Kahramanmaraş'ta renkli ve filmli cam denetimi yapıldı

Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Denetleme Şubesi ekipleri, yol ve çevreyi görmeye engel olan renkli ve filmli camlara yönelik uygulamaya yaptı. Uygulamada, 20 araca 3 bin 780 lira para cezası kesildi.

Kahramanmaraş'ta renkli ve filmli cam denetimi yapıldı

Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Denetleme Şubesi ekipleri, yol ve çevreyi görmeye engel olan renkli ve filmli camlara yönelik uygulamaya yaptı. Uygulamada, 20 araca 3 bin 780 lira para cezası kesildi.

23 Mart 2015 Pazartesi 18:00
Kahramanmaraş'ta renkli ve filmli cam denetimi yapıldı
 Ekipler, Kahramanmaraş-Adana karayolu KAFUM önünde yaptıkları, uygulama ile sürüş güvenliğini olumsuz yönde etkileyen, trafik kazalarına neden olan görüş etkileyen renkli ve filmli cam bulunan araçlara cezayi işlem uyguladı.

Şube Müdürü Nadir Telli, burada yaptığı açıklamada, havaların ısınmasıyla birlikte karayollarındaki trafik güvenliğinin sağlanması amacı ile renkli ve filmli camlara yönelik çalışma başlattıklarını söyledi.

Filmli camları trafik güvenliği açısından değerlendiren Telli, şunları kaydetti:

"Başlatılan uygulama, temel amacımız karayollarındaki trafik güvenliğinin sağlanması için araçlar üzerindeki donanım dışı film camın trafik kazalarında etkisi ve sürücülerin çevredeki riskleri görmemesinden dolayı bu riski kaldırmaktır. Bu tür araçlarında renkli cam veya film cam bulunanlara 189 TL para cezası ve 7 iş günü de süre verilerek üzerindeki film camın çıkarılması sağlanmaktadır. Araçtaki film cam çıkarılmaması durumunda araç trafikten men ediliyor."

Sürücülerden Musa Gür, film camlı araçların görüş mesafesinin düştüğünü ve bu yapılan uygulamanın çok yerinde bulduğunu söyledi.

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 23.03.2015 18:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cam filmime elleme 2015-03-25 23:28:51

Hayatta bir tek cam filmimiz var ona bari dokunmayın...

Avatar
mehmet a. 2015-03-25 00:40:37

her işi bitirdik bir bu kalmıştı .hani enerji bakanlığı serbest bırakmıştı .

Avatar
murat dogan 2015-03-25 00:16:53

hayırlı geceler ben de haberlerde gördum flim serbest dıye neden sımdı ceza yazıyorlar aılemızle kırmızı ısıkta duramıyoruz kendı aracımızda rahatsızlık verıyor bazı ınsanlar ne yapalımperdemı cekelım en eyı yontem flım cekmek bu kahramanmaraslının kaderı cok kötu gercekten doguda kımseye ses cıkartmıyorlar burada polısın dedıgı oluyor bıraz anlayıslı olsun polıslerımız

Avatar
vatandaş 2015-03-24 18:16:04

siz önce gidin trabzon caddesinde çift sıra park eden eden araçlara ceza yazın cam filminin ne sakıncası var....kahramanmaraş emniyet müdürlüğünü kınıyorum...bu uygulaması için...

Avatar
Faruk..... 2015-03-24 17:56:25

milletten nasıl para alırız diye düsünüyolar yazıklar olsun müzik sistemine tamam egzoza tamam filmin sesi yok biseyi yok gercekten helal olsun

Avatar
Mustafa 2015-03-24 13:34:28

türkiyeyi dolaşıp geldim hiç polis durdurpta kontrol yapmadı taki maraşa girene kadar

Avatar
maraşlı 2015-03-24 13:26:06

devamını getirin lütfen daha çok kontröl olsun kendinden emin olan insan neden denetimden rahatsız olurki

Misafir Avatar
mehmet 2015-03-28 15:44:45 @maraşlı

denetim olsun tamam ama saçma sapan olmasın....

Beğenmedim! (0)
Avatar
bayram 2015-03-24 10:46:57

arkadaşlar film ceza yiyen arabalar hep gariban arabası bir tane 20000 ve üzeri araç yok hep gariban arabası bunların gücü garibana yetiyor yiyorsa bir lüks araca yazın size haritadan yer begendirirler

Misafir Avatar
Hüseyin 2015-03-24 16:50:15

az önce yine cevirmeye takıldım bilip bilmeden yorum yazma kimseninde ahını alma passata ceza yazdılar

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yazın cezayı kardeşlerinize para lazım 2015-03-24 10:06:18

kardeşim ceza yazıp durmayın maçanız yiyorsa fabrikalarını kapatın ne olmuş yani adam arabasını bakmasın mı ?yani türkiye saçmalık dolu bir dizayn başka yerde yok herşey yasak bu nedir be insanları bu şekilde başka şeylere teşvik ediyorsunuz ....bizde seçimde o saçma seslerden rahatsız oluyoruz sizde onu yapmayın ozaman

Avatar
ede 2015-03-24 10:00:59

sayın editör lütfen bu haberin peşini burakmayın.
yeter artık bu k.maraşlının kaderi.lütfen.
yasaksa niye muayeneden geçiyor.
geçen yaz 1600 km yol yaptım maraştan başka yerde trafik polisi görmedim.
bu maraşlı koyunmu yaaaaaaa
bizemi gücünüz yetiyorrrrrrr

Avatar
şehmuz 2015-03-24 09:55:54

hadi siz gidinde doğuda diyarbakır van hakkari de ceza yazmayı burak bir yol denetimi yapında görelim.burası maraş nasıl olsa kuzu gibi insanlar. borcunu vergisini öder.sesi çıkmaz.
yeterya yasaksa muayeneden geçirmeyin kardeşim.

Avatar
ahmet şimarik 2015-03-24 09:49:14

film serbest ceza kesemez kanun çıktı polis bile haberi yok

Avatar
ede 2015-03-24 09:00:01

renkli cam filminin yasalara uygun olan koyulukta olanı mevcut ama herkes bildiği halde daha koyu yaptıryor sonra cezayı yiyince öf püf.

Avatar
Radar bitti film yeni başladı 2015-03-24 00:49:47

radar cezasından bezmiştik meğerse film yeni başlıyormuş. kesin kesin bakalım kahramanmaraş'lı ülkesini sever nasıl olsa seste çıkarmaz öder cezayı...

Avatar