenalık geçirdi. Şehit annesine sağlık görevlileri müdahale etti. Baba Yahya Efil ise metanetini korumaya çalıştı. Bu arada, bugün yapılması planlanan Andırın Doğa ve Yayla Şenliği de iptal edildi. [URL=http://www.haber46.com/gallerydetails.asp?id=849#]MARDİN'İN NUSAYBİN İLÇESİNDE PKK'LI TERÖRİSTLERCE ARAZİYE DÖŞENEN MAYININ PATLATILMASI SONUCU ŞEHİT OLAN UZMAN ÇAVUŞ HACI AHMET EFİL'İN BABA OCAĞINA ATEŞ DÜŞTÜ [/URL]
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DOĞRUSÖYLER 2010-08-10 14:25:22

vatanımızın başı sağolsun.kahramanmaraşın kahraman evladı mekanın cennet olsun.

Avatar
selahittin aksoy 2010-08-09 09:57:07

şehidimize Allahtan rahmet,
kederli ailesine Allahtan sabır diliyorum.Mekanı cennet olsun.

Avatar
OSMAN ÇAPAR 2010-08-09 09:43:23

en yüksek rütbeye ulaşan köylüme allahtan rahmet ailesine başsağlığı dilerim vatan şehitlerine minnettardır

Avatar
SELİM TATLI 2010-08-09 09:23:49

Şehidimize Allahtan Rahmet kederli ailesine sabır diliyorum... ve A rtık yeter yeter yeter inceldiği yerden kopsun Allah belalarını versin...

Avatar
gazi 2010-08-09 08:51:09

kahramanmmaraş'ımız bir kahraman evledını daha şehit verdi.hepimizin yüreği yanıyor.çıkıp artık bu işe dur demelerini bekliyoruz.siyasi kavğaları yerine hepsi bir bütün olup çözüm bulmalılar.şehide allahtan rahmet ailesine sabırlar diliyorum.

Avatar
yıldırım 2010-08-09 02:03:22

işte gerçekten sözün bittiği yer budur ama bir sözümüz kıyamete kadar var olacak ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ

Avatar
samet 2010-08-08 23:51:40

kardeşimize allahtan rahmet ailesine sabırlar diliyorum gerçekten zor bir durum ailesi için yaşayan bilir kardeşimiz artık cennettedir.birileride hümete topu atarlar şehit dua bekler laf kalabalığı değil

Avatar
dila 2010-08-08 23:46:01

Öncelikle Şehitimize Allah'tan rahmet diliyorum.İşte kürt acılımının sonuçları ne açılımmış ama...şehidin kanı yerde kalmasın açılımada referandumada HAYIR.

Avatar
menderes gülçin 2010-08-08 22:18:04

adı gibi KAHRAMANMARAŞ ı mızın KAHRAMAN ŞEHİTİ yatdıgın yer nur olsun inşallah.ŞEHİTİMİZ inşallah BU P K K nın kökünü bir gün bu büyük devletimiztemizleyecek DEVLETİN ASKERİNE POLİSİNE UZANAN ELLER KIRILSIN İNŞALLAH KAHRAMAN ŞEHİTİMİZ RUHUN ŞADD OLSUN SEN RAHAT UYU ALLAH aile nede sabırlar versin.

Avatar
öggeş emminin torunu 2010-08-08 22:14:09

Ey şehid oğlu şehid, isteme benden makber,
Sana âguşunu açmış duruyor Peygamber.

Avatar
Ali Candan 2010-08-08 21:17:01

Allah Rahmet eylesin yattığın yer nur mekanın cennet olsun aziz şehidim,Allah yakınlarına sabırlar ihsan eylesin.(buraya yorum yazacak herkese seslenmek istiyorum.bu ülkede yıllardır pkk ve terör var bu hükümetin zamanında gelişen bi olay değil bu hükümeti neden böyle karalayan bi politika izliyosunuz.siz böyle yaptıkça akp daha çok oy kazanıyor haberiniz olsun

Avatar
Numan 2010-08-08 21:12:17

rahat uyu şehidim kabrin nur mekanın cennet olsun.....az kaldı kanın yerde kalmıcak.

Avatar
tayfun çiftçi 2010-08-08 20:54:27

şehidim sana uğurlar olsun peygamber katında olacaksın rahat uyu.Hesabını bu hükümet versin yaptığı dış politika tutumlarıyla

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126

banner191