Kahramanmaraş Referandum Sonucunu Haber46 da Öğreniyor

Doğu ve Güneydoğu'da oy verme işlemi bitti. Sandıklar açılmaya ve veriler elimize ulaşmaya başladı. Haber 46, yasak kalktığı anda referandumu sonuçlarını, televizyonlarla aynı anda saniye saniye aktarıyor.

Kahramanmaraş Referandum Sonucunu Haber46 da Öğreniyor

Doğu ve Güneydoğu'da oy verme işlemi bitti. Sandıklar açılmaya ve veriler elimize ulaşmaya başladı. Haber 46, yasak kalktığı anda referandumu sonuçlarını, televizyonlarla aynı anda saniye saniye aktarıyor.

12 Eylül 2010 Pazar 17:15
Kahramanmaraş Referandum Sonucunu Haber46 da Öğreniyor
Türkiye GENELİ Katılım Oranı : %76,6 EVET : % 57,9 HAYIR : % 42,1 KAHRAMANMARAŞ Katılım Oranı : % 83,8 EVET % 79,4 HAYIR % 20,6 İLÇELER EVET HAYIR Merkez % 88.10 % 11,90 Türkoğlu % 81.30 % 18,70 Göksun % 80.60 % 19,40 Ekinözü % 74.20 % 25,80 Afşin % 73.80 % 26,20 Çağlıyancerit % 71.40 % 28,60 Elbistan % 70.20 % 29,80 Andırın % 67.50 % 32,50 Pazarcık % 53.60 % 46,40 Nurhak % 43.60 % 56,40
Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
önder 2010-09-13 22:21:48

helal olsun kahraman kente bu yakışır milletimize hayırlı olsun

Avatar
mehmet kiraz 2010-09-13 14:38:16

adam gibi adamların sırtı yere gelmez daha nice zaferlere sayın başbakanım

Avatar
isimsiz 2010-09-13 12:29:13

arkadaşlar HAYIR olsaydı türkiye ikiye bölünürdü haberiniz varmı?görümüyor musunuz şimdiden ikiye bölünecek iyi ki var AK PARTİ yaşasın..

Avatar
ŞİMAL YILDIZI 2010-09-13 08:25:02

ne olursa olsun demkrasi galip geliştir. Sonuçlar kimseyi sevndermedigigibi kimseyide kırmasınlar sonuçların tüm türk milletine hayırlı olsun. Fazla çılgınlık geri de tepebilir. herkesi aklıselime davet ediyorum.

saygılarımla.

Avatar
malik 2010-09-13 07:11:18

ömründe sadece birgün [dün] hayırsever olanların evetine ihtiyacı yok bu ülkenin

Avatar
ege 2010-09-13 02:14:20

evet Maraşlı yine bildiğinden şaşmadı ama bu akşam Diyarbakır'da özerklik kutlamaları yapıldı. Acaba Kahraman Maraşlılar özerk kürdistanla (off yazarken bile kötü) sınır komşusu olunca yine böyle mi düşüneceksiniz? Bugün buna giden yola ilk adımı attık sayenizde. İş particilik işi değildi bugün, memleket meselesiydi...

Avatar
k.maras46 2010-09-13 01:27:01

iste bu kendine faydasi olmuyan bazi partiler memleke te hic faydasi olmaz baskani bile oy kullanmiyan parti ler hala konusuyor yaziklar olsun akp yi kutluyorum

Avatar
akp li 2010-09-13 00:38:27

ben bir AKP li olarak hayır a basdım.çünkü herşey in başı da sonu da hayırdan gelir.ama bunu bu bizi KAHRAMANMARAŞ ın insanları anlamıyor...?

Avatar
vatana millete... 2010-09-13 00:11:58

Hayırlı bir sonuçla "hayır" ambargosunu kaldıran milletimize teşekkürler....sonuç hayırlı olmuştur.

Avatar
doğrusöz 2010-09-13 00:02:34

Kendine bile "hayır" ı olmayanlardan Allah bu memleketi korudu.

Avatar
cuma seven 2010-09-12 21:47:27

yeni anayasa ülkemize hayırlı olsun bazı kendini sol parti kulvarında koşturan partilerinde bundan ders çıkarmasını umarım sahi merkezden çıkan yüzde 12 lik oy hangi partinin mhp nin mi chp ninmi yoksa cindoruğunmu yok yok haydar başın yada perinçeğin yoksa kominist partisinimi bence pamuk oğlunun yada dsp nin olabilir ne dersiniz

Avatar