Kahramanmaraş'ta teröristler iş makinelerini yaktı

Göksun Belediyesine ait taş ocağını basan terör örgütü PKK mensubu bir grup, 2 kamyon ve 1 kepçeyi ateşe verdi.

Kahramanmaraş'ta teröristler iş makinelerini yaktı

Göksun Belediyesine ait taş ocağını basan terör örgütü PKK mensubu bir grup, 2 kamyon ve 1 kepçeyi ateşe verdi.

10 Eylül 2015 Perşembe 15:53
Kahramanmaraş'ta teröristler iş makinelerini yaktı
 Alınan bilgiye göre, sabah saatlerinde belediyenin Çağlayan Mahallesi'ndeki taş ocağına gelen bir grup PKK mensubu, şantiyedeki 2 kamyon ve 1 kepçeyi yaktı. Bekçi kulübesi ve tesisin elektrik trafosunu da ateşe veren terör örgütü üyeleri daha sonra dağlık alana kaçtı.

Olay yerine gelen jandarma ekipleri, kaçan teröristlerin yakalanması için çalışma başlattı. 

Belediye Başkanı Hüseyin Coşkun Aydın ve İlçe Jandarma Komutan Yüzbaşı Abdullah Yaylamış, taş ocağında incelemede bulundu.

PKK KAHRAMANMARAŞ'TA FOTOĞRAFLARI

Yükleniyor...
Son Güncelleme: 10.09.2015 15:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2015-09-13 21:46:46

Maraş davulla bunları karşılayanlara %70oy veren il degilmi niye sastiniz pkk akp ayni degil mi beraber silahlandirmadilarmi bunlari beraber kurduklari cadir mahkemelerde yargilayip serbest birakan sizin partiniz degilmi sizde ayni dusunmuyormusunuz akp ile

Avatar
kahraman 2015-09-13 01:00:30

vay be göksunda da varmış bu itlerden, artık göksunlular bir ava çıkarlar, tavşan, keklik, terörist ne gelirse şanslarına

Avatar
Ede 2015-09-11 19:37:19

Bunlar sabah yürek yemiste gelmişler. Eceli gelen köpek cami duvarına isermis

Avatar
Ali 2015-09-11 16:47:07

Çözüm sürecinin meyvelerini toplamayama(!)başladık..

Avatar
TC 2015-09-11 16:06:10

Allahın belası pkk soyun kurusun ellerin kırılsın ne günahı var o işçilerin iş makinesini yakıyorsun lanet olası münafıklar.tez zamanda işiniz bitecek kökünüz kazınacak yiğit polis ve askerlerimiz sayesinde!

Avatar
Ali 2015-09-11 14:43:16

Ya pkk bu kadar düşmüş mü? eski model iki kamyon, doğuda son modelleri yakıyorlar. Eski bir at arabası var işten güçten elimiz değmiyor bir ara gelin onu da yakın. İş bitimi sıcağından birer mermi yersiniz hem.

Avatar
bozkurt 2015-09-11 14:39:26

goksundakı sehidimizin mekanı cennet olsun rabbım ailesine sabır versın bu yapılan planlı işler sızın emellerınız bızım memlekette sokmez isl..

Avatar
ede46 2015-09-11 14:10:29

davulla zurnayla davet edersek sonuç bu umarım yetkılıler gerçek halkla çakalları ayırt eder hıc umıdım de yok ama

Avatar
Sezai 2015-09-11 12:01:27

Herkes konuşur AKP yapar ! Yaptılar yine yapacaklarını ve bu it sürüsü vatan hainlerini tepemize çıkarırlarsa olacağı budur. Yakında Maraş merkeze de gelirlerse hiç şaşırmayın !

Avatar
Mustafa S. 2015-09-11 11:28:21

Siz daha çok ağlarsınız K.Maraş, AKP'ye oy vermeye devam ediniz..

Avatar
Bir Vatandaş 2015-09-11 11:08:09

Yüreği yeten terör propagandası yapsın. Unutulmuş galiba kurtuluş mücadelesinin bu şehirde kendiliğinden başladığı! Göksunlu uyuma..

Avatar
ensar 2015-09-11 10:18:42

Maraşa kadar geldilerse geçmiş olsun. çok kınalı kuzumuz un daha acı haberini almayız inş. Yıllarca pazarlık masalarında bu adamları büyütenler utansın. şimdi mağduru oynayıpta milliyetçi kesilenler daha düne kadar biji biji diye apo mektupları okuyorlardı diyarbakırda. biz doğuya gidiyoruz goygoyu yapıyolardı. şimdi gidinsene. yazık değil mi bunca ölen ana kuzusuna hiç mi vicdan yok

Avatar
kamil 2015-09-11 10:12:58

adınımız yakışmıyor bugun göksun yarın maraş görürsünüz kuma kafanızı gömün

Avatar
true dedective 2015-09-11 08:39:23

bunları şımartıp sonra işi bitince de başımıza bela eden akp e oy verirken bir kere daha düşünürsünüz artık..

Misafir Avatar
canli 2015-09-11 10:59:33 @true dedective

dogru söylüyorsun artik oyumuzu chp ye verelim pkk lilari ise alsin mhp ye verelim idamdan kurtarsin saadete verelim esada eleman göndersin bbp ye verelim fetoya sakirt kazandirsin.ya benim kafam karisdi bunlarin hepsi vatana hizmet cok büyük basarilar sen bir tavsiyede bulun kime oy vermeliyim.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
jin 2015-09-11 10:59:27 @true dedective

90 larda aynı yerde terör olayları oluyordu..o zman hiçbirşey yapamıyordu şimdi artık devir değişti bu hükümetin iyi niyetini kötüye kullandılar..kökünü kazıyacak bakta gör..

Beğenmedim! (10)
Avatar
irfan 2015-09-11 03:17:16

Pkk benim koyume gelerek arac yaktiysa bu is bitis vay be

Avatar
KAHRAMANMARAŞ 2015-09-11 02:23:34

Ölüme SUSMAK gibi Bişey Eceleli GELEN İT! CAmi Duvarına İşermiş

Avatar
mustafa 2015-09-11 00:34:08

durmak yok şehit vermeye devam... 400 milletvekili alana kadar...

Misafir Avatar
seydihan 2015-09-12 00:21:49 @mustafa

400 millet vekilini agzınıza sakız etmişiniz..ayagınız takılıp düşseniz onu bahene edersiniz eminim..

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ömer. 2015-09-11 11:37:54 @mustafa

cok yerinde bir tesbit .kiralik bir beyin bu kadar harika tesbit yapabilir bu söylemler kimin ve sen kimsin ede .

Beğenmedim! (11)
Avatar
Maraşlı 2015-09-10 21:53:23

Yuh nasıl gelmiş bunlar bulunup itlaf edilmeli hemen....

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126