Kahramanmaraş'ta otomobil çocuğa çarptı: 1 yaralı

Kahramanmaraş'ta yolun karşısına geçmeye çalışırken otomobilin çarptığı ilkokul öğrencisi ağır yaralandı.

Kahramanmaraş'ta otomobil çocuğa çarptı: 1 yaralı

Kahramanmaraş'ta yolun karşısına geçmeye çalışırken otomobilin çarptığı ilkokul öğrencisi ağır yaralandı.

23 Mart 2015 Pazartesi 23:17
Kahramanmaraş'ta otomobil çocuğa çarptı: 1 yaralı
 Plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen otomobil, Osmangazi Mahallesi Süleyman Paşa Bulvarı'nde yolun karşına geçmeye çalışan Sezai Efendi İlkokulu 2. sınıf öğrencisi 8 yaşındaki Ertürk Çoban'a çarptı. Yaklaşık 17 metre savrularak refüjdeki elektrik direğine çarpan Çoban, ağır yaralandı. Sürücü olay yerinden kaçtı.
112 Acil Servis ekiplerince Necip Fazıl Şehir Hastanesine kaldırılan Çoban, yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı.

Bu arada mahalle sakinleri, Süleyman Paşa Bulvarı'nı, yola çöp konteyneri koyarak trafiğe kapattı.

Sürücülerin ihbarı ile kaza yerine çok sayıda polis sevk edildi.  Polislerin yolun açılması yönündeki uyarısına rağmen vatandaşlar, bulvarda çok sayıda kazanın meydana geldiğini ve hiçbir  önlem alınmadığını ileri sürerek eylemlerini sürdürdü.

Kazaya gören Mustafa Bilir, AA muhabirine, iki otomobilin yarışırken bir öğrencinin ağır yaralandığını, benzer kazaların bulvarda her zaman meydana geldiğini söyledi.

Mahalle sakinlerinden Müslüm Kurt ise mahallelerinin önünden geçen çevre yolunda çok sayıda kaza meydana geldiğini, daha fazla canın yanmaması için artık önlem alınması gerektiğini dile getirdi.

Bu arada yol, polislerin vatandaşları ikna etmesinin ardından trafiğe açıldı.

Sürücünün yakalanması için çalışmalar sürdürülüyor.

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 23.03.2015 23:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ede46 2015-03-25 14:00:33

arkadaşlar polisin görevi yol yapmak degıl yol yapmak yedi uyurların sehrınde uyuyan başkanın gorevı

Avatar
örtmen 2015-03-25 10:51:44

trafik polisleri göreve

Avatar
ahmet 2015-03-24 20:19:19

ey bu memlekete seçilip hizmet etmek isteyen belediye başkanları..............şu trafiğe artık bir çözüm bulun.şu yolu olmayan kara maraşa hizmet edin

Avatar
mustafa 2015-03-24 13:40:42

arkadaşlar benimde çocuğuma benzer kaza oldu açil şifalar versin ailesine sabırlar diliyorum.polisler bunlara önlem alsın renkli cam peşine düşeceğine.

Avatar
true dedective 2015-03-24 13:36:10

Allah belanızı versin inşAllah neyin yarışını yapıyorsunuz..yazık değil mi şimdi bu çocuğa..umarım en kısa süre de iyileşir..ve umarım siz de bir an önce yakalanır ve hak ettiğiniz cezayı alırsınız..

Avatar
vatan 2015-03-24 13:22:56

öncelikle geçmiş olsun...şimdi burada görev yerel basına ve köşe yazarlarına düşüyor hadi bakalım seçim öncesi baskı kurun yaptırın alt geçit üst geçit kavşak köprü falan..o zaman gazeteciliğiniz ortaya çıkar..

Avatar
Halis KULYU 2015-03-24 10:20:39

baba parası yiyen züppelere dur diyecek bir delikanlı yok mu?

Avatar
tekci 2015-03-24 08:39:27

belediyemiz saolsun defalarca okul yollarina üst geçit yapilmasini istedik sikayet ettik ama nafile. ilgilenen bir adam gibi adam çıkmadı.

Avatar
MaNoS 2015-03-24 08:29:53

vatamdaşlara katiliyorum,benim araç şekrderede park halindeyken..iki araba yarişiyor biri diğerine vuruyor,o gelip yanimdaki arabay,oda benim arabaya vuruyor.sonuç arabalar pert..sigorta şirketleri..ödemelri yapdi..yapdida..şekerderede rampa yukari 110 km hizlaa ,hemde,demeki uygulamara sifirr..

Avatar