Kahramanmaraş merkezli FETÖ/PDY operasyonu! Mustafa Poyraz gözaltında

Kahramanmaraş merkezli 4 ilde Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik 62 şüpheli hakkında yürütülen soruşturma kapsamında aralarında eski Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, eski Kahramanmaraş Lider İş Adamları Derneği (KALİDA) Başkanı Osman Gemci, bazı iş adamları ve dernek yöneticilerinin de bulunduğu 32 kişi gözaltına alındı.

Kahramanmaraş merkezli FETÖ/PDY operasyonu! Mustafa Poyraz gözaltında

Kahramanmaraş merkezli 4 ilde Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik 62 şüpheli hakkında yürütülen soruşturma kapsamında aralarında eski Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, eski Kahramanmaraş Lider İş Adamları Derneği (KALİDA) Başkanı Osman Gemci, bazı iş adamları ve dernek yöneticilerinin de bulunduğu 32 kişi gözaltına alındı.

23 Mayıs 2016 Pazartesi 12:57
Kahramanmaraş merkezli FETÖ/PDY operasyonu! Mustafa Poyraz gözaltında
 Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Cumhuriyet Başsavcılığının yürüttüğü FETÖ/PDY soruşturması kapsamında Kahramanmaraş, İstanbul, Ankara ve Adana'da belirlenen adreslere eş zamanlı operasyon düzenledi.

Operasyonda aralarında eski Kahramanmaraş Belediye Başkanı Poyraz ile eski KALİDA Başkanı Gemci, eski KALİDA Başkan Yardımcısı Ökkeş Balsuyu, KALİDA Genel Sekreteri Mahir Keçe ile Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası (KMTSO) üyesi bazı iş adamlarının da bulunduğu 32 kişi gözaltına alındı.  

Sağlık kontrolünden geçirilen şüpheliler, İl Emniyet Müdürlüğüne götürüldü. 

Hakkında gözaltı kararı olan KMTSO Başkanı Kemal Karaküçük'ün evinde bulunamadığı, arandığı öğrenildi

İş adamlarının "örgüte üye olmak, örgüt adına suç işlemek, örgüt içinde hiyerarşik yapıya dahil olmakla birlikte örgüte bilerek ve isteyerek yardım etmek, suç geliri elde etmek, terör örgütüne finansman sağlamak, suçtan kaynaklı mal varlığı değerlerini aklamak, nitelikli dolandırıcılık, belgede sahtecilik, iftira, tehdit ve vergi kaçakçılığı" suçlarından gözaltına alındığı öğrenildi.

HABER FOTOĞRAFLARI

Bu arada, operasyon kapsamında Kahramanmaraş merkezi ve ilçelerinde 13 okul ve 12 dershanedeki bilgisayarlara el konuldu. İncelemede, bilgisayarların suç delillerini yok etmek amacıyla birçok kez formatlandığı belirlendi.
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 23.05.2016 13:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fikret 2016-08-19 03:47:19

Eski Belediye Başkanı döneminde Kahramanmaraş'ta öğrenci, öğretmen ve diğer abonmanlar için indirimli kart uygulaması sırasında, "kartı nereden temin edebileceğini" soran kişilerin Müftülüğün altındaki Bank Asya'ya yönlendirilerek ve oradan kart almadan önce de "neden" mevduat hesabı açtırmaya zorlandıkları da sorgulanmalı elbette. Normalde bu işi hizmet olarak Belediyelerin yapması gerekirken o dönemde bu işin neden Bank Asya'ya havale edildiği ayrı bir muamma..!!!

Avatar
Doğan ekersular 2016-06-05 17:33:09

Layık olduğu yeri buluyorlar .
Bir dosyada benden en kisa zamanda alic seçkisi mevkii..
2750 metre kare ..
Haydi hayırlısı
Tüm maras halkının ramazan-i serifiniteprik ederim.Doğan ekersular.

Avatar
kamiloğlu 2016-05-31 10:06:34

geçmişte herkes iyi niyetli olarak bu yapı ile bir şekilde iletişim kurdu. bu yapıya göbekten bağlı olanlar ve vatana ihanet edenler er geç cezasını bulacaktır.

Avatar
vatandaş 2016-05-24 20:53:17

Poyrazın sondurumu ne

Avatar
Maraşlı ökkeş 2016-05-24 17:59:23

Biz yemeye ekmek bulamaz iken cemaat biftek yer idi bunlar dış güçlerin emperyalist oyunları umarım suçu olan fazlasıyla cezasını çeker.yaşasın laiklik

Avatar
HAKKI 2016-05-24 17:00:26

TAŞ KÖPRÜNÜN YANINDAKİ ÇAMLIĞI MEZARLIK DİYE KESTİRİP DAĞIN TEPESİNDE ÖZELLİKLE GECE YARILARINA KADAR ARADIĞI ŞEYLERİ HERKES BİLİYOR

Avatar
memet 2016-05-24 16:25:01

Durusluk ten,bassederler

Avatar
Vatandaş 2016-05-24 15:14:18

Diyelimki bu isimler terör örgütü üyesi. Eğer öyle ise bu isimleri o görevlere getirip yıllarca yöneticilik yaptıranlarında hesap vermesi gerekmez mi?

Avatar
asılkahramanmaraşlı 2016-05-24 12:36:52

poyraz belediye dinlenme tesislerine aldığı kendine gelen listeye bakmadan altını imzaladığı 500 kişilik listeninde de hesabını versin.

Avatar
EL TURKO 2016-05-24 11:12:59

paralel terör örgütüyle ilişkisi olan isterse babam olsun hakim karşısına çıkarılarak yargılanıp varsa suçları tutuklanıp cezaevine konulmalıdır.bu devlete ve millete ihanetin bedelini herkes ödeyeceğini bilmelidr.bu vatanda eline kalemi alan,gazete köşesinde istediğine iftira atarak ondan sonrada hadi kendini akla demeye hiç kimsenin hakkı yoktur.burası bir muz cumhuriyeti değildir,herkes kanunlar önünde eşittir ve suçu olan cezasını çekmelidir.pensilvanya da pinekleyen emekli vaiz alçağı kurduğu masonik bir yapılanmayla benim devletimi dizayn edemez.bu alçağın arkasından giden samimi insanlar yapılan ihanetleri görerek derhal bu terör örgütünden kendilerini arındırarak devletimize ve milletimize DÖNÜŞ yapmalıdırlar.bu milletin saf ve samimi duygularını hiç bir tarikat,cemaat ve mezhep istismar edemez.bizler MILLET olarak bu sahtekarkara kendinizi kullanmalarına müsade etmeyelim.çocuklarımıza,gençlerimize hiç bir emekleri geçmediği halde sahiplenerek ailelerinden bile koparıp kendi idealleri için kullanmaya çalışan bu sahtekarlara bu imkanı vermeyelim.bizim ne zorluklarla büyüttüğümüz evlatlarimiz hiç kimsenin tatbikat alanı değildir.bu alçakların madem idealleri varsa kendi çocuklarını kullansınlar.kendi EVLADI bile olmayan pensilvanyalı bir BUNAK bu milletin evlatkarina musallat olmasin!kendisine tahsis edilen kulübesinde istediği kadar ÜRSÜN...!!!

Avatar
anket 2016-05-24 10:42:05

poyrazın fettullhaçı olduğuna inanan var mı?

Avatar
mustafa 2016-05-24 10:11:31

bu yaşananlar göstermelik mi yoksa birilerine gözdağı vermek mi yada yada gündemi meşgul etmek mi... yoksa hepsi mi...

Avatar
adanalı01 2016-05-24 09:49:45

Zamanında yediğin hurmalar, Şimdi yavrum tırmalar poyraz efendiiiii.. A'dan Z'ye bu şerefsiz fetö örgütüne yardım edenlerin sonu geldi! Elinize emeğinize sağlık Kahramanmaraş İl Emniyet Müdürlüğü !

Avatar
Davutoğlu'nu da aynı son bekliyor 2016-05-24 09:37:34

siyaset dürüst adam işi değilmiş bir kez daha görmüş bulunduk. AKP'ye son kez oy vermiş biri olarak söylüyorum ki Davutoğlu'nu hiç te iyi bir son beklemiyor. Aynı zamanda RTE yi hiç güzel bir ölüm beklemiyor. çok acı çekecek çooookkkkk.

Avatar
gül 2016-05-24 08:56:15

belediye başkanlarını başbakanı harcayan bir parti halkınımı harcamayacak sizler güçlendirmeye devam edin yakında sizlere sıra gelecek tabi sizin yanızda bizde yanacaz sizin hatalarınızı biz çekecez

Avatar
kiro 2016-05-24 08:07:17

daha nere çıkaçak kime güvenecez bitmiş ortalık

Avatar
Hasan 2016-05-23 22:49:02

Asil paralelciler bu gün akpartinin icindeler hala, paralelin icinden çıkmayan beyefendiler belediyedeki koltuklarında gerile gerile oturuyorlar, sıra onlara gelmeden bu iş anlam kazanmaz

Avatar
cenk 2016-05-23 22:37:26

Gözaltına alınan isimleri tam olarak listesini neden yayınlamıyorsunuz?

Avatar
ali yıldırım 2016-05-23 20:21:35

hırsızlar serbest k.maraşı parsel ankara parsel parsel satılıyor ses yok

Avatar
Ceho 2016-05-23 17:43:46

ilginç...

Avatar
Büyük Başkan 2016-05-23 16:36:03

Sen gördüğümüz en iyi başkansın. yaklaşık 10 yıl akpartide başkanlık yap sonra çıkarlarına uymadıgın için sana çamur atsınlar. İnşAllah oy verdiğimiz parti bu hatasından döner.

Misafir Avatar
Ökkeş 2016-05-24 09:02:22 @Büyük Başkan

Kendi adına konuş bana göre en iyi başkan falan değil yani...

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
Nail 2016-05-23 21:00:09 @Büyük Başkan

Başkanım sen utanma seni bu görüntülere maruz bırakanlar utansın sen bu şehre bu zamana kadar yapılmayanları yaptı Allah bunu yapanlardan hesabını soracaktır

Beğenmedim! (7)
Avatar
Kazım Koyuncu 2016-05-23 16:22:33

Bu işin altından çok şeyler cikar

banner122

banner215

banner124

banner154

banner191

banner126